Ik in mijn gloriedagen, Noxiproquote:Op zondag 7 juli 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Kapi, heb jij wel eens pre workout genomen zoals dexaprine ofzo
 . Was gvd bijna pep man
. Was gvd bijna pep man  

quote:Op zondag 7 juli 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik in mijn gloriedagen, Noxipro. Was gvd bijna pep man

Ronnie gooide aardig en pakte zijn kansen wel op de dubbels. Taylor gooide minder dan normaal maar zelfde niveau als ronnie maar miste flink veel dubbels.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hoe kan dat nou dan
uk open was 8-0 voor taylor?
tering, ronnie zit ook al aan de doping

Volgende week weer beginnen serieusquote:
 . Na defqon weer 2 weken niets gedaan
. Na defqon weer 2 weken niets gedaan  

dat deden ze laatst in brazilie ookquote:Op zondag 7 juli 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar links, met zo'n lief bekje wil je die toch HE-LE-MAAL uit elkaar trekken?

die pedo kan de tering krijgenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii, klaasen is trouwens een tip voor de komende tijd. beter dan ooit die gast.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ja, noemen het voor het gemak maar pedo. omdat iedereen het zo noemt. mediahype.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
Hij is geen Pedo. Pedo is tot 11 jaar ofzo.

Nee, maar ken wel mensen die die shit nemen. Zelf neem ik alleen creatine en proteineshakes en dan de nodige voedingssupplementen in pilvorm. Maar tegen die fatburners kan ik niet denk ik. Ik word al helemaal lijp als ik 3 sterke bakken koffie drink.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Kapi, heb jij wel eens pre workout genomen zoals dexaprine ofzo

Je bent dik aan het worden he pinda.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgende week weer beginnen serieus. Na defqon weer 2 weken niets gedaan

probeer aicar maarquote:Op zondag 7 juli 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik in mijn gloriedagen, Noxipro. Was gvd bijna pep man

Juist niet, afgevallen man. Weeg nu denk ik 78. Was eerst 81, voor mn blessure toen.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent dik aan het worden he pinda.

Ja, spier ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Juist niet, afgevallen man. Weeg nu denk ik 78. Was eerst 81, voor mn blessure toen.

Ah ok. Ik ben ook aan 't afvallen, maar doe wel recomp dus 't gaat echt langzaam.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet alleen spier, ook vet. Je ziet mn buikspieren iets beter.
 Dat randje buikvet is echt het aller aller állerlaatste wat er bij mij afgaat lijkt het wel. Fucking frustrerend.
 Dat randje buikvet is echt het aller aller állerlaatste wat er bij mij afgaat lijkt het wel. Fucking frustrerend.

Hier niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
is wel godvergeten warm, ga nog niet op bed liggen zo

Ik had een raam open vandaag, dus is het prima uit te houden nuquote:Op zondag 7 juli 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
is wel godvergeten warm, ga nog niet op bed liggen zo
 .
.

ik houd het raam niet open, die kutmuggen haten mequote:Op zondag 7 juli 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had een raam open vandaag, dus is het prima uit te houden nu.

Die komen ook wel als ik het raam dicht doequote:Op zondag 7 juli 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik houd het raam niet open, die kutmuggen haten me

Horretje.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komen ook wel als ik het raam dicht doe

Dan vliegen ze wel via iets anders naar binnen. Kutmuggen. Vooral dat hinderlijke gezoem 's nachtsquote:

Bojan is prima, vd Hoorn ..beter dan Veltman maar heb liever nog Toby.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
smoofie wat vind jij van bojan en vd hoorn

is goed. denk je dat hij voor norwich gaat kiezen? volgens telegraaf hebben zij concrete interessequote:Op zondag 7 juli 2013 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bojan is prima, vd Hoorn ..beter dan Veltman maar heb liever nog Toby.

Dat zou wel triest zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is goed. denk je dat hij voor norwich gaat kiezen? volgens telegraaf hebben zij concrete interesse

Mwah ga er ook niet van uit dat hij vertrekt naar een Norwich.quote:

Ja lijkt me dat elke voetballer liever naar Liverpool wil dan naar Norwich. Maar de vraag is of Liverpool interesse heeft.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah ga er ook niet van uit dat hij vertrekt naar een Norwich.
Eerder dat hij naar liverpool oid wil

Ik zou dat misselijke ventje echt nooit bij Ajax willen zien. Met zijn "4x Amsterdam" toen en Vertonghen uitlachen.quote:

zou hetn iet eens gek vinden als hij nog blijft ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja lijkt me dat elke voetballer liever naar Liverpool wil dan naar Norwich. Maar de vraag is of Liverpool interesse heeft.

Moet hij wel verlengen.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou hetn iet eens gek vinden als hij nog blijft ook.

anders gaat ie niet spelen joh. wil hij ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Toby en Vermeer moeten gewoon weg nu. Kan je er nog wat centen voor krijgen.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou hetn iet eens gek vinden als hij nog blijft ook.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |