Dat bepaal ik helemaal zelf. Hij vertrouwd mequote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mag dat wel van je vriend. Met vreemden 3 uur reizen
That's what she said.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat bepaal ik helemaal zelf. Hij vertrouwd me
quote:
die moves kome uit clipquote:
Mag dat wel van je vrouw?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mag dat wel van je vriend. Met vreemden 3 uur reizen
Ging gewoon stuk om deze comment:quote:
quote:8 million years of human development...ingenuity, invention and an unstoppable hunger for discovery and knowledge, the rise and fall of entire civilisations, from the discovery of fire to penicillin and space travel...everything that has led up unto this day and age. An age in which we can acquire any knowledge we may seek with the push of a button, available to everyone...
...and then there are people daggering. To each his own, I guess
Ik wil oook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef Ayca het volgende:
Red Bull zero calories heeft 4.5 calorieën. Leugenaars.
Smaakt wel een stuk beter dan de suikervrije variant.
quote:
Ga gewoon n***** man, wtf is dit.quote:
ben echt gestopt na 20 sec.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga gewoon n***** man, wtf is dit.
Orucum bozulcaak.
ik zou maar oppassen straks word je onthoofquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef Bombshell het volgende:
Hello toerkies
Mag je als nederlander nou eigenlijk bij een moskee naar binnen in nlederland bijvoorbeeld die hele grote in rdam zuid? In het buitenland mag je dat vaak niet als niet moslim.
Evens serieus. mag je als niet moslim naar binnen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:15 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik zou maar oppassen straks word je onthoof
Waar dan niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef Bombshell het volgende:
Hello toerkies
Mag je als nederlander nou eigenlijk bij een moskee naar binnen in nederland bijvoorbeeld die hele grote in rdam zuid? In het buitenland mag je dat vaak niet als niet moslim.
wat denk je dat die soldaat in engeland aan het doen was ? nigeriaanen turken zijn allemaal moslims, pas maar opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:16 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Evens serieus. mag je als niet moslim naar binnen?
ok nou vind het geen rare vraag omdat het vaak in het buitenland niet mag. Waarom zou het hier dan anders zijn toch.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waar dan niet?
Tuurlijk mag dit, mits normaal gekleed
ja ik vraag toch; waar in het buitenland niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:19 schreef Bombshell het volgende:
[..]
ok nou vind het geen rare vraag omdat het vaak in het buitenland niet mag. Waarom zou het hier dan anders zijn toch.
Gebedsruimte mag volgens mij niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik vraag toch; waar in het buitenland niet?
Mevlana moskee geeft zelfs rondleidingen.
Marokko verchillende iig. Was er twee maanden geledenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik vraag toch; waar in het buitenland niet?
Mevlana moskee geeft zelfs rondleidingen.
In Istanbul mocht het weer wel, ook in de gebedsruimte. Wat apart.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:22 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Marokko verchillende iig. Was er twee maanden geleden
Officieel mag het het gebedsruimte niet, zover ik weet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In Istanbul mocht het weer wel, ook in de gebedsruimte. Wat apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |