Begint al meteen mooiquote:Op zondag 7 juli 2013 12:24 schreef Happel het volgende:
De hele dag TdF kijken. Het kan vervelender.
Zo zwemmen met een BBQ erbij. Fuck die tour. Al is het wel een mooie etappe vandaag. Vind afdalingen naar de finsh alleen altijd zo kut.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:24 schreef Happel het volgende:
De hele dag TdF kijken. Het kan vervelender.
bergop is mooier inderdaadquote:Op zondag 7 juli 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zwemmen met een BBQ erbij. Fuck die tour. Al is het wel een mooie etappe vandaag. Vind afdalingen naar de finsh alleen altijd zo kut.
Prettige vakantie verder!quote:Op zondag 7 juli 2013 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga maar weer eens wat karweien. Radio TdF aan en gaan.
Je had ook kunnen fietsen op een berg in dit weer.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga maar weer eens wat karweien. Radio TdF aan en gaan.
Waar ga je zwemmen? Ik ga dinsdag hier eens in 't kanaal springen denk ik. Volgende week eindelijk weer eens naar 't strand bij m'n ouders ook hopelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zwemmen met een BBQ erbij. Fuck die tour. Al is het wel een mooie etappe vandaag. Vind afdalingen naar de finsh alleen altijd zo kut.
Verrassend aangezien Vandaag in de iTunes top 10 staat. Komt al de hele week veel op de radio.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
Oh, 538 heeft Bakermat ook ontdekt hoor.
Ik weiger te klagen over het weer, maar heb besloten binnen te zitten. Het is mij even wat te warm.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hmm wil wel in de tuin zitten maar wat te lezen...
Ja er zit toch een innerlijke drang om in de zon te zitten ofzoquote:Op zondag 7 juli 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger te klagen over het weer, maar heb besloten binnen te zitten. Het is mij even wat te warm.
Mensen die Strootman beter vinden dan Eriksen kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:03 schreef Tyron het volgende:
ze begonnen in het psv topic over eriksen
ze zijn te ver gegaan
Precies, zijn overigens ook totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die Strootman beter vinden dan Eriksen kan ik niet serieus nemen.
Beide spelen ze op linkshalfquote:Op zondag 7 juli 2013 14:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Precies, zijn overigens ook totaal niet met elkaar te vergelijken.
Mensen die Eriksen een geniale speler vinden kan ik niet serieus nemen. Gewoon subtopmateriaal. Bij spelers als van Persie en Sahin droop de klasse er gewoon vanaf, dat heb ik bij Eriksen totaal niet. Maar dat zal ook wel deels komen omdat ik amper hele wedstrijden van die kanjerclub kijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die Strootman beter vinden dan Eriksen kan ik niet serieus nemen.
Gister zijn eerste balcontact was een doelpuntquote:Op zondag 7 juli 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die Eriksen een geniale speler vinden kan ik niet serieus nemen. Gewoon subtopmateriaal. Bij spelers als van Persie en Sahin droop de klasse er gewoon vanaf, dat heb ik bij Eriksen totaal niet. Maar dat zal ook wel deels komen omdat ik amper hele wedstrijden van die kanjerclub kijk.
Eriksen is echt een fantastische speler die de top gaat halen. Zelfde geldt voor Fischer trouwens. Vilhena en Maher dicht ik ook die kansen toe. En zo geweldig deed Sahin het ook weer niet. Mislukt bij Real en Liverpool.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die Eriksen een geniale speler vinden kan ik niet serieus nemen. Gewoon subtopmateriaal. Bij spelers als van Persie en Sahin droop de klasse er gewoon vanaf, dat heb ik bij Eriksen totaal niet. Maar dat zal ook wel deels komen omdat ik amper hele wedstrijden van die kanjerclub kijk.
Hier kan ik maar 1 antwoord voor bedenken:quote:Op zondag 7 juli 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger te klagen over het weer, maar heb besloten binnen te zitten. Het is mij even wat te warm.
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had trouwens gedroomd dat ik 3 jaar ban kreeg op FOK!.
Tijd om af te kicken.
Wie stond er in de spits?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:12 schreef Tyron het volgende:
Ik droomde dat ik voetbalde, ik was Eriksen en nam een hoekschop. Spits kopte hem erin.
Jammer. Misschien had je wel een visioen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat kon ik dus niet zien. Ik zag alleen dat die erin gekopt werd.
Vroeger hield ik mijn dromen altijd goed bij, omdat ik aan lucide dromen deed.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer. Misschien had je wel een visioen.
Boetius is nog het grootste talent.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen is echt een fantastische speler die de top gaat halen. Zelfde geldt voor Fischer trouwens. Vilhena en Maher dicht ik ook die kansen toe. En zo geweldig deed Sahin het ook weer niet. Mislukt bij Real en Liverpool.
Ik droom echt heerlijk levendig de laatste weken. Echt gewoon leuk om te gaan slapen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vroeger hield ik mijn dromen altijd goed bij, omdat ik aan lucide dromen deed.
Wat een ervaring was dat.
nee ik eet een bak ananas en meloenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
Luisteren julle ook naar die Berry van Oirschot stukjes op 538, echt hilarisch soms.
Sahin is een ontzettend goede speler, heeft alleen niet de mentale gesteldheid die nodig is voor topsport.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius is nog het grootste talent.
Sahin wel man. Zag het al na 2 passes toen bij z'n debuut. Echt een vreselijk goede speler.
Ik zie veel Vilhena vele malen verder komen dan Boëtius.quote:
Boetius vind ik wat overschat.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius is nog het grootste talent.
Sahin wel man. Zag het al na 2 passes toen bij z'n debuut. Echt een vreselijk goede speler.
Boetius heeft nog geen constante reeks met goede wedstrijden gespeeld. Maar heeft ongelofelijk veel kwaliteit, dus ik hoop dat hij komend seizoen wat constanter gaat presteren.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boetius vind ik wat overschat.
Sahin is goed, maar heeft het dus niet gered in de top.
En dat is waarop gebaseerd?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sahin is een ontzettend goede speler, heeft alleen niet de mentale gesteldheid die nodig is voor topsport.
Boetius moet sterker worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Boetius heeft nog geen constante reeks met goede wedstrijden gespeeld. Maar heeft ongelofelijk veel kwaliteit, dus ik hoop dat hij komend seizoen wat constanter gaat presteren.
Talent is niet alles. Ik zie Boetius in die paar wedstrijden echt zieke dingen doen. Vooral aannames. Het grootste talent imo. Ook het leukste ventje.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie veel Vilhena vele malen verder komen dan Boëtius.
Heeft bij Feyenoord een tijd niet bij de selectie gezeten door mentale problemen, kon zich niet volledig motiveren. Bij Real had hij teveel kwaliteit om zich heen en bij Liverpool kon hij helemaal niet aarden las ik laatst in een interview met hem.quote:
Nou zou ik ook niet aarden in Liverpool.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft bij Feyenoord een tijd niet bij de selectie gezeten door mentale problemen, kon zich niet volledig motiveren. Bij Real had hij teveel kwaliteit om zich heen en bij Liverpool kon hij helemaal niet aarden las ik laatst in een interview met hem.
Die actie aan de zijlijn bij NEC uitquote:Op zondag 7 juli 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Talent is niet alles. Ik zie Boetius in die paar wedstrijden echt zieke dingen doen. Vooral aannames. Het grootste talent imo. Ook het leukste ventje.
Is dat geen leuke stad dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou zou ik ook niet aarden in Liverpool.
Daar wil je echt dood niet gevonden worden en voor westerse begrippen nog straatarm ook.quote:
Maar die spelers die daar spelen wonen volgens mij gewoon in een ander dorp of stadquote:Op zondag 7 juli 2013 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar wil je echt dood niet gevonden worden en voor westerse begrippen nog straatarm ook.
Dat zal best, boven Londen moet je sowieso niet willen wonen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die spelers die daar spelen wonen volgens mij gewoon in een ander dorp of stad
Dat probleem heb je wel met meer voetballers van die leeftijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die actie aan de zijlijn bij NEC uitEn zeker weten het leukste ventje, is ook aardig intelligent volgens mij. Vilhena is echt te dom om zijn eigen veters te strikken heb ik het idee.
Niet alleen van die leeftijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat probleem heb je wel met meer voetballers van die leeftijd.
Dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De 'swag' generatie is wel wat meer onder de jonkies.
Wat heb jij nou weer tegen Porte dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
ah porte weer op achterstand, de flikker
die zit vol doping net als froomequote:Op zondag 7 juli 2013 14:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer tegen Porte dan?
Bewijs s.v.p.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die zit vol doping net als froome
sky zit in zijn geheel aan de doping
Heel die onzin zit onder de doping. Waarom kijk je nog?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sinds 2 jaar is er opeens froome die echt iedereen aan gort rijdtquote:
Gastquote:Op zondag 7 juli 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel die onzin zit onder de doping. Waarom kijk je nog?
Heel de top 25 zit in ieder geval aan de doping, haat je de hele top 25?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vilhena slikt z'n eigen tong nog net niet in als hij eenz inv an langer dan 5 woorden moet zeggen idd.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die actie aan de zijlijn bij NEC uitEn zeker weten het leukste ventje, is ook aardig intelligent volgens mij. Vilhena is echt te dom om zijn eigen veters te strikken heb ik het idee.
Ja dan moet je er niet over gaan zeuren.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gastoveral wordt doping gebruikt, ook in voetbal alleen hebben we het zelf niet door
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
Denken dat er in voetbal doping wordt gebruikt.
Omdat ik niet klaag?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier kan ik maar 1 antwoord voor bedenken:
Tuitert zei eergister nog dat het niet voorkomt in het schaatsen. Dus ik hoop niet dat je insinueert op dopingquote:Op zondag 7 juli 2013 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgt iemand hier schaatsen een beetje? Jeremy Wotherspoon die meer dan een jaar geblesseerd is, terugkomt met benen die 2x zo dik zijn en ieder wereldrecord aan gort rijdt
Gast, elke keer als iemand een beetje hard een berg oprijdt zit iedereen met gefronste wenkbrauwen te kijken. Die sport is helemaal naar de kanjer en het zal nog wel even duren voor mensen er weer normaal naar kunnen kijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Wielrennen met of zonder doping, het boeit me niet. Het is altijd tof om wielrennen te kijken vind ik en die dopingperikelen horen er ook gewoon bij.
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
Denken dat er in voetbal doping wordt gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |