Begint al meteen mooiquote:Op zondag 7 juli 2013 12:24 schreef Happel het volgende:
De hele dag TdF kijken. Het kan vervelender.
Zo zwemmen met een BBQ erbij. Fuck die tour. Al is het wel een mooie etappe vandaag. Vind afdalingen naar de finsh alleen altijd zo kut.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:24 schreef Happel het volgende:
De hele dag TdF kijken. Het kan vervelender.
bergop is mooier inderdaadquote:Op zondag 7 juli 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zwemmen met een BBQ erbij. Fuck die tour. Al is het wel een mooie etappe vandaag. Vind afdalingen naar de finsh alleen altijd zo kut.
Prettige vakantie verder!quote:Op zondag 7 juli 2013 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga maar weer eens wat karweien. Radio TdF aan en gaan.
Je had ook kunnen fietsen op een berg in dit weer.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga maar weer eens wat karweien. Radio TdF aan en gaan.
Waar ga je zwemmen? Ik ga dinsdag hier eens in 't kanaal springen denk ik. Volgende week eindelijk weer eens naar 't strand bij m'n ouders ook hopelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zwemmen met een BBQ erbij. Fuck die tour. Al is het wel een mooie etappe vandaag. Vind afdalingen naar de finsh alleen altijd zo kut.
Verrassend aangezien Vandaag in de iTunes top 10 staat. Komt al de hele week veel op de radio.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
Oh, 538 heeft Bakermat ook ontdekt hoor.
Ik weiger te klagen over het weer, maar heb besloten binnen te zitten. Het is mij even wat te warm.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hmm wil wel in de tuin zitten maar wat te lezen...
Ja er zit toch een innerlijke drang om in de zon te zitten ofzoquote:Op zondag 7 juli 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger te klagen over het weer, maar heb besloten binnen te zitten. Het is mij even wat te warm.
Mensen die Strootman beter vinden dan Eriksen kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:03 schreef Tyron het volgende:
ze begonnen in het psv topic over eriksen
ze zijn te ver gegaan
Precies, zijn overigens ook totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die Strootman beter vinden dan Eriksen kan ik niet serieus nemen.
Beide spelen ze op linkshalfquote:Op zondag 7 juli 2013 14:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Precies, zijn overigens ook totaal niet met elkaar te vergelijken.
Mensen die Eriksen een geniale speler vinden kan ik niet serieus nemen. Gewoon subtopmateriaal. Bij spelers als van Persie en Sahin droop de klasse er gewoon vanaf, dat heb ik bij Eriksen totaal niet. Maar dat zal ook wel deels komen omdat ik amper hele wedstrijden van die kanjerclub kijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die Strootman beter vinden dan Eriksen kan ik niet serieus nemen.
Gister zijn eerste balcontact was een doelpuntquote:Op zondag 7 juli 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die Eriksen een geniale speler vinden kan ik niet serieus nemen. Gewoon subtopmateriaal. Bij spelers als van Persie en Sahin droop de klasse er gewoon vanaf, dat heb ik bij Eriksen totaal niet. Maar dat zal ook wel deels komen omdat ik amper hele wedstrijden van die kanjerclub kijk.
Eriksen is echt een fantastische speler die de top gaat halen. Zelfde geldt voor Fischer trouwens. Vilhena en Maher dicht ik ook die kansen toe. En zo geweldig deed Sahin het ook weer niet. Mislukt bij Real en Liverpool.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die Eriksen een geniale speler vinden kan ik niet serieus nemen. Gewoon subtopmateriaal. Bij spelers als van Persie en Sahin droop de klasse er gewoon vanaf, dat heb ik bij Eriksen totaal niet. Maar dat zal ook wel deels komen omdat ik amper hele wedstrijden van die kanjerclub kijk.
Hier kan ik maar 1 antwoord voor bedenken:quote:Op zondag 7 juli 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger te klagen over het weer, maar heb besloten binnen te zitten. Het is mij even wat te warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |