ja ik vraag toch; waar in het buitenland niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:19 schreef Bombshell het volgende:
[..]
ok nou vind het geen rare vraag omdat het vaak in het buitenland niet mag. Waarom zou het hier dan anders zijn toch.
Gebedsruimte mag volgens mij niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik vraag toch; waar in het buitenland niet?
Mevlana moskee geeft zelfs rondleidingen.
Marokko verchillende iig. Was er twee maanden geledenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik vraag toch; waar in het buitenland niet?
Mevlana moskee geeft zelfs rondleidingen.
In Istanbul mocht het weer wel, ook in de gebedsruimte. Wat apart.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:22 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Marokko verchillende iig. Was er twee maanden geleden
Officieel mag het het gebedsruimte niet, zover ik weet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In Istanbul mocht het weer wel, ook in de gebedsruimte. Wat apart.
Volgens mij heeft het in het gebedsruimte te maken met hygiëne enzo. Anders ff googlenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:26 schreef Bombshell het volgende:
Nou ben best benieuwd hoe er gereageerd zou worden als ik op vrijdag kom aanlopen om er eens bij te zitten. Op een zondag in de kerk zou dat zou kunnen. (ook voor moslims)
Schoenen uit. Voor de rest boeit het ze niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:26 schreef Bombshell het volgende:
Nou ben best benieuwd hoe er gereageerd zou worden als ik op vrijdag kom aanlopen om er eens bij te zitten. Op een zondag in de kerk zou dat zou kunnen. (ook voor moslims)
Hoe weet jij dat eigenlijk? Jij gaat toch niet naar de moskee?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schoenen uit. Voor de rest boeit het ze niet.
Ben wel geweestquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat eigenlijk? Jij gaat toch niet naar de moskee?
Maar klopt wel wat je zegt, ze zijn heel gastvrij en hebben vaak zelfs opendagen. Althans de Turkse moskeeen dan, weet niet hoe het met de anderzit
Turken!quote:Aydın’ın Nazilli İlçesi’nde akaryakıt istasyonu sahibi Ali Aydın, kendisine ait TIR’ın kasasını, sıcaktan bunalan işyeri çalışanları ve müşterilerinin serinlemesi için havuza dönüştürdü.
http://galeri.haberturk.c(...)-dusuren-hareketleri
Als je genoeg betaalt kan het maandag nog bezorgd worden (ivm weekend).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:51 schreef Mercan het volgende:
[..]
Enig idee binnen hoeveel dagen ze erover doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |