Rare fantasies jij..quote:Op maandag 15 juli 2013 12:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Hij is bang dat hij zich niet kan inhouden en je vermoordt. Hij geeft zoveel om je dat ie dus niet alleen komt.
Ik denk misschien is het iets standaards Turksquote:Op maandag 15 juli 2013 12:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb geen glazen bol, dus heb ik maar wat verzonnen.
Wat is jouw antwoord?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef zarGon het volgende:
Wat geven jullie lieve antwoorden allenaal.
geld.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:56 schreef Cake-Man het volgende:
yo peoplez, waar houden turkse chimi's van ?
Dure auto's en klootzakken.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:56 schreef Cake-Man het volgende:
yo peoplez, waar houden turkse chimi's van ?
Is niet erg. Mijn vader/moeder staan op 1 en ik zou zelfs hun voeten wassen en alles.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan komt ze nooit meer van hem af.
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn ouders/familie 24/7 om me heen te hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is niet erg. Mijn vader/moeder staan op 1 en ik zou zelfs hun voeten wassen en alles.
Allah ne zaman kismet ederse en doorgaan? Niet blijven hangen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn ouders/familie 24/7 om me heen te hebben.
Zoals ik al eens eerder heb aangegeven is de generatiekloof en het ontbreken van gespreksstof gewoon te erg. Soms vind ik het wel jammer.![]()
Tijdens ieder gesprek komt de vraag "Ne zaman evleniyorsun?" wel aan bod.Niet leuk.
Dat is uit liefde voor jou. Als ouders stoppen met interesse tonen is het pas raar!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn ouders/familie 24/7 om me heen te hebben.
Zoals ik al eens eerder heb aangegeven is de generatiekloof en het ontbreken van gespreksstof gewoon te erg. Soms vind ik het wel jammer.![]()
Tijdens ieder gesprek komt de vraag "Ne zaman evleniyorsun?" wel aan bod.Niet leuk.
"Yaşlandık artık. Biz ölmeden evlen, çoluk çocuğa karış."quote:Op maandag 15 juli 2013 14:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Allah ne zaman kismet ederse en doorgaan? Niet blijven hangen.
Weet ik. Het wordt gewoon vervelend om telkens diezelfde vraag te moeten horen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is uit liefde voor jou. Als ouders stoppen met interesse tonen is het pas raar!
Trouwens, Xs4alll is anti-Turks! Ik hoor op Turks radio gewoon een Grieks nummertje er tussen
Weet je, van m'n directe familie (ouders, 3 broers en 2 zussen) kan ik eigenlijk alleen met m'n zussen goed praten. Met twee van m'n broers kan ik ook prima opschieten - met m'n oudste broer gaat het wat minder (ik heb onlangs na 4 maanden hem weer een hand gegeven, dus...).quote:Op maandag 15 juli 2013 14:13 schreef Ambipur het volgende:
Ik zou trouwens echt doordraaien zonder mijn familie.. Jammer dat jij het anders ervaart
quote:
ik heb mooie audi, genoeg doekoe maar ze zeggen altijd je bent echt liefquote:
Dus je bent geen klootzak.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:05 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
[..]
ik heb mooie audi, genoeg doekoe maar ze zeggen altijd je bent echt lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |