Ik wil dat later hebben een seizoenkaart. Ga nu fucking weinig.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat mis ik echt enorm de laatste 2-3 jaar, elke thuis wedstrijd bij je club zijn
quote:Op zondag 14 juli 2013 04:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit al ruim 2,5 jaar thuis met neurologische coeliakie. Weet pas sinds april 2012 dat ik het heb en eet dus sindsdien glutenvrij. Door m'n klachten kan ik helemaal niks omdat ik overprikkeld raak van beeld en geluid
Een drukke menigte, spontane harde geluiden, zelfs gesprekken waarbij twee mensen tegelijk praten zijn me al teveel waardoor ik min of meer een kluizenaarsbestaan leef op m'n kamer bij m'n ouders thuisAf en toe kan ik er even op uit met oordoppen in (even kort naar de winkel of een stukje fietsen), meer zit er niet in.
Van m'n neuroloog weet ik dat ik weer gezond ga worden en alles weer kan doen, maar het gaat misschien nķg een jaar duren voordat mijn dieet eindelijk effect zal hebben...
Sterkte man. Is mentaal ook echt killing weet ik uit ervaring zo'n kluizenaars bestaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit al ruim 2,5 jaar thuis met neurologische coeliakie. Weet pas sinds april 2012 dat ik het heb en eet dus sindsdien glutenvrij. Door m'n klachten kan ik helemaal niks omdat ik overprikkeld raak van beeld en geluid
Een drukke menigte, spontane harde geluiden, zelfs gesprekken waarbij twee mensen tegelijk praten zijn me al teveel waardoor ik min of meer een kluizenaarsbestaan leef op m'n kamer bij m'n ouders thuisAf en toe kan ik er even op uit met oordoppen in (even kort naar de winkel of een stukje fietsen), meer zit er niet in.
Van m'n neuroloog weet ik dat ik weer gezond ga worden en alles weer kan doen, maar het gaat misschien nķg een jaar duren voordat mijn dieet eindelijk effect zal hebben...
Dan voel ik me extreem wazig, hoor geruis en getuut in m'n oren en sta op het punt om flauw te vallen (zo voelt het iig), maar het gebeurt nietquote:Op zondag 14 juli 2013 04:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat lijkt me dus echt zwaar kut. Maar krijg je dan een black-out als het je teveel wordt ofzo?
Mja, ik hou mezelf maar bezig met gamen, film kijken en muziek luisteren (wanneer het kan), maar ik ben het echt spuug- en spuugzatquote:Op zondag 14 juli 2013 04:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sterkte man. Is mentaal ook echt killing weet ik uit ervaring zo'n kluizenaars bestaan.
rawrquote:Op zondag 14 juli 2013 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan voel ik me extreem wazig, hoor geruis en getuut in m'n oren en sta op het punt om flauw te vallen (zo voelt het iig), maar het gebeurt niet
[..]
Mja, ik hou mezelf maar bezig met gamen, film kijken en muziek luisteren (wanneer het kan), maar ik ben het echt spuug- en spuugzat
ik ging stout doen en jonkos klappenquote:Op zondag 14 juli 2013 04:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nope wel weer uitgedaagd, was vanavond geen flikker aan verder.
Beviel het? Ik heb trouwens een beetje koppijn dus ik ga zo slapen. Was echt vermoeiend, terwijl het geen flikker aan was.quote:
kloptquote:Op zondag 14 juli 2013 06:04 schreef PhoenixDude het volgende:
Hč tyfus, ik dacht ik heet mezelf hier even welkom enzo, ben ik niet welkom, omdat ik hooikoorts heb -.-
wat is dat?quote:Op zondag 14 juli 2013 09:42 schreef Jimbo het volgende:
Ik ga vandaag mass effect uitspelen. Einde bericht.
spelletje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |