zijn we nu weer vriendenquote:Op zondag 14 juli 2013 14:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij het allemaal serieuzer dan mij, ondanks de sarcastische ondertoon hier. Je weet dat ik net wakker ben en maar wat ouwehoer? Maar goed het is prima inso
ik schrokquote:Op zondag 14 juli 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GC / Check welke lelijke fokker ik op facebook vond
Goed topic.![]()
Ik zat op m'n troll facebook dus niet geschrokken.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed topic.![]()
Kenker wat domquote:Op zondag 14 juli 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed topic.![]()
Danny Trejoquote:
hebben die iets boeinds te melden danquote:Op zondag 14 juli 2013 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goedzo. Kun je mooi de tijd nemen en met al die crew members na elke missie gaan praten. Dat heb je vast niet gedaan.
Mooiboyquote:Op zondag 14 juli 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
BoelersWas nog best leuk avondje achteraf.
Idd. RENS NEPVRIEND!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:56 schreef SjaakBauer het volgende:
He Rens godverdomme, krijg ik klappen in de stad ben jij er niet om me te helpen. Wat is dezen?
Matige wijven in de stad gister man, maar probeer standaard wel een paar aan te spreken om die social skills aan te scherpen jwz hoe wij rollen toghquote:
Dan hadden die gasten wel wat meer zorgen dat een nachtje cel gehad. Maar gelukkig gaat HMF even een bezoekje brengen binnenkortquote:
Waarom kreeg je klappen?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:56 schreef SjaakBauer het volgende:
He Rens godverdomme, krijg ik klappen in de stad ben jij er niet om me te helpen. Wat is dezen?
Geen aanrader vind ik dat, voor matige wijven onbewust hoef je minder moeite te doen. Dus blijf je niet echt scherp.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Matige wijven in de stad gister man, maar probeer standaard wel een paar aan te spreken om die social skills aan te scherpen jwz hoe wij rollen togh
Ik hoef niet te komen met happie?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan hadden die gasten wel wat meer zorgen dat een nachtje cel gehad. Maar gelukkig gaat HMF even een bezoekje brengen binnenkort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |