Als ik dit hoor ben ik zo blij met mijn Anadolu roots.....quote:
Haha en dan de Marokkaanse vrouw over Turkse mannen met een plat hoofd en Marokkaanse mannen met een punthoofdquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef Bortecinem het volgende:
Een Griekse collega stuurt mij vandaag een filmpje waarin een Turkse boxer wordt geowned door een Griekse boxer. Ik stuur haar als antwoord het filmpje van die Cyprioot die de Turks vlag probeert neer te halen en wordt neergeschoten.. en nu is ze boos. Tss.
Je hebt er van alles. Van manga tot kookboeken, en zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:48 schreef xminator het volgende:
Wie kopen er nog boeken als je ebooks hebt.
Ebook laat ik niet in onbeheerde staat achter op het strand, zal je zien dat zo'n zigeuner de reader aanziet voor een Ipad en er mee aan de haal gaatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:48 schreef xminator het volgende:
Wie kopen er nog boeken als je ebooks hebt.
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:46 schreef zarGon het volgende:
5 euro per kilo boek in The American Book Center in Den Haag..
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:14 schreef sylvesterrr het volgende:
ebooks
Ik wil een gevulde boekenkast!
Niks hoor. Maar ik ben gewoon iets te gevoelig wanneer het aankomt op zulke dingen.quote:
Daar was 't vorige week.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Ook in Amsterdam tegenover de ABC volgens de site, ik ga zo even gluren.
http://www.abc.nl/frontpa(...)ce=treehut&event=784
Hiervoor is het inderdaad wel handig ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ebook laat ik niet in onbeheerde staat achter op het strand, zal je zien dat zo'n zigeuner de reader aanziet voor een Ipad en er mee aan de haal gaat
Zogenaamd intellectueel proberen te doen met een gevulde boekenkastquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:14 schreef sylvesterrr het volgende:
ebooks
Ik wil een gevulde boekenkast!
Al wakker en bezig sinds half tien.quote:
Zeg, moet je niet contact zoeken met Allah enzo?quote:
Alleen in het weekend men. Mag toch wel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zeg, moet je niet contact zoeken met Allah enzo?
Zo kan ik ook wel vasten.
Boekenkast is niet om intellectueel te doen, maar om:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Zogenaamd intellectueel proberen te doen met een gevulde boekenkast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |