Kon dat maar..quote:
Mieren vertrappen tijdens Ramadanquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:53 schreef Bortecinem het volgende:
Zo....heb net even een paar mieren vertrapt door Lev's comment. Ik voel me al een stuk beter.
Ataturk naar Taksim is veel sneller dan via SAW. Via SAW ben je minimaal een uur onderweg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:18 schreef Ambipur het volgende:
Oh trouwens.. Vanaf Ataturk naar binnenstad is ongeveer hetzelfde als bij SAW toch?
Afhankelijk van het verkeer natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ataturk naar Taksim is veel sneller dan via SAW. Via SAW ben je minimaal een uur onderweg.
Gamyun.net.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:40 schreef Che_ het volgende:
zargon/ayca/julis: wat was die site ook alweer waar je okey kon spelen online?
o okquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:19 schreef xminator het volgende:
Beter speel je via facebook kan je ook nog eens smaatjes regelen.
Bij langer wachten dan 10 uur krijg je een hotel via THYquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Losse binnenlandse vluchten wel, maar je krijgt 15kg bagage ipv 30 kg bijv.
chillquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bij langer wachten dan 10 uur krijg je een hotel via THYEn ik krijg er een tour bij ofzo
Opgelost dus..
Euh, je hebt het hier over?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bij langer wachten dan 10 uur krijg je een hotel via THYEn ik krijg er een tour bij ofzo
Opgelost dus..
Vriend werkt bij THYquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Euh, je hebt het hier over?
http://www.istanbulinhours.com/tour-schedule
Moet je wel via Istanbul Ataturk gaan ook zou ik je aanraden om de FAQ goed door te nemen.
http://www.istanbulinhours.com/faq
Je kan niet zowel gebruikmaken van de tour en hotel tegelijk. Ook zijn die torrtijden klote imo, je moet echt de juiste tijdstip aankomen wil je daar gebruik van kunnen maken. Ook moet je volgens mij international transit zijn. Dus onderzoek het goed.
Kaasbroodje en melk. Want ik krijg niks meer binnen na iftar gedaan te hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat eten jullie eigenlijk voor sahur en houd dat je ook vol voor de rest v.d. dag?
Wortelcake met walnoten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat eten jullie eigenlijk voor sahur en houd dat je ook vol voor de rest v.d. dag?
Klinkt lekker! Ama voor sahur?quote:
Hmm.. Ik eet elke avond door, van iftar tot sahur..quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kaasbroodje en melk. Want ik krijg niks meer binnen na iftar gedaan te hebben.
Alsof alleen mocro's dat zeggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, wacht dit is niet het marokkanen-topic.
Graag wil ik even met jullie (allemaal!) delen dat ik oprecht neerkijk op Gemarokkaniseerde Turken.quote:
Doe eens niet zo raarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Soberseuw, Marokkanen en hun oneindige zucht naar het beroven van hardwerkende Turkse ondernemers
Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je ben trug in ons topic, haaaaaaai
Het begrip retrovirus ook niet en laat dat nou net super intressant zijn, was er zojuist over aan het lezen.quote:
Ik heb gevast eerder.. Was altijd chill dan. Te moe om ook maar te reageren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen hoe je zou reageren als je zou vasten..
Dat kan ik me dan nog wel herinneren. De tijd ging maar niet voorbij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:07 schreef xminator het volgende:
Nutteloos bezig zijn op internet om tijd te doden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |