gister half dagje en nu een gratis paar uurtjes. Rush er wel doorheen, wil naar deel 3 haha.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja dan ben je al een heel stuk. Heb je snel gedaan. Nachtje door gehaald of wat?
Tof universum he?
Niet rushen man. Het verhaal is zo baas. En seks met aliens is mogelijk, bazen game.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gister half dagje en nu een gratis paar uurtjes. Rush er wel doorheen, wil naar deel 3 haha.
Al is de ps 3 wel bemand momenteel. Meissie speelt heavy rain
Over 2 dagen weer een gratis spelquote:Op zondag 14 juli 2013 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Door jullie game gepraat, ga ik nu de xbox aanslingeren
Alleen weet ik nog niet welke game
die heb ik alquote:Op zondag 14 juli 2013 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over 2 dagen weer een gratis spel![]()
AC2
Deze ook?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik al
Ik heb alle spellen al die ze gratis aanbieden
Nee die nog nietquote:Op zondag 14 juli 2013 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deze ook?
http://www.xbox.com/nl-NL/Live/game-with-gold
ik ben er mee gestopt voor vandaag, hij had mn save niet goed gepakt.... dus ik ga net zo dood.. ben ik weer terug waarik vanmorgen om 0900 was.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet rushen man. Het verhaal is zo baas. En seks met aliens is mogelijk, bazen game.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben er mee gestopt voor vandaag, hij had mn save niet goed gepakt.... dus ik ga net zo dood.. ben ik weer terug waarik vanmorgen om 0900 was.
Goedzo. Kun je mooi de tijd nemen en met al die crew members na elke missie gaan praten. Dat heb je vast niet gedaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben er mee gestopt voor vandaag, hij had mn save niet goed gepakt.... dus ik ga net zo dood.. ben ik weer terug waarik vanmorgen om 0900 was.
Niet boos ik vraag me gewoon af hoe laag je kunt zinken om dat te gaan doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
rens is boos omdat ik (een klein scala) dronken dm's van hem ging posten.
Geen ruzie makenquote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet boos ik vraag me gewoon af hoe laag je kunt zinken om dat te gaan doen.
DM's? Dat is op z'n zachtst gezegd niet netjes inderdaadquote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
waaromquote:Op zondag 14 juli 2013 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Mass Effect 1,2 en 3 wel, maar nog nooit gespeeld
Das niet zo erg toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
DM's? Dat is op z'n zachtst gezegd niet netjes inderdaad
Je hebt het over dronken FOK!'en neem ik aan?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
dat is wel triest inderdaadquote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tis niet dat er wat bijzonders in stond man manquote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
kan er niet echt mee zitten, was niet dat er wat persoonlijks in die dm's stondenquote:
straks krijg je een banquote:Op zondag 14 juli 2013 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan er niet echt mee zitten, was niet dat er wat persoonlijks in die dm's stonden
Omlaag.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
straks krijg je een ban
dan zal wel de kwaliteit volgens de sc omhoog gaan
Ik zeg toch dat ik niet boos ben dus ik ga ook geen TR doen. Maar ik vraag me gewoon af wat iemand bezielt om dit online te pleuren. Of zet je op je facebook pagina ook vertrouwelijke berichten van je whatsapp?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan er niet echt mee zitten, was niet dat er wat persoonlijks in die dm's stonden
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niet boos ben dus ik ga ook geen TR doen. Maar ik vraag me gewoon af wat iemand bezielt om dit online te pleuren. Of zet je op je facebook pagina ook vertrouwelijke berichten van je whatsapp?
Manman, wat vertrouwelijk zeg, een dm in de trant van "ben kk dronken man xDxD"quote:Op zondag 14 juli 2013 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niet boos ben dus ik ga ook geen TR doen. Maar ik vraag me gewoon af wat iemand bezielt om dit online te pleuren. Of zet je op je facebook pagina ook vertrouwelijke berichten van je whatsapp?
Gaat niet om de inhoudquote:Op zondag 14 juli 2013 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Manman, wat vertrouwelijk zeg, een dm in de trant van "ben kk dronken man xDxD"
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TR dan als je je er zo druk over maakt.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat niet om de inhoud. Puur dat iemand een DM openbaart.
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat niet om de inhoud. Puur dat iemand een DM openbaart.
Het zal 's niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |