Iemand, die woonachtif is in Nederland, wil dus iemand die in Turkije woont uitnodigen?quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iemand, die woonachtif is in Nederland, wil dus iemand die in Turkije woont uitnodigen?
Heb je misschien een linkje, ik kan hem niet vinden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het belangrijkste document is het garantstellingsformulier. Dat staat op de website van de IND.
Gecmis olsun.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
Draadje achter mijn tanden is gebroken.
Ben ik nu ook geaccepteerd?quote:
Ik heb al 19 cent verdiend.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben ik nu ook geaccepteerd?
Nice btw
Ne vicdansizsin la.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan gaat 51% naar mij
netjes, serieus.
Ik was toevallig net de kleur van mijn lettertype aan het veranderen. Maar het gaat steeds mis, sommige stukken worden gearceerd, snap niet hoe ik dat weg moet doen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:29 schreef Ayca het volgende:
Vind de kleur van je lettertype nu wel wat donker.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:31 schreef Levolution het volgende:
Het is inderdaad onleesbaar.
En waarom heb je geen Turkse vlag met ingefade Atatürk in je achtergrond? En Ölürüm Türkiyem als achtergronddeuntje dat je niet uit kan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |