Niks mis mee op de achtergrond. Al ben ik wel blij dat die Mollema de nieuwe Nederlandse hoop tegen beter weten in is. Die Gesink is een lulletje rozenwater, niet normaal.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, elke keer als iemand een beetje hard een berg oprijdt zit iedereen met gefronste wenkbrauwen te kijken. Die sport is helemaal naar de kanjer en het zal nog wel even duren voor mensen er weer normaal naar kunnen kijken.
Gaat Lewandowski nog naar Bayern?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee op de achtergrond. Al ben ik wel blij dat die Mollema de nieuwe Nederlandse hoop tegen beter weten in is. Die Gesink is een lulletje rozenwater, niet normaal.
Al prefereer ik nu ook wel duidelijk buiten zitten boven de tour.
Hoe die Gomez zijn transfer aan het forceren is trouwens bij Bayern Munchen![]()
. Hij speelt in ieder geval handig in op Gotze zijn vage actie/blunder.
Hij beschuldigd Borussia inmiddels van het niet nakomen van afspraken. Dus dat zal ook nog wel escaleren.quote:
Jij misschien, ik niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, elke keer als iemand een beetje hard een berg oprijdt zit iedereen met gefronste wenkbrauwen te kijken. Die sport is helemaal naar de kanjer en het zal nog wel even duren voor mensen er weer normaal naar kunnen kijken.
mijn hont en kad maken nooit ruziequote:Op zondag 7 juli 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd leuk als je katten ruzie gaan maken
Ik zal er geen problemen mee hebben gehad.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:53 schreef Happel het volgende:
Hey Tyron, waarom post je hier met een kloon? KLB / Buiksnor weg
Dikke kop heeft die Klaassen gekregen. Teveel snoepjes zelf opgegeten ipv uitgedeeld aan kleine kinderen?quote:
Hij wilde een dart hoofdquote:Op zondag 7 juli 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dikke kop heeft die Klaassen gekregen. Teveel snoepjes zelf opgegeten ipv uitgedeeld aan kleine kinderen?
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dikke kop heeft die Klaassen gekregen. Teveel snoepjes zelf opgegeten ipv uitgedeeld aan kleine kinderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |