Maar die spelers die daar spelen wonen volgens mij gewoon in een ander dorp of stadquote:Op zondag 7 juli 2013 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar wil je echt dood niet gevonden worden en voor westerse begrippen nog straatarm ook.
Dat zal best, boven Londen moet je sowieso niet willen wonen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die spelers die daar spelen wonen volgens mij gewoon in een ander dorp of stad
Dat probleem heb je wel met meer voetballers van die leeftijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die actie aan de zijlijn bij NEC uitEn zeker weten het leukste ventje, is ook aardig intelligent volgens mij. Vilhena is echt te dom om zijn eigen veters te strikken heb ik het idee.
Niet alleen van die leeftijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat probleem heb je wel met meer voetballers van die leeftijd.
Dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De 'swag' generatie is wel wat meer onder de jonkies.
Wat heb jij nou weer tegen Porte dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
ah porte weer op achterstand, de flikker
die zit vol doping net als froomequote:Op zondag 7 juli 2013 14:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer tegen Porte dan?
Bewijs s.v.p.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die zit vol doping net als froome
sky zit in zijn geheel aan de doping
Heel die onzin zit onder de doping. Waarom kijk je nog?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sinds 2 jaar is er opeens froome die echt iedereen aan gort rijdtquote:
Gastquote:Op zondag 7 juli 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel die onzin zit onder de doping. Waarom kijk je nog?
Heel de top 25 zit in ieder geval aan de doping, haat je de hele top 25?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vilhena slikt z'n eigen tong nog net niet in als hij eenz inv an langer dan 5 woorden moet zeggen idd.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die actie aan de zijlijn bij NEC uitEn zeker weten het leukste ventje, is ook aardig intelligent volgens mij. Vilhena is echt te dom om zijn eigen veters te strikken heb ik het idee.
Ja dan moet je er niet over gaan zeuren.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gastoveral wordt doping gebruikt, ook in voetbal alleen hebben we het zelf niet door
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
Denken dat er in voetbal doping wordt gebruikt.
Omdat ik niet klaag?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier kan ik maar 1 antwoord voor bedenken:
Tuitert zei eergister nog dat het niet voorkomt in het schaatsen. Dus ik hoop niet dat je insinueert op dopingquote:Op zondag 7 juli 2013 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgt iemand hier schaatsen een beetje? Jeremy Wotherspoon die meer dan een jaar geblesseerd is, terugkomt met benen die 2x zo dik zijn en ieder wereldrecord aan gort rijdt
Gast, elke keer als iemand een beetje hard een berg oprijdt zit iedereen met gefronste wenkbrauwen te kijken. Die sport is helemaal naar de kanjer en het zal nog wel even duren voor mensen er weer normaal naar kunnen kijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Wielrennen met of zonder doping, het boeit me niet. Het is altijd tof om wielrennen te kijken vind ik en die dopingperikelen horen er ook gewoon bij.
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
Denken dat er in voetbal doping wordt gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |