SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2013 00:35:39 ]
Hij leeft nog wel, merak etmeyin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Laatste bezoek bijna een maand geleden:
Weissman
Wat voor beest?quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:26 schreef Ayca het volgende:
Uff. Probeer nu al zo'n 1,5 uur een groot vies vliegend beest te doden in m'n kamer. Nu heeft hij zich weer verstopt. Zal niet rusten tot hij dood is.
Ben je er bang voor dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:35 schreef Ayca het volgende:
Zo zag hij er niet uitkkbeest, slaap wel op de bamk
Ik vind dat Bortecinem een stapeltje zelfgemaakte lahmacuns naar de eerstvolgende moet meenemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je eigen moeder/oma/tante whatever.
Niet in dit topic.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij leeft nog wel, merak etmeyin.
Scheelt het als ik zeg dat ik vlinders ook eng vind?quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je er bang voor dan?
Zoveel meisjes die bang zijn voor motten. Dat snap ik echt niet. Het zijn verdomme bijna vlinders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt je bagage automatisch overgezet? Zo ja, lukt makkelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:28 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand ervaring met Sabiha Gokcen?....
Mijn interne vlucht landt om 10.50 uur, volgende vlucht is om 12.05. Red ik dat?
Ataturk zou ik nee zeggen, maar hier weet ik niet wat te doen. Het matcht niet, geen enkele vlucht matcht op deze na.
Nee, want in Erzincan is geen douane, dus ik moet mijn baggage ophalen en weer opnieuw inchecken..quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wordt je bagage automatisch overgezet? Zo ja, lukt makkelijk.
Waar dan? Mijn heen was 250.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:57 schreef Ambipur het volgende:
Vluchten zijn trouwens wel ubercheap man
De maatschappij, dat ben jij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Met welke maatschappij vlieg je?
Losse binnenlandse vluchten wel, maar je krijgt 15kg bagage ipv 30 kg bijv.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:57 schreef Ambipur het volgende:
De terugweg wel, de heenweg niet. Anders was ik afgelopen weekend voor een paar dagen naar Istanbul gegaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:57 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb echt alles gekeken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef xminator het volgende:
Thy/transavia/klm/pegasus oid naar istanbul en dan weer losse ticket met 3/4 uur overstaptijd naar erzincan kopen? Gewoon zelf een reis samenstellen?
Nee nee, naar Ist is echt zwaar goedkoop. Binnenlands is duur. 300 TYL ofzo..Komt zowat op hetzelfde neer, echt vaag.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Losse binnenlandse vluchten wel, maar je krijgt 15kg bagage ipv 30 kg bijv.
Ik vlieg buiten seizoenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waar dan? Mijn heen was 250.
Saw? Dan wordt het vrij klote imo. Dan ben je 4 uur bezig met heen en weer naar de binnenstad heb je een paar uurtjes om te doden maar wat doe je met je bagage dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb echt alles gekeken.
Enige wat nog enigszins matcht is: Erz-SAW-Ams, kom ik vroeg aan in Istanbul en moet ik nog wel even een uur of 12 wachten, maar kan volgens mij dan wel binnenstadje doen?
Oh shoot.. Zie je wel, niet aan gedacht.. Ik kan naar familie, maar die werken en wil ze niet storen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Saw? Dan wordt het vrij klote imo. Dan ben je 4 uur bezig met heen en weer naar de binnenstad heb je een paar uurtjes om te doden maar wat doe je met je bagage dan?
SAW is niet eens een uurtje reizen naar de binnenstad toch? Bagage kan je zoals gezegd inderdaad in een kluis achterlaten, kost geen drol.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Saw? Dan wordt het vrij klote imo. Dan ben je 4 uur bezig met heen en weer naar de binnenstad heb je een paar uurtjes om te doden maar wat doe je met je bagage dan?
Neyse, heb vriend gevraagd of hij wat weet. Die werkt bij THY. En anders idd checken voor kluisjes en mijn ding doen daar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:14 schreef xminator het volgende:
Je hebt wel kluisjes daar voor je bagage.
quote:
is sneller en niet afhankelijk van wegverkeer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:18 schreef Ambipur het volgende:
Oh trouwens.. Vanaf Ataturk naar binnenstad is ongeveer hetzelfde als bij SAW toch?
Top. thanks!quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef xminator het volgende:
[..]
is sneller en niet afhankelijk van wegverkeer.
Jezus, ben je van het Nationaal Comité Ten Faveure Van Vliegende Beestjes ofzo? Chillax man.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:45 schreef Levolution het volgende:
Mensen die vlinders eng vinden
En c_c zit nota bene in de fucking jungle ook. Ik hoop dat er allemaal beestjes over je heen gaan lopen.
Ik ook hoor. Mensen die maden eten..quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, ben je van het Nationaal Comité Ten Faveure Van Vliegende Beestjes ofzo? Chillax man.
Ik ben ook als de dood voor maden trouwens. Mocht ik nog niet schijterig genoeg lijken.
Dieren > mensen, vandaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, ben je van het Nationaal Comité Ten Faveure Van Vliegende Beestjes ofzo? Chillax man.
Ik ben ook als de dood voor maden trouwens. Mocht ik nog niet schijterig genoeg lijken.
Kon dat maar..quote:
Mieren vertrappen tijdens Ramadanquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:53 schreef Bortecinem het volgende:
Zo....heb net even een paar mieren vertrapt door Lev's comment. Ik voel me al een stuk beter.
Ataturk naar Taksim is veel sneller dan via SAW. Via SAW ben je minimaal een uur onderweg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:18 schreef Ambipur het volgende:
Oh trouwens.. Vanaf Ataturk naar binnenstad is ongeveer hetzelfde als bij SAW toch?
Afhankelijk van het verkeer natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ataturk naar Taksim is veel sneller dan via SAW. Via SAW ben je minimaal een uur onderweg.
Gamyun.net.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:40 schreef Che_ het volgende:
zargon/ayca/julis: wat was die site ook alweer waar je okey kon spelen online?
o okquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:19 schreef xminator het volgende:
Beter speel je via facebook kan je ook nog eens smaatjes regelen.
Bij langer wachten dan 10 uur krijg je een hotel via THYquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Losse binnenlandse vluchten wel, maar je krijgt 15kg bagage ipv 30 kg bijv.
chillquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bij langer wachten dan 10 uur krijg je een hotel via THYEn ik krijg er een tour bij ofzo
Opgelost dus..
Euh, je hebt het hier over?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bij langer wachten dan 10 uur krijg je een hotel via THYEn ik krijg er een tour bij ofzo
Opgelost dus..
Vriend werkt bij THYquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Euh, je hebt het hier over?
http://www.istanbulinhours.com/tour-schedule
Moet je wel via Istanbul Ataturk gaan ook zou ik je aanraden om de FAQ goed door te nemen.
http://www.istanbulinhours.com/faq
Je kan niet zowel gebruikmaken van de tour en hotel tegelijk. Ook zijn die torrtijden klote imo, je moet echt de juiste tijdstip aankomen wil je daar gebruik van kunnen maken. Ook moet je volgens mij international transit zijn. Dus onderzoek het goed.
Kaasbroodje en melk. Want ik krijg niks meer binnen na iftar gedaan te hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat eten jullie eigenlijk voor sahur en houd dat je ook vol voor de rest v.d. dag?
Wortelcake met walnoten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat eten jullie eigenlijk voor sahur en houd dat je ook vol voor de rest v.d. dag?
Klinkt lekker! Ama voor sahur?quote:
Hmm.. Ik eet elke avond door, van iftar tot sahur..quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kaasbroodje en melk. Want ik krijg niks meer binnen na iftar gedaan te hebben.
Alsof alleen mocro's dat zeggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, wacht dit is niet het marokkanen-topic.
Graag wil ik even met jullie (allemaal!) delen dat ik oprecht neerkijk op Gemarokkaniseerde Turken.quote:
Doe eens niet zo raarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Soberseuw, Marokkanen en hun oneindige zucht naar het beroven van hardwerkende Turkse ondernemers
Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je ben trug in ons topic, haaaaaaai
Het begrip retrovirus ook niet en laat dat nou net super intressant zijn, was er zojuist over aan het lezen.quote:
Ik heb gevast eerder.. Was altijd chill dan. Te moe om ook maar te reageren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen hoe je zou reageren als je zou vasten..
Dat kan ik me dan nog wel herinneren. De tijd ging maar niet voorbij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:07 schreef xminator het volgende:
Nutteloos bezig zijn op internet om tijd te doden
Als ik dit hoor ben ik zo blij met mijn Anadolu roots.....quote:
Haha en dan de Marokkaanse vrouw over Turkse mannen met een plat hoofd en Marokkaanse mannen met een punthoofdquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef Bortecinem het volgende:
Een Griekse collega stuurt mij vandaag een filmpje waarin een Turkse boxer wordt geowned door een Griekse boxer. Ik stuur haar als antwoord het filmpje van die Cyprioot die de Turks vlag probeert neer te halen en wordt neergeschoten.. en nu is ze boos. Tss.
Je hebt er van alles. Van manga tot kookboeken, en zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:48 schreef xminator het volgende:
Wie kopen er nog boeken als je ebooks hebt.
Ebook laat ik niet in onbeheerde staat achter op het strand, zal je zien dat zo'n zigeuner de reader aanziet voor een Ipad en er mee aan de haal gaatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:48 schreef xminator het volgende:
Wie kopen er nog boeken als je ebooks hebt.
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:46 schreef zarGon het volgende:
5 euro per kilo boek in The American Book Center in Den Haag..
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:14 schreef sylvesterrr het volgende:
ebooks
Ik wil een gevulde boekenkast!
Niks hoor. Maar ik ben gewoon iets te gevoelig wanneer het aankomt op zulke dingen.quote:
Daar was 't vorige week.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Ook in Amsterdam tegenover de ABC volgens de site, ik ga zo even gluren.
http://www.abc.nl/frontpa(...)ce=treehut&event=784
Hiervoor is het inderdaad wel handig ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ebook laat ik niet in onbeheerde staat achter op het strand, zal je zien dat zo'n zigeuner de reader aanziet voor een Ipad en er mee aan de haal gaat
Zogenaamd intellectueel proberen te doen met een gevulde boekenkastquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:14 schreef sylvesterrr het volgende:
ebooks
Ik wil een gevulde boekenkast!
Al wakker en bezig sinds half tien.quote:
Zeg, moet je niet contact zoeken met Allah enzo?quote:
Alleen in het weekend men. Mag toch wel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zeg, moet je niet contact zoeken met Allah enzo?
Zo kan ik ook wel vasten.
Boekenkast is niet om intellectueel te doen, maar om:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Zogenaamd intellectueel proberen te doen met een gevulde boekenkast
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:13 schreef xminator het volgende:
Ben koffer aan het inpakken en helpen met voorbereidingen voor iftar van 200 man ongeveer.
Eensch.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Boekenkast is niet om intellectueel te doen, maar om:
- langs je boekenkast te lopen en interessante boeken tegen te komen die je eruit kan pakken en kan lezen (digitale gegevens raken sneller in de vergetelheid)
- iets over jezelf te vertellen, als ik bij iemand anders thuis ben kijk ik ook wel eens in de boekenkast, dan kom je iets meer te weten over die persoon (dit kan opgevat worden als intellectueel willen doen, maar het is eigenlijk meer je persoonlijkheid profileren)
- elk aangeschafte boek heeft een achtergrondverhaal, zo weet je precies waar je hem gekocht hebt, waar die ene kreuk vandaan komt etc.
- mensen uitnodigen om je een boek cadeau te geven, ik heb echt geweldige boeken gekregen van mensen, die precies aansluiten op mijn interesses
- je huisinrichting een boost te geven (persoonlijker en lekker veel kleur)
Euh, die boeken lees je toch eerst voordat je ze in je kast plaatst? Hoevaak heb je een boek meerdere keren opnieuw gelezen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:11 schreef Levolution het volgende:
- langs je boekenkast te lopen en interessante boeken tegen te komen die je eruit kan pakken en kan lezen (digitale gegevens raken sneller in de vergetelheid)
Mehhquote:- iets over jezelf te vertellen, als ik bij iemand anders thuis ben kijk ik ook wel eens in de boekenkast, dan kom je iets meer te weten over die persoon (dit kan opgevat worden als intellectueel willen doen, maar het is eigenlijk meer je persoonlijkheid profileren)
Zie je die boeken staan daar? Achtergrondverhaal daarbij is fantastisch, 100 boeken voor 10 euro gekocht (:')).quote:- elk aangeschafte boek heeft een achtergrondverhaal, zo weet je precies waar je hem gekocht hebt, waar die ene kreuk vandaan komt etc.
Om iemand een boek cadeau te doen heb je geen boekenkast nodig neem ik aan.quote:- mensen uitnodigen om je een boek cadeau te geven, ik heb echt geweldige boeken gekregen van mensen, die precies aansluiten op mijn interesses
Dus boeken als decoratie/sierstuk, aka nutteloos.quote:- je huisinrichting een boost te geven (persoonlijker en lekker veel kleur)
La Turquie.quote:
Tig keer (srs, maar niet van begin tot eind), heb vooral informatieve boeken (non-fictie) en geen romans, die blader ik zo weer door.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Euh, die boeken lees je toch eerst voordat je ze in je kast plaatst? Hoevaak heb je een boek meerdere keren opnieuw gelezen?
Voor zulke gevallen lijkt het mij ook handig, maar boeken aanschaffen om alleen een boekenkast ermee te vullen is gewoon overbodig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tig keer (srs, maar niet van begin tot eind), heb vooral informatieve boeken (non-fictie) en geen romans, die blader ik zo weer door.
Heb bijvoorbeeld ook een boek met determinatiesleutel voor mieren, waarin ook periodes staan van bruidsvluchten. Dat is bijvoorbeeld een boek wat ik 's zomers constant eruit pak.
Die gelden niet in Veolia treinen. Moet ik alsnog 14 euro betalen voordat ik gebruik kan maken van dat kaartje.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Volgende week kan je bij Albert Heijn NS-Dagkaarten kopen voor ¤ 17. De kaarten zijn geldig tot en met 13 oktober 2013.
waar in limburg woon je ? ik wil wel turkse chimeids ontmoetequote:Op zondag 14 juli 2013 13:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die gelden niet in Veolia treinen. Moet ik alsnog 14 euro betalen voordat ik gebruik kan maken van dat kaartje.
Limburg.
Is dat zo?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die gelden niet in Veolia treinen. Moet ik alsnog 14 euro betalen voordat ik gebruik kan maken van dat kaartje.
Limburg.
quote:http://www.treinreiziger.(...)voorjaar_2013-145085
De NS Dagkaart is ook geldig bij Veolia, Arriva, Connexxion, Syntus en Breng. Bij de Fyra en ICE kunt u de dagkaart alleen gebruiken in combinatie met een toeslagbiljet. In de Thalys en City Night Line is de dagkaart niet geldig.
koop een auto..quote:Op zondag 14 juli 2013 13:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Limburg.
Brandstof, verzekering, belasting.quote:
Voor nieuwe contacten kan je je ook aanmelden in dit topic.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Als het goed is heb je al of krijg je deze dagen nog een voucher van de NS in de bus.... 2 treinkaartjes voor de prijs van 1.
#cheap reizen
#onbekenden aanspreken voor gratis reizen
#nieuwe contacten
#afwijzingen
Oh als dat zo is dan ga ik er een kopen! Thanks voor de tip.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat zo?
Volgens treinreiziger.nl waren de AH-kaartjes die in maart verkrijgbaar waren wél geldig bij de regionale vervoerders...
[..]
De kaarten die verkrijgbaar zijn op spoordeelwinkel.nl zijn inderdaad alleen maar geldig bij de NS, en niet bij de regionale vervoerders.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh als dat zo is dan ga ik er een kopen! Thanks voor de tip.
quote:Op zondag 14 juli 2013 08:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb zelf eigenlijk alleen maar informatieve boeken (persoonlijke effectiviteit, management, naslagwerk, studie en dergelijke). Ook maar sinds vorig jaar hoor...
Ik vind het wel wat hebben.
Hoe kom je aan die treinkaartjes?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Als het goed is heb je al of krijg je deze dagen nog een voucher van de NS in de bus.... 2 treinkaartjes voor de prijs van 1.
#cheap reizen
#onbekenden aanspreken voor gratis reizen
#nieuwe contacten
#afwijzingen
Ik wist wel dat die boeken zouden opvallen.quote:
*Gewoon een kaartje kopen bij de automaat.quote:
Zo doe ik 't: onderwerp, kleur, groot naar klein, dikte kaft.quote:
Dat moet haalbaar zijn, maar stel het nog maar 65 jaar uit.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef Ambipur het volgende:
Mijn droom is een boekenkast als bij Ikea. Dan sterf ik happy.
Ordenen? Daar ben ik echt heel slecht in.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik word hier psycho van. Waarom niet geordend op kleur? En op groot/klein/dikte kaft?
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat moet haalbaar zijn, maar stel het nog maar 65 jaar uit.
Show je huidige boekenkast eens?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo doe ik 't: onderwerp, kleur, groot naar klein, dikte kaft.
Mijn droom is een boekenkast als bij Ikea. Dan sterf ik happy.
Ik woon nu in een ander huis, dus al mijn boeken zitten nu in een huge koffer, want geen plek voor boekenkast. Niet onmogelijk, hoor.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Show je huidige boekenkast eens?
Op die manier ordenen is gewoon onmogelijk.
Ik geef je wel rijlessen..quote:
Ne oldu?quote:Op maandag 15 juli 2013 03:44 schreef xaban06 het volgende:
Hersey gonlunce olmaz demistim sana, kaderden kacilmaz goruyorsun, kimler geldi hayatimdan kimler gecti, hic birisi hasretini gidermedi en guzeli senin kadar sevilmedi, kimler geldi kimler gectiiiiiii
Rare fantasies jij..quote:Op maandag 15 juli 2013 12:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Hij is bang dat hij zich niet kan inhouden en je vermoordt. Hij geeft zoveel om je dat ie dus niet alleen komt.
Ik denk misschien is het iets standaards Turksquote:Op maandag 15 juli 2013 12:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb geen glazen bol, dus heb ik maar wat verzonnen.
Wat is jouw antwoord?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef zarGon het volgende:
Wat geven jullie lieve antwoorden allenaal.
geld.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:56 schreef Cake-Man het volgende:
yo peoplez, waar houden turkse chimi's van ?
Dure auto's en klootzakken.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:56 schreef Cake-Man het volgende:
yo peoplez, waar houden turkse chimi's van ?
Is niet erg. Mijn vader/moeder staan op 1 en ik zou zelfs hun voeten wassen en alles.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan komt ze nooit meer van hem af.
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn ouders/familie 24/7 om me heen te hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is niet erg. Mijn vader/moeder staan op 1 en ik zou zelfs hun voeten wassen en alles.
Allah ne zaman kismet ederse en doorgaan? Niet blijven hangen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn ouders/familie 24/7 om me heen te hebben.
Zoals ik al eens eerder heb aangegeven is de generatiekloof en het ontbreken van gespreksstof gewoon te erg. Soms vind ik het wel jammer.![]()
Tijdens ieder gesprek komt de vraag "Ne zaman evleniyorsun?" wel aan bod.Niet leuk.
Dat is uit liefde voor jou. Als ouders stoppen met interesse tonen is het pas raar!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn ouders/familie 24/7 om me heen te hebben.
Zoals ik al eens eerder heb aangegeven is de generatiekloof en het ontbreken van gespreksstof gewoon te erg. Soms vind ik het wel jammer.![]()
Tijdens ieder gesprek komt de vraag "Ne zaman evleniyorsun?" wel aan bod.Niet leuk.
"Yaşlandık artık. Biz ölmeden evlen, çoluk çocuğa karış."quote:Op maandag 15 juli 2013 14:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Allah ne zaman kismet ederse en doorgaan? Niet blijven hangen.
Weet ik. Het wordt gewoon vervelend om telkens diezelfde vraag te moeten horen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is uit liefde voor jou. Als ouders stoppen met interesse tonen is het pas raar!
Trouwens, Xs4alll is anti-Turks! Ik hoor op Turks radio gewoon een Grieks nummertje er tussen
Weet je, van m'n directe familie (ouders, 3 broers en 2 zussen) kan ik eigenlijk alleen met m'n zussen goed praten. Met twee van m'n broers kan ik ook prima opschieten - met m'n oudste broer gaat het wat minder (ik heb onlangs na 4 maanden hem weer een hand gegeven, dus...).quote:Op maandag 15 juli 2013 14:13 schreef Ambipur het volgende:
Ik zou trouwens echt doordraaien zonder mijn familie.. Jammer dat jij het anders ervaart
quote:
ik heb mooie audi, genoeg doekoe maar ze zeggen altijd je bent echt liefquote:
Dus je bent geen klootzak.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:05 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
[..]
ik heb mooie audi, genoeg doekoe maar ze zeggen altijd je bent echt lief
Dat bepaal ik helemaal zelf. Hij vertrouwd mequote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mag dat wel van je vriend. Met vreemden 3 uur reizen
That's what she said.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat bepaal ik helemaal zelf. Hij vertrouwd me
quote:
die moves kome uit clipquote:
Mag dat wel van je vrouw?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mag dat wel van je vriend. Met vreemden 3 uur reizen
Ging gewoon stuk om deze comment:quote:
quote:8 million years of human development...ingenuity, invention and an unstoppable hunger for discovery and knowledge, the rise and fall of entire civilisations, from the discovery of fire to penicillin and space travel...everything that has led up unto this day and age. An age in which we can acquire any knowledge we may seek with the push of a button, available to everyone...
...and then there are people daggering. To each his own, I guess
Ik wil oook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef Ayca het volgende:
Red Bull zero calories heeft 4.5 calorieën. Leugenaars.
Smaakt wel een stuk beter dan de suikervrije variant.
quote:
Ga gewoon n***** man, wtf is dit.quote:
ben echt gestopt na 20 sec.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga gewoon n***** man, wtf is dit.
Orucum bozulcaak.
ik zou maar oppassen straks word je onthoofquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef Bombshell het volgende:
Hello toerkies
Mag je als nederlander nou eigenlijk bij een moskee naar binnen in nlederland bijvoorbeeld die hele grote in rdam zuid? In het buitenland mag je dat vaak niet als niet moslim.
Evens serieus. mag je als niet moslim naar binnen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:15 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik zou maar oppassen straks word je onthoof
Waar dan niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef Bombshell het volgende:
Hello toerkies
Mag je als nederlander nou eigenlijk bij een moskee naar binnen in nederland bijvoorbeeld die hele grote in rdam zuid? In het buitenland mag je dat vaak niet als niet moslim.
wat denk je dat die soldaat in engeland aan het doen was ? nigeriaanen turken zijn allemaal moslims, pas maar opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:16 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Evens serieus. mag je als niet moslim naar binnen?
ok nou vind het geen rare vraag omdat het vaak in het buitenland niet mag. Waarom zou het hier dan anders zijn toch.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waar dan niet?
Tuurlijk mag dit, mits normaal gekleed
ja ik vraag toch; waar in het buitenland niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:19 schreef Bombshell het volgende:
[..]
ok nou vind het geen rare vraag omdat het vaak in het buitenland niet mag. Waarom zou het hier dan anders zijn toch.
Gebedsruimte mag volgens mij niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik vraag toch; waar in het buitenland niet?
Mevlana moskee geeft zelfs rondleidingen.
Marokko verchillende iig. Was er twee maanden geledenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik vraag toch; waar in het buitenland niet?
Mevlana moskee geeft zelfs rondleidingen.
In Istanbul mocht het weer wel, ook in de gebedsruimte. Wat apart.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:22 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Marokko verchillende iig. Was er twee maanden geleden
Officieel mag het het gebedsruimte niet, zover ik weet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In Istanbul mocht het weer wel, ook in de gebedsruimte. Wat apart.
Volgens mij heeft het in het gebedsruimte te maken met hygiëne enzo. Anders ff googlenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:26 schreef Bombshell het volgende:
Nou ben best benieuwd hoe er gereageerd zou worden als ik op vrijdag kom aanlopen om er eens bij te zitten. Op een zondag in de kerk zou dat zou kunnen. (ook voor moslims)
Schoenen uit. Voor de rest boeit het ze niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:26 schreef Bombshell het volgende:
Nou ben best benieuwd hoe er gereageerd zou worden als ik op vrijdag kom aanlopen om er eens bij te zitten. Op een zondag in de kerk zou dat zou kunnen. (ook voor moslims)
Hoe weet jij dat eigenlijk? Jij gaat toch niet naar de moskee?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schoenen uit. Voor de rest boeit het ze niet.
Ben wel geweestquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat eigenlijk? Jij gaat toch niet naar de moskee?
Maar klopt wel wat je zegt, ze zijn heel gastvrij en hebben vaak zelfs opendagen. Althans de Turkse moskeeen dan, weet niet hoe het met de anderzit
Turken!quote:Aydın’ın Nazilli İlçesi’nde akaryakıt istasyonu sahibi Ali Aydın, kendisine ait TIR’ın kasasını, sıcaktan bunalan işyeri çalışanları ve müşterilerinin serinlemesi için havuza dönüştürdü.
http://galeri.haberturk.c(...)-dusuren-hareketleri
Als je genoeg betaalt kan het maandag nog bezorgd worden (ivm weekend).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:51 schreef Mercan het volgende:
[..]
Enig idee binnen hoeveel dagen ze erover doen?
Iemand, die woonachtif is in Nederland, wil dus iemand die in Turkije woont uitnodigen?quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iemand, die woonachtif is in Nederland, wil dus iemand die in Turkije woont uitnodigen?
Heb je misschien een linkje, ik kan hem niet vinden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het belangrijkste document is het garantstellingsformulier. Dat staat op de website van de IND.
Gecmis olsun.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
Draadje achter mijn tanden is gebroken.
Ben ik nu ook geaccepteerd?quote:
Ik heb al 19 cent verdiend.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben ik nu ook geaccepteerd?
Nice btw
Ne vicdansizsin la.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan gaat 51% naar mij
netjes, serieus.
Ik was toevallig net de kleur van mijn lettertype aan het veranderen. Maar het gaat steeds mis, sommige stukken worden gearceerd, snap niet hoe ik dat weg moet doen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:29 schreef Ayca het volgende:
Vind de kleur van je lettertype nu wel wat donker.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:31 schreef Levolution het volgende:
Het is inderdaad onleesbaar.
En waarom heb je geen Turkse vlag met ingefade Atatürk in je achtergrond? En Ölürüm Türkiyem als achtergronddeuntje dat je niet uit kan zetten.
Nope, ben echt een n00b in alles wat ik doe.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Borte, jij doet ook aan fotografie enzo. Heb je ervaring met pen/teken tablets?
Haha, oké. Dat je noob bent geloof ik trouwens niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope, ben echt een n00b in alles wat ik doe.
die zijn vet duur maar wel meesterlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:01 schreef Levolution het volgende:
Ik heb alleen ervaring met zo'n goedkope waar je niks op ziet.
Dus bij dezen kan ik je aanraden om er één te kopen waarop je ook je scherm ziet. Dat is echt fucking sweet.
Moet je budget wel hoog liggen.
Verder gewoon wat reviews op internet checken, welk exemplaar goed is kan ik je helaas ook niet vertellen. Wacom is wel een gerenommeerd merk hierin.
Zal allemaal ongetwijfeld wel goed zijn, zo'n merk levert toch geen troep.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
die zijn vet duur maar wel meesterlijk
Ik dacht zelf aan een goedkoop wacom bamboo, 100 euro ofzo.
Mja, moet ik eigenlijk wel doen, maar lastig typen op zo een smartphone...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zal allemaal ongetwijfeld wel goed zijn, zo'n merk levert toch geen troep.
Je kan ook een topic openen anders, er zijn vast wel kenners.
Ik luister al de hele dag naar dit lied door jou;quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, moet ik eigenlijk wel doen, maar lastig typen op zo een smartphone...
quote:
Ik heb ook een Wacom (Bamboo Fun Pen & Touch)quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:03 schreef xaban06 het volgende:
Ik dacht zelf aan een goedkoop wacom bamboo, 100 euro ofzo.
Wat is het verschil tussen de fun en non-fun?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:54 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook een Wacom (Bamboo Fun Pen & Touch). Ik gebruik hem alleen bij het tekenen (daar is-ie goed genoeg voor). Het is niet echt een vervanger voor een muis of trackpad. Ligt er aan wat je broertje ermee gaat doen. Voor de rest heb ik niet zo veel ervaring met tablets
. En ik gebruik hem al maanden niet meer.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik luister al de hele dag naar dit lied door jou;
Tegenwoordig hebben ze andere producten, ik zou me daarop richten. http://www.wacom.com/en/products/pen-tablets/bamboo.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de fun en non-fun?
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:11 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1383764641846522
Turken..
Is het ook, zie je aan het eindquote:Op zondag 21 juli 2013 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
^Fake. Is opzettelijk gedaan. Reclame of zo.
Oh ja, ik zie het.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is het ook, zie je aan het eindkolaytasin ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |