Geschreven is het nog moeilijker ook hèquote:Op zondag 14 juli 2013 03:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zimme? Allé toe jong, we hoan, komde judder mit?
+1 intarwebz voor degene die dat ontcijfert
Dat valt eigenlijk best meequote:Op zondag 14 juli 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geschreven is het nog moeilijker ook hè
Vind ik welquote:
Mijn stem klinkt beter op een opname.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krijgen jullie ook rillingen als je je eigen stem terughoort op een opname ofzo?
Je bent zelf een jood.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zimme? Allé toe jong, we hoan, komde judder mit?
+1 intarwebz voor degene die dat ontcijfert
Vlaamsquote:Op zondag 14 juli 2013 03:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar ik zei dus: "Zullen we gaan? Kom op joh, we gaan, gaan jullie mee?"
Zeeuws-Vlaams
Wat is dat dan voor een takje?quote:
Ik hoorde opeens een zware stem. Ik dacht dat ik nog steeds een piepstemmetje hadquote:Op zondag 14 juli 2013 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn stem klinkt beter op een opname.
Vlaamse blondinesquote:Op zondag 14 juli 2013 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vlaams![]()
Mensen die dat spreken kan ik niet serieus nemen.
Al zag ik laatst in een film een meisje waarbij het schattig was, die zou ik wel serieus willen nemen.
Mijnes klinkt in het echt ook veel zwaarder, niets mis mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoorde opeens een zware stem. Ik dacht dat ik nog steeds een piepstemmetje had
Toch raar hoe je de stem van jezelf hoort als je praat.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijnes klinkt in het echt ook veel zwaarder, niets mis mee.
Gooisch ofzo? Geen idee wat posh is.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil nog altijd een Nederlands meisje neuken met een posh accent (kan even niet op het nederlandse woord komen)
Een "mijn vadurrrr" type?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil nog altijd een Nederlands meisje neuken met een posh accent (kan even niet op het nederlandse woord komen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |