En zombies.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1x kort in Friesland geweest. Alleen maar weilanden daar.
quote:
Amsterdams klinkt echt enorm tokkiequote:Op zondag 14 juli 2013 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beter dan dat Amsterdams.
Ach ik kan het prima verstaan. En daar gaat het om. Ik praat Amsterdams met een beetje West-Fries erdoorheen.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Amsterdams klinkt echt enorm tokkie
Ik spreek eigenlijk accentloos, alleen ik neem accenten waar ik heb gewoond best snel over als ik eenmaal met oude vrienden uit die streken praatquote:Op zondag 14 juli 2013 03:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik praat met spellingsfouten. Is dan een eigen accent dan?
Ik spreek de G lekker hard uit. Daar is die letter toch voor bedoeltquote:Op zondag 14 juli 2013 03:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik spreek zonder dialect alleen ik rochel niet als ik de g uitspreek.
Heb ik ookquote:Op zondag 14 juli 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek eigenlijk accentloos, alleen ik neem accenten waar ik heb gewoond best snel over als ik eenmaal met oude vrienden uit die streken praat
Waarom doet de rest van de wereld dat niet dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik spreek de G lekker hard uit. Daar is die letter toch voor bedoelt.
"You've got this great north-eastern accent, mate!"quote:Op zondag 14 juli 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
In het Engels heb ik wel een zwaar accent
Mijn neefjes spreken ABN met echt zo'n "ewwwR". Maar die doe ik niet na dan. Mijn andere neefje praat dan weer heel boers. Met "We benne daar heen geweest" dat soort taal.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek eigenlijk accentloos, alleen ik neem accenten waar ik heb gewoond best snel over als ik eenmaal met oude vrienden uit die streken praat
Ik ook. Lekker Hollandsquote:Op zondag 14 juli 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
In het Engels heb ik wel een zwaar accent
Bekakte ewwrrrr is geen ABNquote:Op zondag 14 juli 2013 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefjes spreken ABN met echt zo'n "ewwwR". Maar die doe ik niet na dan. Mijn andere neefje praat dan weer heel boers. Met "We benne daar heen geweest" dat soort taal.
Ik heb niks met de rest van de wereld te maken.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom doet de rest van de wereld dat niet dan?Behalve Arabië.
Ik ook niks met een rochel g.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niks met de rest van de wereld te maken.
Ja, ben nu komende 2 weken in achterhoek, en na 2 dagen spreek ik al best achterhoeksquote:Op zondag 14 juli 2013 03:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik ookHier in Twente praat ik Twents en als ik in Hulst/Terneuzen ben praat ik Zeeuws-Vlaams
Nou het is niet heel erg zeg maar. Niet Gooisch ofzo. Ze komen uit de regio Harderwijk, daar valt het wel mee qua accent dusquote:
Dit heeft niks met Nederlands te maken.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zimme? Allé toe jong, we hoan, komde judder mit?
+1 intarwebz voor degene die dat ontcijfert
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met Nederlands te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |