Ik speel in afwachting van GTA V nu nog een keer Gay Tonyquote:Op zondag 14 juli 2013 09:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
spelletje.
Gister deel 3 gekocht... Mocht ik van typisch nog niet spelen. Moest eerst deel 1 en 2 spelen... Dus dat doe ik nu
Wat een genadeloos beest ben je toch hé.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er lag net een vies insect op mijn bureau. Ik heb hem afgeslacht met een VI'tje.
Hoiquote:Op zondag 14 juli 2013 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ook gamen, eigenlijk wil ik van alles. Nog maar 4 dagen vakantie en dan weer aan het werk
Eerst maar even de nieuwe aflevering van Geordie Shore kijken
Hoe ging je Spaans?quote:Op zondag 14 juli 2013 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil weer terug
Het liefst emigreer ik en ga ik daar werken
En ben je al hooked?quote:Op zondag 14 juli 2013 09:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
spelletje.
Gister deel 3 gekocht... Mocht ik van typisch nog niet spelen. Moest eerst deel 1 en 2 spelen... Dus dat doe ik nu
Ging hij in capslock typen?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
rens is boos omdat ik (een klein scala) dronken dm's van hem ging posten.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
rens is boos omdat ik (een klein scala) dronken dm's van hem ging posten.
moet ff snel deel twee halen. Heb 1 bijna uit.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet ff snel deel twee halen. Heb 1 bijna uit.
als ik internet mag geloven heet het gedeelte hier llosquote:
Ah, ja dan ben je al een heel stuk. Heb je snel gedaan. Nachtje door gehaald of wat?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik internet mag geloven heet het gedeelte hier llos
Holaquote:Op zondag 14 juli 2013 11:43 schreef Muto het volgende:
Charmed, welkom terug.
Ik heb je gemist, joah.
Welke app?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
Maar ik heb jullie toch op de hoogte gehouden in de app
Hihaho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |