Hier niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
is wel godvergeten warm, ga nog niet op bed liggen zo
Ik had een raam open vandaag, dus is het prima uit te houden nuquote:Op zondag 7 juli 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
is wel godvergeten warm, ga nog niet op bed liggen zo
ik houd het raam niet open, die kutmuggen haten mequote:Op zondag 7 juli 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had een raam open vandaag, dus is het prima uit te houden nu.
Die komen ook wel als ik het raam dicht doequote:Op zondag 7 juli 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik houd het raam niet open, die kutmuggen haten me
Horretje.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komen ook wel als ik het raam dicht doe
Dan vliegen ze wel via iets anders naar binnen. Kutmuggen. Vooral dat hinderlijke gezoem 's nachtsquote:
Bojan is prima, vd Hoorn ..beter dan Veltman maar heb liever nog Toby.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
smoofie wat vind jij van bojan en vd hoorn
is goed. denk je dat hij voor norwich gaat kiezen? volgens telegraaf hebben zij concrete interessequote:Op zondag 7 juli 2013 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bojan is prima, vd Hoorn ..beter dan Veltman maar heb liever nog Toby.
Dat zou wel triest zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is goed. denk je dat hij voor norwich gaat kiezen? volgens telegraaf hebben zij concrete interesse
Mwah ga er ook niet van uit dat hij vertrekt naar een Norwich.quote:
Ja lijkt me dat elke voetballer liever naar Liverpool wil dan naar Norwich. Maar de vraag is of Liverpool interesse heeft.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah ga er ook niet van uit dat hij vertrekt naar een Norwich.
Eerder dat hij naar liverpool oid wil
Ik zou dat misselijke ventje echt nooit bij Ajax willen zien. Met zijn "4x Amsterdam" toen en Vertonghen uitlachen.quote:
zou hetn iet eens gek vinden als hij nog blijft ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja lijkt me dat elke voetballer liever naar Liverpool wil dan naar Norwich. Maar de vraag is of Liverpool interesse heeft.
Moet hij wel verlengen.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou hetn iet eens gek vinden als hij nog blijft ook.
anders gaat ie niet spelen joh. wil hij ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toby en Vermeer moeten gewoon weg nu. Kan je er nog wat centen voor krijgen.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou hetn iet eens gek vinden als hij nog blijft ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |