Ik had Fer graag bij dit PSV willen zien, wat een beest is dat.. Goeie zaken gedaan door Norwichquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:42 schreef Tyron het volgende:
FER![]()
daar hebben wij er in de C1 3 van lopen
Hardlopen, je wil je knieen toch niet kapot maken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Hardlopen of fietsen? Laatste kans op inspraak jongens.
Jij bent dan ook fan van Strootmanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had Fer graag bij dit PSV willen zien, wat een beest is dat.. Goeie zaken gedaan door Norwich
hardlopenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Hardlopen of fietsen? Laatste kans op inspraak jongens.
Van hardlopen gaan je knieen juist kapot aap.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hardlopen, je wil je knieen toch niet kapot maken?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:47 schreef Tyron het volgende:
wedden dat kapitein nu gaat fietsen
de klootzak
bam koekoekquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, iedereen hier zegt hardlopen. Ik ga dus fietsen.
Fietsen is ook slecht slangquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van hardlopen gaan je knieen juist kapot aap.
of hardlopen naast je fietsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ik ook kan doen, fietsen en dan gaan hardlopen.
Ja, als je voeten vastzitten aan je pedalen en je zet veel kracht is het volgens mij op de lange termijn niet goed voor je kniebanden ofzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
Er was iets met fietsen. Waardoor het slechter is dan hardlopen. Weet alleen niet meer wat het was
Als ik kruip haal ik die gast nog in denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:50 schreef Tyron het volgende:
of davy je fiets laten jatte en er dan achteraan rennen
Dat zijn wel teksten mi mang.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik kruip haal ik die gast nog in denk ik.
ow wacht dat was het.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ik ook kan doen, fietsen en dan gaan hardlopen.
ook datquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, als je voeten vastzitten aan je pedalen en je zet veel kracht is het volgens mij op de lange termijn niet goed voor je kniebanden ofzo.
Zei het je tog, jy weet oowk niksquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, als je voeten vastzitten aan je pedalen en je zet veel kracht is het volgens mij op de lange termijn niet goed voor je kniebanden ofzo.
De Tour kan de schijt krijgen van mij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:39 schreef DeParo het volgende:
Morgen de Mount Ventoux over slechte kniebanden gesproken.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Tour kan de schijt krijgen van mij.
Dat weten we inmiddels wel, kan je nou eens je teringbek houden als we het over onderwerpen die je niet aanstaan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet. Sorry.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weten we inmiddels wel, kan je nou eens je teringbek houden als we het over onderwerpen die je niet aanstaan?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:39 schreef DeParo het volgende:
Morgen de Mount Ventoux over slechte kniebanden gesproken.
Ga je alleen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd. Werkelijk niemand die gaat stappen vanavond. Althans niet hier.
Klacht: Kapo zit alleen op z'n kamer op de laatste zaterdagavond dat hij voorlopig in Tilburg kan stappen.
eens!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch nieuwe mensen ontmoeten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, om mensen tegen te komen die er niet zijn aangezien iedereen ergens anders is vanavond?
kom nimmaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, om mensen tegen te komen die er niet zijn aangezien iedereen ergens anders is vanavond?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch nieuwe mensen ontmoeten?
Die serie ken ik niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is Desperados toch lekker zo met dit warme weer.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik trek zometeen in Grolschje open.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Hierna gewoon Hertog Jan jeweetzelluf!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik trek zometeen in Grolschje open.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch nieuwe mensen ontmoeten?
Ben wel gevraagd zojuist om naar Nijmegen te komen. Kan er ook blijven slapen. Is er wat te doen?quote:
Wilde net zeggen want met Desperados is niks mis!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was bedoeld voor de reactie van JR
Ik een Hoegje. Of een Duvel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik trek zometeen in Grolschje open.
Vierdaagse feesten man.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben wel gevraagd zojuist om naar Nijmegen te komen. Kan er ook blijven slapen. Is er wat te doen?
Chickies weet je te hosselen, maar alleen staan ouwehoeren ergens in een kroeg is teveel gevraagd?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga soms in mijn eentje ergens heen maar dan wel in de wetenschap dat mijn vrienden daar op dat moment zijn dat is wat anders dan alleen ergens heen gaan en niemand kennen. Welke idioot doet dat nou?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Chickies weet je te hosselen, maar alleen staan ouwehoeren ergens in een kroeg is teveel gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |