Een lamp is warmer dan de kamer hoor. Muggen hebben toch heatvision, vandaar dat ze afkomen op lampen. Zet maar een lamp aan en laat je deur open. Waar zul je dan 40 muggen zien, op de muur bij de lamp.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een lamp geeft hitte af. Een kamer is warmer. Volgens mij is het echt niks meer of minder, maar mijzelf een muggenexpert noemen gaat wel wat ver.
[..]
Ik ga nu aan de korte sessie beginnen. Tot spoedig.
The Thingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
The ThingDe synopsis sprak me niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Battlestar Galacticaquote:
The THing is een classic, must watch voor elke filmliefhebber, liefhebber als in goede plot en acteerwerk.quote:
Alleen Breaking Bad en Homeland daar van gezien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Battlestar Galactica
Sherlock
SUpernatural
Rome
Zo kan ik er nog tig opnoemen
Breaking Bad
Suits
Lost
THe wire
Homeland
Ik denk dat het voor jou toch echt het beste is om verslaafd aan een game te raken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien maar eens beginnen aan The Sopranos.
Dat was ik vorig jaar al met Assassins Creed.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor jou toch echt het beste is om verslaafd aan een game te raken.
Niet afdoende kennelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ik vorig jaar al met Assassins Creed.
En met FM altijd.
Waarom van je een vogel? Die beesten schijten werkelijk alles onder in paniek.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, jullie vinden m'n duif verhaal ook al lame.Ik vond het best spannend om een vogel te vangen.
Heb er een laken overheen gegooid. Was niet in paniek, gewoon beduusd. Het was een geringde duif overigens, dus zal wel mensen gewend zijn tot op zekere hoogte.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom van je een vogel? Die beesten schijten werkelijk alles onder in paniek.
Tenzij je het op de Haagse manier doet, met lokduiven.
Oh... helemaal snappen doe ik het nog niet, maar je bent tenminste wel in je opzet geslaagd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb er een laken overheen gegooid. Was niet in paniek, gewoon beduusd. Het was een geringde duif overigens, dus zal wel mensen gewend zijn tot op zekere hoogte.
Mijn balkon is zeg maar een badkuip, met aan de straatkant glas als balustrade. Dat beest vloog daar telkens tegenop ipv eroverheen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... helemaal snappen doe ik het nog niet, maar je bent tenminste wel in je opzet geslaagd.
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn balkon is zeg maar een badkuip, met aan de straatkant glas als balustrade. Dat beest vloog daar telkens tegenop ipv eroverheen.
3e tijd ooit op de beklimming, maar gewoon clean hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:09 schreef j0rdiiii het volgende:
man man wat een bloedhond die froome
flikkertje
Zo mager man. Ik snap dat niet, heb je zo'n mooi figuurtje en dan ga je jezelf volledig uithongeren. Welke man vindt dat nu mooi? Ik word echt 10x zo geil van een vrouw met een mooi zacht laagje onder de huid ipv dat je de blokjes ziet en je ogen worden uitgestoken door hun sleutelbeen.quote:
Zoals Yolanthe vroeger was , was ze idd veel mooier. Zo mager/dun is echtquote:Op zondag 7 juli 2013 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo mager man. Ik snap dat niet, heb je zo'n mooi figuurtje en dan ga je jezelf volledig uithongeren. Welke man vindt dat nu mooi? Ik word echt 10x zo geil van een vrouw met een mooi zacht laagje onder de huid ipv dat je de blokjes ziet en je ogen worden uitgestoken door hun sleutelbeen.
haha ja, ik hoop dat hij dit even herhaalt op de alpe dhuezquote:Op zondag 7 juli 2013 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
3e tijd ooit op de beklimming, maar gewoon clean hoor.
rest van de top 10 in die beklimmingslijst heeft allemaal aan de doping gezetenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
3e tijd ooit op de beklimming, maar gewoon clean hoor.
Top 30 zowatquote:Op zondag 7 juli 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rest van de top 10 in die beklimmingslijst heeft allemaal aan de doping gezeten
alles gemist door een familiefeestje, ga vannacht eens even alles inhalenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii, heb je de slachtpartij gezien/?
Van Gerwen heeft king er met een simpele 10-3 van af gekegeld
ronnie huybrechts schakelt die taylor uit
genot
Alleen Syntix gelooft dat Sky 'clean' is. Kan toch niet man. Dat hele groepje met contador quintana kreuziger etc ligt te hijgen als een gek en die froome en porte fietsen geloofwaardig alsof er niets aan de hand is met een simpel glimlachje de Ax op.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Top 30 zowat.
Bijna alles van 2001-2006
ah je kijkt ookquote:Op zondag 7 juli 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
EN dan komt froome 17 sec langzamer dan Armstrong in zn prime met doping
is goed.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
alles gemist door een familiefeestje, ga vannacht eens even alles inhalen
ik kijk nu avondetappe
Tour du Jourquote:Op zondag 7 juli 2013 00:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ah je kijkt ook
ik mag die froome niet
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals Yolanthe vroeger was , was ze idd veel mooier. Zo mager/dun is echt![]()
![]()
.
Syntix is toch jouw kloon.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Syntix gelooft dat Sky 'clean' is. Kan toch niet man. Dat hele groepje met contador quintana kreuziger etc ligt te hijgen als een gek en die froome en porte fietsen geloofwaardig alsof er niets aan de hand is met een simpel glimlachje de Ax op.
Als bij Sky geen doping wordt ontdekt de komende 5 jaar, word ik echt gek.
Ze is nu wel wat minder dun. Maar nog steedsquote:Op zondag 7 juli 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar links, met zo'n lief bekje wil je die toch HE-LE-MAAL uit elkaar trekken?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is nu wel wat minder dun. Maar nog steeds.
hoe kan dat nou danquote:Op zondag 7 juli 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
ronnie huybrechts schakelt die taylor uit
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar links, met zo'n lief bekje wil je die toch HE-LE-MAAL uit elkaar trekken?
Ik in mijn gloriedagen, Noxiproquote:Op zondag 7 juli 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Kapi, heb jij wel eens pre workout genomen zoals dexaprine ofzo
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik in mijn gloriedagen, Noxipro. Was gvd bijna pep man
Ronnie gooide aardig en pakte zijn kansen wel op de dubbels. Taylor gooide minder dan normaal maar zelfde niveau als ronnie maar miste flink veel dubbels.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hoe kan dat nou dan
uk open was 8-0 voor taylor?
tering, ronnie zit ook al aan de doping
Volgende week weer beginnen serieusquote:
dat deden ze laatst in brazilie ookquote:Op zondag 7 juli 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar links, met zo'n lief bekje wil je die toch HE-LE-MAAL uit elkaar trekken?
die pedo kan de tering krijgenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii, klaasen is trouwens een tip voor de komende tijd. beter dan ooit die gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, noemen het voor het gemak maar pedo. omdat iedereen het zo noemt. mediahype.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
Hij is geen Pedo. Pedo is tot 11 jaar ofzo.
Nee, maar ken wel mensen die die shit nemen. Zelf neem ik alleen creatine en proteineshakes en dan de nodige voedingssupplementen in pilvorm. Maar tegen die fatburners kan ik niet denk ik. Ik word al helemaal lijp als ik 3 sterke bakken koffie drink.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Kapi, heb jij wel eens pre workout genomen zoals dexaprine ofzo
Je bent dik aan het worden he pinda.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgende week weer beginnen serieus. Na defqon weer 2 weken niets gedaan
probeer aicar maarquote:Op zondag 7 juli 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik in mijn gloriedagen, Noxipro. Was gvd bijna pep man
Juist niet, afgevallen man. Weeg nu denk ik 78. Was eerst 81, voor mn blessure toen.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent dik aan het worden he pinda.
Ja, spier ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Juist niet, afgevallen man. Weeg nu denk ik 78. Was eerst 81, voor mn blessure toen.
Ah ok. Ik ben ook aan 't afvallen, maar doe wel recomp dus 't gaat echt langzaam.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet alleen spier, ook vet. Je ziet mn buikspieren iets beter.
Hier niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
is wel godvergeten warm, ga nog niet op bed liggen zo
Ik had een raam open vandaag, dus is het prima uit te houden nuquote:Op zondag 7 juli 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
is wel godvergeten warm, ga nog niet op bed liggen zo
ik houd het raam niet open, die kutmuggen haten mequote:Op zondag 7 juli 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had een raam open vandaag, dus is het prima uit te houden nu.
Die komen ook wel als ik het raam dicht doequote:Op zondag 7 juli 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik houd het raam niet open, die kutmuggen haten me
Horretje.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komen ook wel als ik het raam dicht doe
Dan vliegen ze wel via iets anders naar binnen. Kutmuggen. Vooral dat hinderlijke gezoem 's nachtsquote:
Bojan is prima, vd Hoorn ..beter dan Veltman maar heb liever nog Toby.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
smoofie wat vind jij van bojan en vd hoorn
is goed. denk je dat hij voor norwich gaat kiezen? volgens telegraaf hebben zij concrete interessequote:Op zondag 7 juli 2013 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bojan is prima, vd Hoorn ..beter dan Veltman maar heb liever nog Toby.
Dat zou wel triest zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is goed. denk je dat hij voor norwich gaat kiezen? volgens telegraaf hebben zij concrete interesse
Mwah ga er ook niet van uit dat hij vertrekt naar een Norwich.quote:
Ja lijkt me dat elke voetballer liever naar Liverpool wil dan naar Norwich. Maar de vraag is of Liverpool interesse heeft.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah ga er ook niet van uit dat hij vertrekt naar een Norwich.
Eerder dat hij naar liverpool oid wil
Ik zou dat misselijke ventje echt nooit bij Ajax willen zien. Met zijn "4x Amsterdam" toen en Vertonghen uitlachen.quote:
zou hetn iet eens gek vinden als hij nog blijft ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja lijkt me dat elke voetballer liever naar Liverpool wil dan naar Norwich. Maar de vraag is of Liverpool interesse heeft.
Moet hij wel verlengen.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou hetn iet eens gek vinden als hij nog blijft ook.
anders gaat ie niet spelen joh. wil hij ook nietquote:
Toby en Vermeer moeten gewoon weg nu. Kan je er nog wat centen voor krijgen.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou hetn iet eens gek vinden als hij nog blijft ook.
enoh schijnt door kasimpasa te worden begeerd, 3.5 miljoen.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toby en Vermeer moeten gewoon weg nu. Kan je er nog wat centen voor krijgen.
Oohja die is er ook nog. Nou als je dat er voor kan krijgen moet je het meteen doen natuurlijk. Welke idioot heeft daar lopen scouten? Arveladze?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
enoh schijnt door kasimpasa te worden begeerd, 3.5 miljoen.
ik breng hem het liefst met de fiets er heen
zou kunnen. die heeft toch al donk en babel uit de benelux gehaaldquote:Op zondag 7 juli 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja die is er ook nog. Nou als je dat er voor kan krijgen moet je het meteen doen natuurlijk. Welke idioot heeft daar lopen scouten? Arveladze?
Ja, natuurlijk. Heeft god direct zo opgeschreven.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
moet je de bijbel eigenlijk letterlijk nemen
Djoko. Murray zal nooit een wimbledon winnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
oh ja morgen ook nog murray - djokovic
insom, zeg het maar.
Geen idee, nooit gelezen die onzin. Ik was meer van Harry Potter.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
moet je de bijbel eigenlijk letterlijk nemen
je had zijn gedrag vrijdag moeten zien omdat dak gesloten werd, stuitend. Anders kan die niet winnen hé.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Djoko. Murray zal nooit een wimbledon winnen.
Murray is de betere grass player, Murray wint,quote:Op zondag 7 juli 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Djoko. Murray zal nooit een wimbledon winnen.
Murray kan niet winnen in Engeland.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Murray is de betere grass player, Murray wint,
Deed het anders beter met dak dan zonder.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je had zijn gedrag vrijdag moeten zien omdat dak gesloten werd, stuitend. Anders kan die niet winnen hé.
wereld van verschil met murray als hij met dak of zonder dak speelt
murray? die finale gemist tegen djokovic toen het opeens begon te regenen?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deed het anders beter met dak dan zonder.
Hebben nooit een finale gespeeld op Wimbledon.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
murray? die finale gemist tegen djokovic toen het opeens begon te regenen?
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Heeft god direct zo opgeschreven.
Dit was trouwens een serieuze vraag.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gelezen die onzin. Ik was meer van Harry Potter.
Kolere, wat een geld.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las trouwens een artikel dat Murray iets van 75 miljoen kan overhouden aan Wimbledon.
Dit was een serieus antwoord van mijquote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Dit was trouwens een serieuze vraag.
dat denk ik nitquote:Op zondag 7 juli 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit was een serieus antwoord van mij.
doeidoei slaapzequote:Op zondag 7 juli 2013 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
ik denk dat ik maar in bed ga liggen en dan tv kijken.
slaap ze
Ah de 'bel mij' zenders.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
ik denk dat ik maar in bed ga liggen en dan tv kijken.
slaap ze
Lekker naar bed jaquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekker naar bed ja.
Was gewoon een opmerking om je aandacht te trekken.
Ik wel met jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Begint al meteen mooiquote:Op zondag 7 juli 2013 12:24 schreef Happel het volgende:
De hele dag TdF kijken. Het kan vervelender.
Zo zwemmen met een BBQ erbij. Fuck die tour. Al is het wel een mooie etappe vandaag. Vind afdalingen naar de finsh alleen altijd zo kut.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:24 schreef Happel het volgende:
De hele dag TdF kijken. Het kan vervelender.
bergop is mooier inderdaadquote:Op zondag 7 juli 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zwemmen met een BBQ erbij. Fuck die tour. Al is het wel een mooie etappe vandaag. Vind afdalingen naar de finsh alleen altijd zo kut.
Prettige vakantie verder!quote:Op zondag 7 juli 2013 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga maar weer eens wat karweien. Radio TdF aan en gaan.
Je had ook kunnen fietsen op een berg in dit weer.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga maar weer eens wat karweien. Radio TdF aan en gaan.
Waar ga je zwemmen? Ik ga dinsdag hier eens in 't kanaal springen denk ik. Volgende week eindelijk weer eens naar 't strand bij m'n ouders ook hopelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zwemmen met een BBQ erbij. Fuck die tour. Al is het wel een mooie etappe vandaag. Vind afdalingen naar de finsh alleen altijd zo kut.
Verrassend aangezien Vandaag in de iTunes top 10 staat. Komt al de hele week veel op de radio.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
Oh, 538 heeft Bakermat ook ontdekt hoor.
Ik weiger te klagen over het weer, maar heb besloten binnen te zitten. Het is mij even wat te warm.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hmm wil wel in de tuin zitten maar wat te lezen...
Ja er zit toch een innerlijke drang om in de zon te zitten ofzoquote:Op zondag 7 juli 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger te klagen over het weer, maar heb besloten binnen te zitten. Het is mij even wat te warm.
Mensen die Strootman beter vinden dan Eriksen kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:03 schreef Tyron het volgende:
ze begonnen in het psv topic over eriksen
ze zijn te ver gegaan
Precies, zijn overigens ook totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die Strootman beter vinden dan Eriksen kan ik niet serieus nemen.
Beide spelen ze op linkshalfquote:Op zondag 7 juli 2013 14:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Precies, zijn overigens ook totaal niet met elkaar te vergelijken.
Mensen die Eriksen een geniale speler vinden kan ik niet serieus nemen. Gewoon subtopmateriaal. Bij spelers als van Persie en Sahin droop de klasse er gewoon vanaf, dat heb ik bij Eriksen totaal niet. Maar dat zal ook wel deels komen omdat ik amper hele wedstrijden van die kanjerclub kijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die Strootman beter vinden dan Eriksen kan ik niet serieus nemen.
Gister zijn eerste balcontact was een doelpuntquote:Op zondag 7 juli 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die Eriksen een geniale speler vinden kan ik niet serieus nemen. Gewoon subtopmateriaal. Bij spelers als van Persie en Sahin droop de klasse er gewoon vanaf, dat heb ik bij Eriksen totaal niet. Maar dat zal ook wel deels komen omdat ik amper hele wedstrijden van die kanjerclub kijk.
Eriksen is echt een fantastische speler die de top gaat halen. Zelfde geldt voor Fischer trouwens. Vilhena en Maher dicht ik ook die kansen toe. En zo geweldig deed Sahin het ook weer niet. Mislukt bij Real en Liverpool.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die Eriksen een geniale speler vinden kan ik niet serieus nemen. Gewoon subtopmateriaal. Bij spelers als van Persie en Sahin droop de klasse er gewoon vanaf, dat heb ik bij Eriksen totaal niet. Maar dat zal ook wel deels komen omdat ik amper hele wedstrijden van die kanjerclub kijk.
Hier kan ik maar 1 antwoord voor bedenken:quote:Op zondag 7 juli 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger te klagen over het weer, maar heb besloten binnen te zitten. Het is mij even wat te warm.
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had trouwens gedroomd dat ik 3 jaar ban kreeg op FOK!.
Tijd om af te kicken.
Wie stond er in de spits?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:12 schreef Tyron het volgende:
Ik droomde dat ik voetbalde, ik was Eriksen en nam een hoekschop. Spits kopte hem erin.
Jammer. Misschien had je wel een visioen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat kon ik dus niet zien. Ik zag alleen dat die erin gekopt werd.
Vroeger hield ik mijn dromen altijd goed bij, omdat ik aan lucide dromen deed.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer. Misschien had je wel een visioen.
Boetius is nog het grootste talent.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen is echt een fantastische speler die de top gaat halen. Zelfde geldt voor Fischer trouwens. Vilhena en Maher dicht ik ook die kansen toe. En zo geweldig deed Sahin het ook weer niet. Mislukt bij Real en Liverpool.
Ik droom echt heerlijk levendig de laatste weken. Echt gewoon leuk om te gaan slapen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vroeger hield ik mijn dromen altijd goed bij, omdat ik aan lucide dromen deed.
Wat een ervaring was dat.
nee ik eet een bak ananas en meloenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
Luisteren julle ook naar die Berry van Oirschot stukjes op 538, echt hilarisch soms.
Sahin is een ontzettend goede speler, heeft alleen niet de mentale gesteldheid die nodig is voor topsport.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius is nog het grootste talent.
Sahin wel man. Zag het al na 2 passes toen bij z'n debuut. Echt een vreselijk goede speler.
Ik zie veel Vilhena vele malen verder komen dan Boëtius.quote:
Boetius vind ik wat overschat.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius is nog het grootste talent.
Sahin wel man. Zag het al na 2 passes toen bij z'n debuut. Echt een vreselijk goede speler.
Boetius heeft nog geen constante reeks met goede wedstrijden gespeeld. Maar heeft ongelofelijk veel kwaliteit, dus ik hoop dat hij komend seizoen wat constanter gaat presteren.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boetius vind ik wat overschat.
Sahin is goed, maar heeft het dus niet gered in de top.
En dat is waarop gebaseerd?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sahin is een ontzettend goede speler, heeft alleen niet de mentale gesteldheid die nodig is voor topsport.
Boetius moet sterker worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Boetius heeft nog geen constante reeks met goede wedstrijden gespeeld. Maar heeft ongelofelijk veel kwaliteit, dus ik hoop dat hij komend seizoen wat constanter gaat presteren.
Talent is niet alles. Ik zie Boetius in die paar wedstrijden echt zieke dingen doen. Vooral aannames. Het grootste talent imo. Ook het leukste ventje.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie veel Vilhena vele malen verder komen dan Boëtius.
Heeft bij Feyenoord een tijd niet bij de selectie gezeten door mentale problemen, kon zich niet volledig motiveren. Bij Real had hij teveel kwaliteit om zich heen en bij Liverpool kon hij helemaal niet aarden las ik laatst in een interview met hem.quote:
Nou zou ik ook niet aarden in Liverpool.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft bij Feyenoord een tijd niet bij de selectie gezeten door mentale problemen, kon zich niet volledig motiveren. Bij Real had hij teveel kwaliteit om zich heen en bij Liverpool kon hij helemaal niet aarden las ik laatst in een interview met hem.
Die actie aan de zijlijn bij NEC uitquote:Op zondag 7 juli 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Talent is niet alles. Ik zie Boetius in die paar wedstrijden echt zieke dingen doen. Vooral aannames. Het grootste talent imo. Ook het leukste ventje.
Is dat geen leuke stad dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou zou ik ook niet aarden in Liverpool.
Daar wil je echt dood niet gevonden worden en voor westerse begrippen nog straatarm ook.quote:
Maar die spelers die daar spelen wonen volgens mij gewoon in een ander dorp of stadquote:Op zondag 7 juli 2013 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar wil je echt dood niet gevonden worden en voor westerse begrippen nog straatarm ook.
Dat zal best, boven Londen moet je sowieso niet willen wonen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die spelers die daar spelen wonen volgens mij gewoon in een ander dorp of stad
Dat probleem heb je wel met meer voetballers van die leeftijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die actie aan de zijlijn bij NEC uitEn zeker weten het leukste ventje, is ook aardig intelligent volgens mij. Vilhena is echt te dom om zijn eigen veters te strikken heb ik het idee.
Niet alleen van die leeftijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat probleem heb je wel met meer voetballers van die leeftijd.
Dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De 'swag' generatie is wel wat meer onder de jonkies.
Wat heb jij nou weer tegen Porte dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
ah porte weer op achterstand, de flikker
die zit vol doping net als froomequote:Op zondag 7 juli 2013 14:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer tegen Porte dan?
Bewijs s.v.p.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die zit vol doping net als froome
sky zit in zijn geheel aan de doping
Heel die onzin zit onder de doping. Waarom kijk je nog?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sinds 2 jaar is er opeens froome die echt iedereen aan gort rijdtquote:
Gastquote:Op zondag 7 juli 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel die onzin zit onder de doping. Waarom kijk je nog?
Heel de top 25 zit in ieder geval aan de doping, haat je de hele top 25?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vilhena slikt z'n eigen tong nog net niet in als hij eenz inv an langer dan 5 woorden moet zeggen idd.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die actie aan de zijlijn bij NEC uitEn zeker weten het leukste ventje, is ook aardig intelligent volgens mij. Vilhena is echt te dom om zijn eigen veters te strikken heb ik het idee.
Ja dan moet je er niet over gaan zeuren.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gastoveral wordt doping gebruikt, ook in voetbal alleen hebben we het zelf niet door
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
Denken dat er in voetbal doping wordt gebruikt.
Omdat ik niet klaag?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier kan ik maar 1 antwoord voor bedenken:
Tuitert zei eergister nog dat het niet voorkomt in het schaatsen. Dus ik hoop niet dat je insinueert op dopingquote:Op zondag 7 juli 2013 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgt iemand hier schaatsen een beetje? Jeremy Wotherspoon die meer dan een jaar geblesseerd is, terugkomt met benen die 2x zo dik zijn en ieder wereldrecord aan gort rijdt
Gast, elke keer als iemand een beetje hard een berg oprijdt zit iedereen met gefronste wenkbrauwen te kijken. Die sport is helemaal naar de kanjer en het zal nog wel even duren voor mensen er weer normaal naar kunnen kijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Wielrennen met of zonder doping, het boeit me niet. Het is altijd tof om wielrennen te kijken vind ik en die dopingperikelen horen er ook gewoon bij.
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
Denken dat er in voetbal doping wordt gebruikt.
Niks mis mee op de achtergrond. Al ben ik wel blij dat die Mollema de nieuwe Nederlandse hoop tegen beter weten in is. Die Gesink is een lulletje rozenwater, niet normaal.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, elke keer als iemand een beetje hard een berg oprijdt zit iedereen met gefronste wenkbrauwen te kijken. Die sport is helemaal naar de kanjer en het zal nog wel even duren voor mensen er weer normaal naar kunnen kijken.
Gaat Lewandowski nog naar Bayern?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee op de achtergrond. Al ben ik wel blij dat die Mollema de nieuwe Nederlandse hoop tegen beter weten in is. Die Gesink is een lulletje rozenwater, niet normaal.
Al prefereer ik nu ook wel duidelijk buiten zitten boven de tour.
Hoe die Gomez zijn transfer aan het forceren is trouwens bij Bayern Munchen![]()
. Hij speelt in ieder geval handig in op Gotze zijn vage actie/blunder.
Hij beschuldigd Borussia inmiddels van het niet nakomen van afspraken. Dus dat zal ook nog wel escaleren.quote:
Jij misschien, ik niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, elke keer als iemand een beetje hard een berg oprijdt zit iedereen met gefronste wenkbrauwen te kijken. Die sport is helemaal naar de kanjer en het zal nog wel even duren voor mensen er weer normaal naar kunnen kijken.
mijn hont en kad maken nooit ruziequote:Op zondag 7 juli 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd leuk als je katten ruzie gaan maken
Ik zal er geen problemen mee hebben gehad.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:53 schreef Happel het volgende:
Hey Tyron, waarom post je hier met een kloon? KLB / Buiksnor weg
Dikke kop heeft die Klaassen gekregen. Teveel snoepjes zelf opgegeten ipv uitgedeeld aan kleine kinderen?quote:
Hij wilde een dart hoofdquote:Op zondag 7 juli 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dikke kop heeft die Klaassen gekregen. Teveel snoepjes zelf opgegeten ipv uitgedeeld aan kleine kinderen?
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dikke kop heeft die Klaassen gekregen. Teveel snoepjes zelf opgegeten ipv uitgedeeld aan kleine kinderen?
Heeft z'n zusje ook het syndroom van Down?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mvg is boos op de pedo trouwens omdat klaasen foto's stuurde van z'n stiffie naar de schoonzus van michael
geen vriendelijkheden tussen die gozers
schoonzus van mvg? weet het ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft z'n zusje ook het syndroom van Down?
Ach een foutje moet kunnen, zand eroverquote:De man heeft wel toegegeven dat hij fout zat. Maar, zo zei hij, het had net zo goed koud water kunnen zijn.
Mja, idd een beetje stigmatiserend om het over kokend water te hebbenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-water-gooide-.html
[..]
Ach een foutje moet kunnen, zand erover
Wie heeft het over een kraan? Weet jij veel wat voor een bakken water er op een kermisterrein staan.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mja, idd een beetje stigmatiserend om het over kokend water te hebben
Daar heb je idd een waterkoker voor nodig. Warm water uit de kraan stijgt nooit boven de 60 graden uit.
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie heeft het over een kraan? Weet jij veel wat voor een bakken water er op een kermisterrein staan.
Al was dat dan ook niet echt waar ik om moest lachen.
quote:Volgens de woordvoerder kwam het water direct uit de kraan, en kon het daarom niet kokend heet zijn. "Dat is natuurlijk ook zeer warm, maar voor kokend water heb je altijd nog een waterkoker nodig."
Ja... ik had geen zin meer om de blunder weg te editten, maar dan nog. Het zal heus een kraan met een andere bron dan de waterleiding zijn geweest gezien de brandwonden.quote:
Ik weet niet of het mogelijk is om met kraanwater 2e graad verbrandingen te veroorzaken.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... ik had geen zin meer om de blunder weg te editten, maar dan nog. Het zal heus een kraan met een andere bron dan de waterleiding zijn geweest gezien de brandwonden.
Ik heb weleens onder een douche gestaan waarna ik nog weken stukken huid van mijn hoofd aftrok in ieder geval.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mogelijk is om met kraanwater 2e graad verbrandingen te veroorzaken.
Oké.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:09 schreef Rozzje het volgende:
Cavani to sign for PSG on Tuesday
07/06/2013
PSG will complete the signing of Cavani on Tuesday. French newspaper 'Le Parisien' claims the Uruguayan striker will leave Naples for Paris for the fee of ¤63 million and the record Ligue 1 deal will be completed by the two clubs on Tuesday.
Cavani's future club has been one of the summer transfer window's main talking points. However, it seems that a flying visit from Leonardo to Italy has served to convince the player to accept PSG's substantial offer – the club will pay the forward close to ¤10 million per season.
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tennis finale kijken op het balkon. Niks mis mee.
Neequote:
mis 'm eigenlijk neit.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Hier ga ik Vandermar nog op aanspreken mocht ie nog een keer wederkeren.
schiet jezelfquote:Op zondag 7 juli 2013 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
die murray moet verliezen, die kutbritten gun ik niets
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
houd je bek dicht man.
tyfusbritten moeten hun klep dichthouden.
je bent gwn vieze racist sukkeltjequote:Op zondag 7 juli 2013 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat ik een andere mening heb tuur lijk hoh
Hoi.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen dus doe het maar hier.. Is er iemand die mij kan vertellen wat er zo speciaal is aan Marquinhos dat Barcelona deze verdediger van 19 wil halen van Roma? En van een speler als Thiago Silva begrijp ik ook niet zo goed waarom hij zoveel waard is.. heb niet zoveel verstand van verdedigers denk ik.. bij aanvallers zie je sneller of een speler iets bijzonders heeft
Ik hield het 3 minuut 21 seconden vol. Toen wist ik weer waarom ik 17 jaar geen tennis heb gekekenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:42 schreef Tarado het volgende:
Dat was ook weer een belchinezen partij Murray-Djokovic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |