Nee dat kan ik niet. Sorry.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weten we inmiddels wel, kan je nou eens je teringbek houden als we het over onderwerpen die je niet aanstaan?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:39 schreef DeParo het volgende:
Morgen de Mount Ventoux over slechte kniebanden gesproken.
Ga je alleen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd. Werkelijk niemand die gaat stappen vanavond. Althans niet hier.
Klacht: Kapo zit alleen op z'n kamer op de laatste zaterdagavond dat hij voorlopig in Tilburg kan stappen.
eens!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Tour kan de schijt krijgen van mij.
Je kan toch nieuwe mensen ontmoeten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, om mensen tegen te komen die er niet zijn aangezien iedereen ergens anders is vanavond?
kom nimmaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, om mensen tegen te komen die er niet zijn aangezien iedereen ergens anders is vanavond?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch nieuwe mensen ontmoeten?
Die serie ken ik niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is Desperados toch lekker zo met dit warme weer.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik trek zometeen in Grolschje open.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Hierna gewoon Hertog Jan jeweetzelluf!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik trek zometeen in Grolschje open.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch nieuwe mensen ontmoeten?
Ben wel gevraagd zojuist om naar Nijmegen te komen. Kan er ook blijven slapen. Is er wat te doen?quote:
Wilde net zeggen want met Desperados is niks mis!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was bedoeld voor de reactie van JR
Ik een Hoegje. Of een Duvel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik trek zometeen in Grolschje open.
Vierdaagse feesten man.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben wel gevraagd zojuist om naar Nijmegen te komen. Kan er ook blijven slapen. Is er wat te doen?
Chickies weet je te hosselen, maar alleen staan ouwehoeren ergens in een kroeg is teveel gevraagd?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga soms in mijn eentje ergens heen maar dan wel in de wetenschap dat mijn vrienden daar op dat moment zijn dat is wat anders dan alleen ergens heen gaan en niemand kennen. Welke idioot doet dat nou?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Chickies weet je te hosselen, maar alleen staan ouwehoeren ergens in een kroeg is teveel gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |