Valt wel mee joh.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch ook zo'n enorm christelijk en cokesnuivend vissersdorpje?
Heeft Enkhuizen uberhaupt een treinstation?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is straattaal voor Enkhuizen. Als je dat kent.
Ja toevallig welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft Enkhuizen uberhaupt een treinstation?
Praktisch alle mannen in de VS hebben 't ook gehad. Vind het een beetje hypocriet om daar raar over te doen omdat 't moslims zijn. Tenzij het onverdoofd is natuurlijk, dan vind ik het gewoon mishandeling.quote:
Het gaat me er meer om dat mensen zoiets op facebook moeten zettenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Praktisch alle mannen in de VS hebben 't ook gehad. Vind het een beetje hypocriet om daar raar over te doen omdat 't moslims zijn. Tenzij het onverdoofd is natuurlijk, dan vind ik het gewoon mishandeling.
Ja, haha is nogal apart idd. Aan de andere kant is 't in die kringen wel een echte happening geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat mensen zoiets op facebook moeten zetten
Ciaoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hey mannen kreeg net een berichtje en ik ben weg naar een maat. Paar biertjes wegtikken en naar de stad. Dus ik zeg later!
Voor die gene die nog uitgaan: veel plezier
Voor die genen die thuis blijven: ook veel plezier
YO!
IS GOED MAN RENS VEEL PLEZIER LEKKER VECHTEN ENB EZOPEN YOLOquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hey mannen kreeg net een berichtje en ik ben weg naar een maat. Paar biertjes wegtikken en naar de stad. Dus ik zeg later!
YO!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
IS GOED MAN RENS VEEL PLEZIER LEKKER VECHTEN ENB EZOPEN YOLO
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
YO!
Ik wilde hem eerst een tip meegeven, al vond ik het beter om mijn werkelijke gedachte bij het lezen van die post te laten blijken.quote:
Gewoon niet zo overdreven doen Rens. De vrouwtjes diggen kills die hun cool houden.quote:
Krijg de tering Stijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent wel snel terug zeg. Kwam je een groepje stoere jongens tegen?
Gvd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent wel snel terug zeg. Kwam je een groepje stoere jongens tegen?
lolwut?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien krijg ik wel weer DM's van een dronken Rens vannacht.
Ziekten komen uit de hand van God, niet uit de hand van Rens.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg de tering Stijn.
En ik ga nu echt weg. Was even douchen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geo4kant doet dat uiteraard nep.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:46 schreef Happel het volgende:
Doen we allemaal weleens toch? Dronken posten op FOK!?
Zeker, alleen type ik niet zo beroerd dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:46 schreef Happel het volgende:
Ik ben nooit dronken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:46 schreef Happel het volgende:
Zoals laatst.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige waar je het bij mij aan merkt is dat ik discussies ga voeren over doodgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |