Ik geef toestemming.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Vandaag ga ik slapen met het zusje van Insomnia, want hij ligt incoma/.

Ook geen zus? Jammer, ik was graag de zwager van een mede NFL/NHL/MLB liefhebber geweestquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ik heb geen zusje hihihahahahohoho
 .
.

Nee, alleen een broertje. Maar dat moet je ook maar net liggenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook geen zus? Jammer, ik was graag de zwager van een mede NFL/NHL/MLB liefhebber geweest.

misschien een broerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook geen zus? Jammer, ik was graag de zwager van een mede NFL/NHL/MLB liefhebber geweest.

Neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, alleen een broertje. Maar dat moet je ook maar net liggen
 .
.

Dat enge manwijf heeft ons schatje verslagenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Vandaag ga ik slapen met het zusje van Insomnia, want hij ligt incoma/.

heb je al een korte gedaan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat enge manwijf heeft ons schatje verslagen
Ik kan er trouwens helemaal niks meer van. Net de gister aan jou gegeven link geprobeerd.

dat is kutquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Tyron het volgende:
volgens mij heb ik net een mug gesignaleerd

Sox @ Angeles.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is er nog wat leuks in de mlb vandaag

De lange direct na het eten al in gestart. Dat het eindigde toen Dries Roelvink opkwam houd ik op toeval.quote:

Lijkt mij een strak plan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De lange direct na het eten al in gestart. Dat het eindigde toen Dries Roelvink opkwam houd ik op toeval.
Ik houd het daarom op 1 korte voor het slapengaan.

dan moet je stelen van de rijke tatasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn broertje is over 3 dagen jarig en m'n vriendin over 5 dagen en heb nog niks gekocht en heb geen geld.
[ afbeelding ]

Hoe kan het dat de meeste hersenresten rechts (voor mij) op de ruit komen, terwijl hij de wapenloop iets naar links gericht lijkt te hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn broertje is over 3 dagen jarig en m'n vriendin over 5 dagen en heb nog niks gekocht en heb geen geld.
[ afbeelding ]

gedraag jequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan moet je stelen van de rijke tatas

quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan het dat de meeste hersenresten rechts (voor mij) op de ruit komen, terwijl hij de wapenloop iets naar links gericht lijkt te hebben.
Verder wens ik je veel succes met deze gedoemde situatie.

Cadeaus gevenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]

dankjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Verder wens ik je veel succes met deze gedoemde situatie.

Nu ben ik helemaal de weg kwijt. Dit heeft nog minder logica dan het scheidsrechterfilmpje.quote:

Op wat dan? Zeg het eens.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:30 schreef Tyron het volgende:
muggen komen helemaal niet op licht af
mijn moeder heeft me al die jaren voorgelogen

Ook op licht, al kun je licht ook zien als een vorm van warmte/energiequote:

nee daar raken ze juist gedesoriėnteerd van, daarom steken ze in het donker als je slaaptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook op licht, al kun je licht ook zien als een vorm van warmte/energie

Een lamp geeft hitte af. Een kamer is warmer. Volgens mij is het echt niks meer of minder, maar mijzelf een muggenexpert noemen gaat wel wat ver.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook op licht, al kun je licht ook zien als een vorm van warmte/energie
Ik ga nu aan de korte sessie beginnen. Tot spoedig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:30 schreef Tyron het volgende:
muggen komen helemaal niet op licht af
mijn moeder heeft me al die jaren voorgelogen

Muggen zijn bloedirritant.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:36 schreef Tyron het volgende:
muggen komen vooral af op lichaamswarmte, zweet en zoete geurtjes
al heeft een lamp ook warmte, maar ze houden niet van felle licht
apart.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |