Nope, ben echt een n00b in alles wat ik doe.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Borte, jij doet ook aan fotografie enzo. Heb je ervaring met pen/teken tablets?
Haha, oké. Dat je noob bent geloof ik trouwens niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope, ben echt een n00b in alles wat ik doe.
die zijn vet duur maar wel meesterlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:01 schreef Levolution het volgende:
Ik heb alleen ervaring met zo'n goedkope waar je niks op ziet.
Dus bij dezen kan ik je aanraden om er één te kopen waarop je ook je scherm ziet. Dat is echt fucking sweet.
Moet je budget wel hoog liggen.
Verder gewoon wat reviews op internet checken, welk exemplaar goed is kan ik je helaas ook niet vertellen. Wacom is wel een gerenommeerd merk hierin.
Zal allemaal ongetwijfeld wel goed zijn, zo'n merk levert toch geen troep.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
die zijn vet duur maar wel meesterlijk
Ik dacht zelf aan een goedkoop wacom bamboo, 100 euro ofzo.
Mja, moet ik eigenlijk wel doen, maar lastig typen op zo een smartphone...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zal allemaal ongetwijfeld wel goed zijn, zo'n merk levert toch geen troep.
Je kan ook een topic openen anders, er zijn vast wel kenners.
Ik luister al de hele dag naar dit lied door jou;quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, moet ik eigenlijk wel doen, maar lastig typen op zo een smartphone...
quote:
Ik heb ook een Wacom (Bamboo Fun Pen & Touch)quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:03 schreef xaban06 het volgende:
Ik dacht zelf aan een goedkoop wacom bamboo, 100 euro ofzo.
Wat is het verschil tussen de fun en non-fun?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:54 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook een Wacom (Bamboo Fun Pen & Touch). Ik gebruik hem alleen bij het tekenen (daar is-ie goed genoeg voor). Het is niet echt een vervanger voor een muis of trackpad. Ligt er aan wat je broertje ermee gaat doen. Voor de rest heb ik niet zo veel ervaring met tablets
. En ik gebruik hem al maanden niet meer.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik luister al de hele dag naar dit lied door jou;
Tegenwoordig hebben ze andere producten, ik zou me daarop richten. http://www.wacom.com/en/products/pen-tablets/bamboo.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de fun en non-fun?
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:11 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1383764641846522
Turken..
Is het ook, zie je aan het eindquote:Op zondag 21 juli 2013 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
^Fake. Is opzettelijk gedaan. Reclame of zo.
Oh ja, ik zie het.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is het ook, zie je aan het eindkolaytasin ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |