Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:13 schreef xminator het volgende:
Ben koffer aan het inpakken en helpen met voorbereidingen voor iftar van 200 man ongeveer.
Eensch.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Boekenkast is niet om intellectueel te doen, maar om:
- langs je boekenkast te lopen en interessante boeken tegen te komen die je eruit kan pakken en kan lezen (digitale gegevens raken sneller in de vergetelheid)
- iets over jezelf te vertellen, als ik bij iemand anders thuis ben kijk ik ook wel eens in de boekenkast, dan kom je iets meer te weten over die persoon (dit kan opgevat worden als intellectueel willen doen, maar het is eigenlijk meer je persoonlijkheid profileren)
- elk aangeschafte boek heeft een achtergrondverhaal, zo weet je precies waar je hem gekocht hebt, waar die ene kreuk vandaan komt etc.
- mensen uitnodigen om je een boek cadeau te geven, ik heb echt geweldige boeken gekregen van mensen, die precies aansluiten op mijn interesses
- je huisinrichting een boost te geven (persoonlijker en lekker veel kleur)
Euh, die boeken lees je toch eerst voordat je ze in je kast plaatst? Hoevaak heb je een boek meerdere keren opnieuw gelezen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:11 schreef Levolution het volgende:
- langs je boekenkast te lopen en interessante boeken tegen te komen die je eruit kan pakken en kan lezen (digitale gegevens raken sneller in de vergetelheid)
Mehhquote:- iets over jezelf te vertellen, als ik bij iemand anders thuis ben kijk ik ook wel eens in de boekenkast, dan kom je iets meer te weten over die persoon (dit kan opgevat worden als intellectueel willen doen, maar het is eigenlijk meer je persoonlijkheid profileren)
Zie je die boeken staan daar? Achtergrondverhaal daarbij is fantastisch, 100 boeken voor 10 euro gekocht (:')).quote:- elk aangeschafte boek heeft een achtergrondverhaal, zo weet je precies waar je hem gekocht hebt, waar die ene kreuk vandaan komt etc.
Om iemand een boek cadeau te doen heb je geen boekenkast nodig neem ik aan.quote:- mensen uitnodigen om je een boek cadeau te geven, ik heb echt geweldige boeken gekregen van mensen, die precies aansluiten op mijn interesses
Dus boeken als decoratie/sierstuk, aka nutteloos.quote:- je huisinrichting een boost te geven (persoonlijker en lekker veel kleur)
La Turquie.quote:
Tig keer (srs, maar niet van begin tot eind), heb vooral informatieve boeken (non-fictie) en geen romans, die blader ik zo weer door.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Euh, die boeken lees je toch eerst voordat je ze in je kast plaatst? Hoevaak heb je een boek meerdere keren opnieuw gelezen?
Voor zulke gevallen lijkt het mij ook handig, maar boeken aanschaffen om alleen een boekenkast ermee te vullen is gewoon overbodig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tig keer (srs, maar niet van begin tot eind), heb vooral informatieve boeken (non-fictie) en geen romans, die blader ik zo weer door.
Heb bijvoorbeeld ook een boek met determinatiesleutel voor mieren, waarin ook periodes staan van bruidsvluchten. Dat is bijvoorbeeld een boek wat ik 's zomers constant eruit pak.
Die gelden niet in Veolia treinen. Moet ik alsnog 14 euro betalen voordat ik gebruik kan maken van dat kaartje.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Volgende week kan je bij Albert Heijn NS-Dagkaarten kopen voor ¤ 17. De kaarten zijn geldig tot en met 13 oktober 2013.
waar in limburg woon je ? ik wil wel turkse chimeids ontmoetequote:Op zondag 14 juli 2013 13:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die gelden niet in Veolia treinen. Moet ik alsnog 14 euro betalen voordat ik gebruik kan maken van dat kaartje.
Limburg.
Is dat zo?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die gelden niet in Veolia treinen. Moet ik alsnog 14 euro betalen voordat ik gebruik kan maken van dat kaartje.
Limburg.
quote:http://www.treinreiziger.(...)voorjaar_2013-145085
De NS Dagkaart is ook geldig bij Veolia, Arriva, Connexxion, Syntus en Breng. Bij de Fyra en ICE kunt u de dagkaart alleen gebruiken in combinatie met een toeslagbiljet. In de Thalys en City Night Line is de dagkaart niet geldig.
koop een auto..quote:Op zondag 14 juli 2013 13:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Limburg.
Brandstof, verzekering, belasting.quote:
Voor nieuwe contacten kan je je ook aanmelden in dit topic.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Als het goed is heb je al of krijg je deze dagen nog een voucher van de NS in de bus.... 2 treinkaartjes voor de prijs van 1.
#cheap reizen
#onbekenden aanspreken voor gratis reizen
#nieuwe contacten
#afwijzingen
Oh als dat zo is dan ga ik er een kopen! Thanks voor de tip.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat zo?
Volgens treinreiziger.nl waren de AH-kaartjes die in maart verkrijgbaar waren wél geldig bij de regionale vervoerders...
[..]
De kaarten die verkrijgbaar zijn op spoordeelwinkel.nl zijn inderdaad alleen maar geldig bij de NS, en niet bij de regionale vervoerders.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh als dat zo is dan ga ik er een kopen! Thanks voor de tip.
quote:Op zondag 14 juli 2013 08:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb zelf eigenlijk alleen maar informatieve boeken (persoonlijke effectiviteit, management, naslagwerk, studie en dergelijke). Ook maar sinds vorig jaar hoor...
Ik vind het wel wat hebben.
Hoe kom je aan die treinkaartjes?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Als het goed is heb je al of krijg je deze dagen nog een voucher van de NS in de bus.... 2 treinkaartjes voor de prijs van 1.
#cheap reizen
#onbekenden aanspreken voor gratis reizen
#nieuwe contacten
#afwijzingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |