Dat heb ik ook wel eens gehad. Gingen ze al helemaal serieus met me in gesprek, en dan moest ik zeggen dat ik niet mijn pa was.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als ik de telefoon opneem denken mensen vaak dat ik m'n pa ben. Best apart aangezien ik ook het idee heb dat ik een veel hogere stem heb.
Ik heb mezelf trouwens ook vaak genoeg tereuggehoord en ik kan echt enorm bekakt klinken
"M'n vadurrrrrr en m'n moederrrrrrrr, die zeiden altijd "kind, zorg dat iedereen je later aarrrrdig vindt""quote:
Dat heb ik ook wel eens, en m'n broertje en ik hebben ook precies de zelfde stem bijnaquote:Op zondag 14 juli 2013 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als ik de telefoon opneem denken mensen vaak dat ik m'n pa ben. Best apart aangezien ik ook het idee heb dat ik een veel hogere stem heb.
lijkt me wel wat.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"M'n vadurrrrrr en m'n moederrrrrrrr, die zeiden altijd "kind, zorg dat iedereen je later aarrrrdig vindt""
Vliegende Panters
Het gaat nogal met vlagen laatste weekquote:Op zondag 14 juli 2013 03:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het wel mooi dat de SC nu zo levendig is
En opvallend genoeg geen feyenoorder.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn filmpje?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag vandaag een filmpje over hoe hij in de serie veranderde. Echt heel goed geschreven.
Dat mocht ook wel. De laatste tijd gingen we nog trager dan de VBL HOOLS. Waar Tong om de twee posts "Goedemorgen" zegt.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2013 03:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En opvallend genoeg geen feyenoorder.
Mwao nog 2-3 topics per dag, daar doet de VBL HOOLS een jaar over.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mocht ook wel. De laatste tijd gingen we nog trager dan de VBL HOOLS. Waar Tong om de twee posts "Goedemorgen" zegt.
En de posts ertussen was ook van hem met goede avond?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mocht ook wel. De laatste tijd gingen we nog trager dan de VBL HOOLS. Waar Tong om de twee posts "Goedemorgen" zegt.
Nee kwam er een ander figuur met een berichtje. En dat was het voor die dag. Wat een meesterlijk topic is dat toch.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En de posts ertussen was ook van hem met goede avond?
Onder het motto "als je uit Oss komt ben je voor TOP?"quote:
Nog wel weinig. Ging een tijdje terug een stuk sneller hier. Was het echt niet meer bij te houden hierquote:Op zondag 14 juli 2013 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao nog 2-3 topics per dag, daar doet de VBL HOOLS een jaar over.
Ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onder het motto "als je uit Oss komt ben je voor TOP?"
paar mensen op vakantie enzo en leven ofzo in zomerquote:Op zondag 14 juli 2013 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog wel weinig. Ging een tijdje terug een stuk sneller hier. Was het echt niet meer bij te houden hier
Alleen c_a en Knut waren op vakantie toch. En c_A is alweer terug volgens mij.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
paar mensen op vakantie enzo en leven ofzo in zomer
en paar hadden ban en stylo is nog op vakantiequote:Op zondag 14 juli 2013 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen c_a en Knut waren op vakantie toch. En c_A is alweer terug volgens mij.
Stylo ging toch maar een week naar Parijs?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en paar hadden ban en stylo is nog op vakantie
en nog iets maar ben vergeten preciesquote:Op zondag 14 juli 2013 03:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stylo ging toch maar een week naar Parijs?
Ik moet werken, maar ben te lui en probeer me overal met smoesjes uit te lullenquote:Op zondag 14 juli 2013 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb over 2 weken nog een tentamen, manman. Wat een slechte feel.
Weet je niet eens wat mijn lievelingseten is. Valt me van je tegen ditquote:Op zondag 14 juli 2013 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
ik hou het niet van alle users op een kladblokje bij
De Rotterdamse Denkerquote:Op zondag 14 juli 2013 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onder het motto "als je uit Oss komt ben je voor TOP?"
Toch vind ik er een kern van waarheid in zitten. Ik snap nog steeds niet hoe je voor een club kan zijn waar je niet woont of hebt gewoond.quote:
Dit. Daarom heb ik altijd een "quote:Op zondag 14 juli 2013 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toch vind ik er een kern van waarheid in zitten. Ik snap nog steeds niet hoe je voor een club kan zijn waar je niet woont of hebt gewoond.
Belangrijkste is dat je je kunt identificeren met de club. Heeft niks te maken met de stad in dat opzicht.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toch vind ik er een kern van waarheid in zitten. Ik snap nog steeds niet hoe je voor een club kan zijn waar je niet woont of hebt gewoond.
Dus a'j Henk van't pla'land ens uut Grunn bent ku'j oe wa identificeer'n met die leu uut Amsterdam?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je je kunt identificeren met de club. Heeft niks te maken met de stad in dat opzicht.
Uiteindelijk kiest iedereen de club waar hij zich prettig bij voelt. Ik heb echt totaal niks met AZ bijvoorbeeld ( wat hier het meest in de buurt ligt). Kan je wel praten over je roots, maar je moet binding hebben met een club. En Ajax heeft gewoon veel uitstraling, in tegenstelling tot die provincieclubjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Daarom heb ik altijd een "" bij mensen uit de verre provincie die voor Ajax zijn. Serieus, 75% van de Hulstenaren die voetbalsupporter zijn, zijn voor Ajax. De rest wisselt wat tussen Feyenoord en PSV en ik was de enige die daar voor Twente was. Mooi m'n roots trouw gebleven.
"Hallo, ik ben Frits uit Oostburg en ik ben voor Ajax omdat die club vroegâh de meeste prijzen gepakt heeft."quote:Op zondag 14 juli 2013 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kiest iedereen de club waar hij zich prettig bij voelt. Ik heb echt totaal niks met AZ bijvoorbeeld ( wat hier het meest in de buurt ligt). Kan je wel praten over je roots, maar je moet binding hebben met een club. En Ajax heeft gewoon veel uitstraling, in tegenstelling tot die provincieclubjes.
Met Ajax wel. De speelstijl, de spelers die daar hebben gespeeld, het shirt. Waarom zou dat niet kunnen? En zo kan je dat bij iedereen wel bedenken. Hou je van hard werken wordt je voor Feyenoord, ben je koopziek wordt je voor PSV. Rij je graag op de tractor en brabbel je onverstaanbare onzin dan ben je voor FC Twente.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus a'j Henk van't pla'land ens uut Grunn bent ku'j oe wa identificeer'n met die leu uut Amsterdam?
Niks mis mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben Frits uit Oostburg en ik ben voor Ajax omdat die club vroegâh de meeste prijzen gepakt heeft."
Ik snap niet hoe je je met een club kunt identificeren waar je nooit bent geweest.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je je kunt identificeren met de club. Heeft niks te maken met de stad in dat opzicht.
Dat zeg ik, door alles eromheen. Wat de club uniek maakt. En of je daar blij van wordt. En dan ga je een keer naar een wedstrijd toe en zorgt de hele sfeer eromheen dat je nog meer van die club gaat houden. Zo lastig is het niet. We willen allemaal ergens bij horen. Zo werkt dat.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je je met een club kunt identificeren waar je nooit bent geweest.
Ik zat een paar maanden toen ik een weekend in Nederland was in de trein en hoorde ik 3 knapen van een jaar of 16 praten over dat ze bij de kampioenswedstrijd van ajax kaarten voor vak 410 hadden.
Vroeg ik of ze vaker gingen, was het hun 1e wedstrijd en zelfs hun 1e keer in Amsterdam.
Nee dat snap ik niet.
Maar dat weet je niet als je er nooit bent.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat zeg ik, door alles eromheen. Wat de club uniek maakt. En of je daar blij van wordt.
Nou nou nou nou nou... dan ben je eerder voor Emmen of Grunnquote:Op zondag 14 juli 2013 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Ajax wel. De speelstijl, de spelers die daar hebben gespeeld, het shirt. Waarom zou dat niet kunnen? En zo kan je dat bij iedereen wel bedenken. Hou je van hard werken wordt je voor Feyenoord, ben je koopziek wordt je voor PSV. Rij je graag op de tractor en brabbel je onverstaanbare onzin dan ben je voor FC Twente.
Tuurlijk wel. Je ziet het toch op TV. Bepaalde spelers, hoe ze spelen, het tenue, het stadion. Je voelt uiteindelijk ergens sympathie voor. Dan ga je daarheen voor een wedstrijd en voel je je meer verbonden met zo'n club.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet als je er nooit bent.
Allemaal één pot nat.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou... dan ben je eerder voor Emmen of Grunn
Successupporteren dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je ziet het toch op TV. Bepaalde spelers, hoe ze spelen, het tenue
Randstedelingenquote:
Link naar Youtube, deze nooit gezien volgens mijquote:Op zondag 14 juli 2013 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"M'n vadurrrrrr en m'n moederrrrrrrr, die zeiden altijd "kind, zorg dat iedereen je later aarrrrdig vindt""
Vliegende Panters
Daar kom je dus later achter.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Successupporteren dus.
Een club is zo veel meer dan dat.
Ja kreeg. Die dingen kreeg ik niet hoor. Dat krijg je als je pa niet echt een voetbalfanaat is. Dan ga je niet met je pappa mee naar het stadion. Dan maar zelf je eigen club vinden.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk trouwens dat ik nog nooit een Feyenoordwedstrijd op TV had gezien toen ik m'n eerste scc kreeg
Zelfde hier, was ook al 13 voordat ik voor het eerst naar Twente ging.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja kreeg. Die dingen kreeg ik niet hoor. Dat krijg je als je pa niet echt een voetbalfanaat is. Dan ga je niet met je pappa mee naar het stadion. Dan maar zelf je eigen club vinden.
Zat zelf ook al te zoeken, maar krijg alleen fragmenten van de hele show, niet dat losse nummerquote:Op zondag 14 juli 2013 03:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Link naar Youtube, deze nooit gezien volgens mij
Ja, en dan begrijp ik niet hoe iemand uit de provincie bij Ajax terecht komt.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja kreeg. Die dingen kreeg ik niet hoor. Dat krijg je als je pa niet echt een voetbalfanaat is. Dan ga je niet met je pappa mee naar het stadion. Dan maar zelf je eigen club vinden.
Ik ook 13. Na jaren van zeuren wou mijn pa eindelijk een keer met me naar Ajax. Mijn eerste profwedstrijd was AZ-Groningen trouwens. (kaartjes gewonnen). Best leuke wedstrijd, maar met AZ had ik niks.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zelfde hier, was ook al 13 voordat ik voor het eerst naar Twente ging.
Ik had de pech dat ik op m'n 7e naar zeeuws-vlaanderen verhuisdequote:Op zondag 14 juli 2013 03:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zelfde hier, was ook al 13 voordat ik voor het eerst naar Twente ging.
Speelstijl, mooie shirt, spelers die er gespeeld hebben of spelen, grootste club van het land enz.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en dan begrijp ik niet hoe iemand uit de provincie bij Ajax terecht komt.
Hoezo ben je nu niet gezond dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had de pech dat ik op m'n 7e naar zeeuws-vlaanderen verhuisdeHeb hier en daar wel een wedstrijdje mee kunnen pikken als pa iets via collega's kon regelen (NAC - Twente, Willem II - Twente) en ben bij de bekerfinale in 2001 in de Kuip geweest
Ben tussendoor wel bij de open dag van Twente geweest en heb zelf hier en daar wat wedstrijden kunnen kijken (zoals Twente - Werder Bremen en Twente - Quarabagh), maar het echte vuurwerk moet voor mij nog beginnen. Zodra ik weer gezond ben ga ik een seizoenskaart aanvragen en ben ik elke thuiswedstrijd aanwezig in de Veste
Dat mis ik echt enorm de laatste 2-3 jaar, elke thuis wedstrijd bij je club zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 03:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zodra ik weer gezond ben ga ik een seizoenskaart aanvragen en ben ik elke thuiswedstrijd aanwezig in de Veste
Ik zit al ruim 2,5 jaar thuis met neurologische coeliakie. Weet pas sinds april 2012 dat ik het heb en eet dus sindsdien glutenvrij. Door m'n klachten kan ik helemaal niks omdat ik overprikkeld raak van beeld en geluidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |