quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
IS GOED MAN RENS VEEL PLEZIER LEKKER VECHTEN ENB EZOPEN YOLO
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hey mannen kreeg net een berichtje en ik ben weg naar een maat. Paar biertjes wegtikken en naar de stad. Dus ik zeg later!
Voor die gene die nog uitgaan: veel plezier
Voor die genen die thuis blijven: ook veel plezier
YO!
Ik wilde hem eerst een tip meegeven, al vond ik het beter om mijn werkelijke gedachte bij het lezen van die post te laten blijken.quote:
Gewoon niet zo overdreven doen Rens. De vrouwtjes diggen kills die hun cool houden.quote:
Krijg de tering Stijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent wel snel terug zeg. Kwam je een groepje stoere jongens tegen?
Gvd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent wel snel terug zeg. Kwam je een groepje stoere jongens tegen?
lolwut?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien krijg ik wel weer DM's van een dronken Rens vannacht.
Ziekten komen uit de hand van God, niet uit de hand van Rens.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg de tering Stijn.
En ik ga nu echt weg. Was even douchen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geo4kant doet dat uiteraard nep.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:46 schreef Happel het volgende:
Doen we allemaal weleens toch? Dronken posten op FOK!?
Zeker, alleen type ik niet zo beroerd dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:46 schreef Happel het volgende:
Ik ben nooit dronken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:46 schreef Happel het volgende:
Zoals laatst.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige waar je het bij mij aan merkt is dat ik discussies ga voeren over doodgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |