Dat bepaal ik helemaal zelf. Hij vertrouwd mequote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mag dat wel van je vriend. Met vreemden 3 uur reizen
That's what she said.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat bepaal ik helemaal zelf. Hij vertrouwd me
quote:
die moves kome uit clipquote:
Mag dat wel van je vrouw?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mag dat wel van je vriend. Met vreemden 3 uur reizen
Ging gewoon stuk om deze comment:quote:
quote:8 million years of human development...ingenuity, invention and an unstoppable hunger for discovery and knowledge, the rise and fall of entire civilisations, from the discovery of fire to penicillin and space travel...everything that has led up unto this day and age. An age in which we can acquire any knowledge we may seek with the push of a button, available to everyone...
...and then there are people daggering. To each his own, I guess
Ik wil oook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef Ayca het volgende:
Red Bull zero calories heeft 4.5 calorieën. Leugenaars.
Smaakt wel een stuk beter dan de suikervrije variant.
quote:
Ga gewoon n***** man, wtf is dit.quote:
ben echt gestopt na 20 sec.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga gewoon n***** man, wtf is dit.
Orucum bozulcaak.
ik zou maar oppassen straks word je onthoofquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef Bombshell het volgende:
Hello toerkies
Mag je als nederlander nou eigenlijk bij een moskee naar binnen in nlederland bijvoorbeeld die hele grote in rdam zuid? In het buitenland mag je dat vaak niet als niet moslim.
Evens serieus. mag je als niet moslim naar binnen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:15 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik zou maar oppassen straks word je onthoof
Waar dan niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef Bombshell het volgende:
Hello toerkies
Mag je als nederlander nou eigenlijk bij een moskee naar binnen in nederland bijvoorbeeld die hele grote in rdam zuid? In het buitenland mag je dat vaak niet als niet moslim.
wat denk je dat die soldaat in engeland aan het doen was ? nigeriaanen turken zijn allemaal moslims, pas maar opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:16 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Evens serieus. mag je als niet moslim naar binnen?
ok nou vind het geen rare vraag omdat het vaak in het buitenland niet mag. Waarom zou het hier dan anders zijn toch.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waar dan niet?
Tuurlijk mag dit, mits normaal gekleed
ja ik vraag toch; waar in het buitenland niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:19 schreef Bombshell het volgende:
[..]
ok nou vind het geen rare vraag omdat het vaak in het buitenland niet mag. Waarom zou het hier dan anders zijn toch.
Gebedsruimte mag volgens mij niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik vraag toch; waar in het buitenland niet?
Mevlana moskee geeft zelfs rondleidingen.
Marokko verchillende iig. Was er twee maanden geledenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik vraag toch; waar in het buitenland niet?
Mevlana moskee geeft zelfs rondleidingen.
In Istanbul mocht het weer wel, ook in de gebedsruimte. Wat apart.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:22 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Marokko verchillende iig. Was er twee maanden geleden
Officieel mag het het gebedsruimte niet, zover ik weet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In Istanbul mocht het weer wel, ook in de gebedsruimte. Wat apart.
Volgens mij heeft het in het gebedsruimte te maken met hygiëne enzo. Anders ff googlenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:26 schreef Bombshell het volgende:
Nou ben best benieuwd hoe er gereageerd zou worden als ik op vrijdag kom aanlopen om er eens bij te zitten. Op een zondag in de kerk zou dat zou kunnen. (ook voor moslims)
Schoenen uit. Voor de rest boeit het ze niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:26 schreef Bombshell het volgende:
Nou ben best benieuwd hoe er gereageerd zou worden als ik op vrijdag kom aanlopen om er eens bij te zitten. Op een zondag in de kerk zou dat zou kunnen. (ook voor moslims)
Hoe weet jij dat eigenlijk? Jij gaat toch niet naar de moskee?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schoenen uit. Voor de rest boeit het ze niet.
Ben wel geweestquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat eigenlijk? Jij gaat toch niet naar de moskee?
Maar klopt wel wat je zegt, ze zijn heel gastvrij en hebben vaak zelfs opendagen. Althans de Turkse moskeeen dan, weet niet hoe het met de anderzit
Turken!quote:Aydın’ın Nazilli İlçesi’nde akaryakıt istasyonu sahibi Ali Aydın, kendisine ait TIR’ın kasasını, sıcaktan bunalan işyeri çalışanları ve müşterilerinin serinlemesi için havuza dönüştürdü.
http://galeri.haberturk.c(...)-dusuren-hareketleri
Als je genoeg betaalt kan het maandag nog bezorgd worden (ivm weekend).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:51 schreef Mercan het volgende:
[..]
Enig idee binnen hoeveel dagen ze erover doen?
Iemand, die woonachtif is in Nederland, wil dus iemand die in Turkije woont uitnodigen?quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iemand, die woonachtif is in Nederland, wil dus iemand die in Turkije woont uitnodigen?
Heb je misschien een linkje, ik kan hem niet vinden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het belangrijkste document is het garantstellingsformulier. Dat staat op de website van de IND.
Gecmis olsun.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
Draadje achter mijn tanden is gebroken.
Ben ik nu ook geaccepteerd?quote:
Ik heb al 19 cent verdiend.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben ik nu ook geaccepteerd?
Nice btw
Ne vicdansizsin la.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan gaat 51% naar mij
netjes, serieus.
Ik was toevallig net de kleur van mijn lettertype aan het veranderen. Maar het gaat steeds mis, sommige stukken worden gearceerd, snap niet hoe ik dat weg moet doen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:29 schreef Ayca het volgende:
Vind de kleur van je lettertype nu wel wat donker.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:31 schreef Levolution het volgende:
Het is inderdaad onleesbaar.
En waarom heb je geen Turkse vlag met ingefade Atatürk in je achtergrond? En Ölürüm Türkiyem als achtergronddeuntje dat je niet uit kan zetten.
Nope, ben echt een n00b in alles wat ik doe.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Borte, jij doet ook aan fotografie enzo. Heb je ervaring met pen/teken tablets?
Haha, oké. Dat je noob bent geloof ik trouwens niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope, ben echt een n00b in alles wat ik doe.
die zijn vet duur maar wel meesterlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:01 schreef Levolution het volgende:
Ik heb alleen ervaring met zo'n goedkope waar je niks op ziet.
Dus bij dezen kan ik je aanraden om er één te kopen waarop je ook je scherm ziet. Dat is echt fucking sweet.
Moet je budget wel hoog liggen.
Verder gewoon wat reviews op internet checken, welk exemplaar goed is kan ik je helaas ook niet vertellen. Wacom is wel een gerenommeerd merk hierin.
Zal allemaal ongetwijfeld wel goed zijn, zo'n merk levert toch geen troep.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
die zijn vet duur maar wel meesterlijk
Ik dacht zelf aan een goedkoop wacom bamboo, 100 euro ofzo.
Mja, moet ik eigenlijk wel doen, maar lastig typen op zo een smartphone...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zal allemaal ongetwijfeld wel goed zijn, zo'n merk levert toch geen troep.
Je kan ook een topic openen anders, er zijn vast wel kenners.
Ik luister al de hele dag naar dit lied door jou;quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, moet ik eigenlijk wel doen, maar lastig typen op zo een smartphone...
quote:
Ik heb ook een Wacom (Bamboo Fun Pen & Touch)quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:03 schreef xaban06 het volgende:
Ik dacht zelf aan een goedkoop wacom bamboo, 100 euro ofzo.
Wat is het verschil tussen de fun en non-fun?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:54 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook een Wacom (Bamboo Fun Pen & Touch). Ik gebruik hem alleen bij het tekenen (daar is-ie goed genoeg voor). Het is niet echt een vervanger voor een muis of trackpad. Ligt er aan wat je broertje ermee gaat doen. Voor de rest heb ik niet zo veel ervaring met tablets
. En ik gebruik hem al maanden niet meer.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik luister al de hele dag naar dit lied door jou;
Tegenwoordig hebben ze andere producten, ik zou me daarop richten. http://www.wacom.com/en/products/pen-tablets/bamboo.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de fun en non-fun?
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:11 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1383764641846522
Turken..
Is het ook, zie je aan het eindquote:Op zondag 21 juli 2013 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
^Fake. Is opzettelijk gedaan. Reclame of zo.
Oh ja, ik zie het.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is het ook, zie je aan het eindkolaytasin ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |