quote:Op zondag 7 juli 2013 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee, dat is hetzelfde als met je baard, als je het scheert is het kaal en blijft het kaal.
Dat is niet waar hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee, dat is hetzelfde als met je baard, als je het scheert is het kaal en blijft het kaal.
Gewoon, pokerface.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef Tropanzia het volgende:
Godverdomme ik kom er nu achter dat mijn piemel, balzak en oksels ook kaal zijn.Kutzooi waarom doe ik zoiets? En hoe moet dat straks met sporten tijdens het douchen?
TS heeft haar op piemel.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef Tropanzia het volgende:
Godverdomme ik kom er nu achter dat mijn piemel, balzak en oksels ook kaal zijn.Kutzooi waarom doe ik zoiets? En hoe moet dat straks met sporten tijdens het douchen?
Godver, heb jij er sinds je 14e een bos van hier tot Tokio laten ontstaan? Bij mij zijn die krengen na 2 dagen alweer een cm langquote:Op zondag 7 juli 2013 15:42 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe lang duurt het voordat zulk haar weer een beetje volgroeid is?
Ja daar ben ik ook erg blij om. Ik heb alleen mijn tepel lichtelijk getoucheerd.. Echt er bovenop zeg maar, vreemde plek om te scheren. Mja, ik was dronken.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:52 schreef Herkauwer het volgende:
dronken alles kaal geschoren en alleen klagen over missend haar. Je had ook wakker kunnen worden in een bloedbad...
Nee dat is wonderwel goed gegaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:18 schreef rareziekte het volgende:
Heb je niet per ongeluk in je ballen gesneden TS?
Nee, was het maar zo'n feest.quote:
Dat wordt haarballen braken dus. Succes.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat wordt haarballen braken dus. Succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |