Wat is jouw antwoord?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef zarGon het volgende:
Wat geven jullie lieve antwoorden allenaal.
geld.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:56 schreef Cake-Man het volgende:
yo peoplez, waar houden turkse chimi's van ?
Dure auto's en klootzakken.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:56 schreef Cake-Man het volgende:
yo peoplez, waar houden turkse chimi's van ?
Is niet erg. Mijn vader/moeder staan op 1 en ik zou zelfs hun voeten wassen en alles.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan komt ze nooit meer van hem af.
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn ouders/familie 24/7 om me heen te hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is niet erg. Mijn vader/moeder staan op 1 en ik zou zelfs hun voeten wassen en alles.
Allah ne zaman kismet ederse en doorgaan? Niet blijven hangen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn ouders/familie 24/7 om me heen te hebben.
Zoals ik al eens eerder heb aangegeven is de generatiekloof en het ontbreken van gespreksstof gewoon te erg. Soms vind ik het wel jammer.![]()
Tijdens ieder gesprek komt de vraag "Ne zaman evleniyorsun?" wel aan bod.Niet leuk.
Dat is uit liefde voor jou. Als ouders stoppen met interesse tonen is het pas raar!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn ouders/familie 24/7 om me heen te hebben.
Zoals ik al eens eerder heb aangegeven is de generatiekloof en het ontbreken van gespreksstof gewoon te erg. Soms vind ik het wel jammer.![]()
Tijdens ieder gesprek komt de vraag "Ne zaman evleniyorsun?" wel aan bod.Niet leuk.
"Yaşlandık artık. Biz ölmeden evlen, çoluk çocuğa karış."quote:Op maandag 15 juli 2013 14:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Allah ne zaman kismet ederse en doorgaan? Niet blijven hangen.
Weet ik. Het wordt gewoon vervelend om telkens diezelfde vraag te moeten horen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is uit liefde voor jou. Als ouders stoppen met interesse tonen is het pas raar!
Trouwens, Xs4alll is anti-Turks! Ik hoor op Turks radio gewoon een Grieks nummertje er tussen
Weet je, van m'n directe familie (ouders, 3 broers en 2 zussen) kan ik eigenlijk alleen met m'n zussen goed praten. Met twee van m'n broers kan ik ook prima opschieten - met m'n oudste broer gaat het wat minder (ik heb onlangs na 4 maanden hem weer een hand gegeven, dus...).quote:Op maandag 15 juli 2013 14:13 schreef Ambipur het volgende:
Ik zou trouwens echt doordraaien zonder mijn familie.. Jammer dat jij het anders ervaart
quote:
ik heb mooie audi, genoeg doekoe maar ze zeggen altijd je bent echt liefquote:
Dus je bent geen klootzak.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:05 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
[..]
ik heb mooie audi, genoeg doekoe maar ze zeggen altijd je bent echt lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |