Ik wist wel dat die boeken zouden opvallen.quote:
*Gewoon een kaartje kopen bij de automaat.quote:
Zo doe ik 't: onderwerp, kleur, groot naar klein, dikte kaft.quote:
Dat moet haalbaar zijn, maar stel het nog maar 65 jaar uit.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef Ambipur het volgende:
Mijn droom is een boekenkast als bij Ikea. Dan sterf ik happy.
Ordenen? Daar ben ik echt heel slecht in.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik word hier psycho van. Waarom niet geordend op kleur? En op groot/klein/dikte kaft?
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat moet haalbaar zijn, maar stel het nog maar 65 jaar uit.
Show je huidige boekenkast eens?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo doe ik 't: onderwerp, kleur, groot naar klein, dikte kaft.
Mijn droom is een boekenkast als bij Ikea. Dan sterf ik happy.
Ik woon nu in een ander huis, dus al mijn boeken zitten nu in een huge koffer, want geen plek voor boekenkast. Niet onmogelijk, hoor.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Show je huidige boekenkast eens?
Op die manier ordenen is gewoon onmogelijk.
Ik geef je wel rijlessen..quote:
Ne oldu?quote:Op maandag 15 juli 2013 03:44 schreef xaban06 het volgende:
Hersey gonlunce olmaz demistim sana, kaderden kacilmaz goruyorsun, kimler geldi hayatimdan kimler gecti, hic birisi hasretini gidermedi en guzeli senin kadar sevilmedi, kimler geldi kimler gectiiiiiii
Rare fantasies jij..quote:Op maandag 15 juli 2013 12:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Hij is bang dat hij zich niet kan inhouden en je vermoordt. Hij geeft zoveel om je dat ie dus niet alleen komt.
Ik denk misschien is het iets standaards Turksquote:Op maandag 15 juli 2013 12:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb geen glazen bol, dus heb ik maar wat verzonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |