Ik weet niet eens hoe een Zeeuws accent klinkt. Zelfde als Utrechts trouwens.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als het verschil tussen Zeeuws-Vlaams (Hulst, Oostburg) en "de overkant" (Vlissingen, Goes)
Dat heb ik niet van FOK! hoor. Zo praatten wij op school altijd als we het hadden over mevrouwtjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]slechte invloed heeft FOK! op je.
hossel is gewoon geld maken, maakt niet uit hoe.
Jij denkt dat iemand in Zeeland komt?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als het verschil tussen Zeeuws-Vlaams (Hulst, Oostburg) en "de overkant" (Vlissingen, Goes)
is bullshitquote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet van FOK! hoor. Zo praatten wij op school altijd als we het hadden over mevrouwtjes.
Ik kan het ook alleen als ik in Zeeus-Vlaanderen ben, beetje mix tussen Brabants en Belgisch, iets anders kan ik er niet van makenquote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe een Zeeuws accent klinkt. Zelfde als Utrechts trouwens.
quote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben een hosselaar sinds de eerste snicker in m'n mouw
Ik denk dan meteen aan mosselenquote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand in Zeeland komt?
Ik heb er zo'n 19 jaar gewoond, dus ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand in Zeeland komt?
Mensen buiten Zeeland.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n 19 jaar gewoond, dus ja.
Niet voor mij. Maarja straattaal is sowieso rampzalig.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is bullshit
hossel is gewoon geld maken niets meer niets minder.
Er is ook bizar weinig te doenquote:
1x kort in Friesland geweest. Alleen maar weilanden daar.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook nog nooit in Friesland, Groningen en Drenthe.
Aah een lachwekkend accent dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan het ook alleen als ik in Zeeus-Vlaanderen ben, beetje mix tussen Brabants en Belgisch, iets anders kan ik er niet van maken
Dat is ook niet moeilijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beter dan dat Amsterdams.
Drenthe volgens mij wel een keer op vakantie ofzo. De rest ook niet nee.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook nog nooit in Friesland, Groningen en Drenthe.
Duitsers, strand van Cadzand en Renesse enzoquote:
Nou wees er maar trots opquote:Op zondag 14 juli 2013 03:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Duitsers, strand van Cadzand en Renesse enzo
Amsterdams is leuk accent man. Niks mis mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beter dan dat Amsterdams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |