Altijdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een bijzonder matige film nu idd op RTL7.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die special effects op RTL7 momenteel moeten wel een natte droom zijn voor iemand zoals jij.
[ afbeelding ] In WC3 waren de filmpjes al sterker
Geweldig tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een bijzonder matige film nu idd op RTL7.
Kabel aansluiten van je TV naar je PC? Of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand hoe ik een programma van m'n monitor naar m'n tv kan verzetten? Bij een browser en spotify kun je het gewoon verslepen natuurlijk, maar hoe werkt het bij een programma dat geen verklein venster heeft?
Welk programma heeft geen verkleinvenster?, maar je kan van je tv natuurlijk monitor 1 maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand hoe ik een programma van m'n monitor naar m'n tv kan verzetten? Bij een browser en spotify kun je het gewoon verslepen natuurlijk, maar hoe werkt het bij een programma dat geen verklein venster heeft?
Ja, alles werkt al op die manier. Heb 't nu al voor elkaar gekregen door m'n tv het primaire werkscherm te maken. Alleen dat is niet echt hoe ik 't wou oplossen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kabel aansluiten van je TV naar je PC? Of bedoel je dat niet?
Ultramon downloaden, werkt handig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, alles werkt al op die manier. Heb 't nu al voor elkaar gekregen door m'n tv het primaire werkscherm te maken. Alleen dat is niet echt hoe ik 't wou oplossen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ultramon downloaden, werkt handig.
Kun je keys binden om dingen te verplaatsen van monitor.
Kan iedereen zijn maar jij zit daar wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191825
Ajacied4life zit op voetbalzone?
Is gelukkig ook een hele originele naam.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191825
Ajacied4life zit op voetbalzone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |