twitter:FinallyMario twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 17:59:46When some one is driving a Ferrari and he flash you than, just get the f*** out of the way! Pff ( in case i would do the same ) reageer retweet
twitter:FinallyMario twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 18:00:29Or maybe i just should buy a TANK! reageer retweet

quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gerelateerde links. Het is ook altijd iets met die twee gekkerds.
 Ja het zijn wel een paar boefjes.
 Ja het zijn wel een paar boefjes.

Ik geef toestemming.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Vandaag ga ik slapen met het zusje van Insomnia, want hij ligt incoma/.

Ook geen zus? Jammer, ik was graag de zwager van een mede NFL/NHL/MLB liefhebber geweestquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ik heb geen zusje hihihahahahohoho
 .
.

Nee, alleen een broertje. Maar dat moet je ook maar net liggenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook geen zus? Jammer, ik was graag de zwager van een mede NFL/NHL/MLB liefhebber geweest.

misschien een broerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook geen zus? Jammer, ik was graag de zwager van een mede NFL/NHL/MLB liefhebber geweest.

Neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, alleen een broertje. Maar dat moet je ook maar net liggen
 .
.

Dat enge manwijf heeft ons schatje verslagenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Vandaag ga ik slapen met het zusje van Insomnia, want hij ligt incoma/.

heb je al een korte gedaan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat enge manwijf heeft ons schatje verslagen
Ik kan er trouwens helemaal niks meer van. Net de gister aan jou gegeven link geprobeerd.

dat is kutquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Tyron het volgende:
volgens mij heb ik net een mug gesignaleerd

Sox @ Angeles.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is er nog wat leuks in de mlb vandaag

De lange direct na het eten al in gestart. Dat het eindigde toen Dries Roelvink opkwam houd ik op toeval.quote:

Lijkt mij een strak plan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De lange direct na het eten al in gestart. Dat het eindigde toen Dries Roelvink opkwam houd ik op toeval.
Ik houd het daarom op 1 korte voor het slapengaan.

dan moet je stelen van de rijke tatasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn broertje is over 3 dagen jarig en m'n vriendin over 5 dagen en heb nog niks gekocht en heb geen geld.
[ afbeelding ]

Hoe kan het dat de meeste hersenresten rechts (voor mij) op de ruit komen, terwijl hij de wapenloop iets naar links gericht lijkt te hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn broertje is over 3 dagen jarig en m'n vriendin over 5 dagen en heb nog niks gekocht en heb geen geld.
[ afbeelding ]

gedraag jequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan moet je stelen van de rijke tatas

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |