Heeft z'n zusje ook het syndroom van Down?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mvg is boos op de pedo trouwens omdat klaasen foto's stuurde van z'n stiffie naar de schoonzus van michael
geen vriendelijkheden tussen die gozers
schoonzus van mvg? weet het ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft z'n zusje ook het syndroom van Down?
Ach een foutje moet kunnen, zand eroverquote:De man heeft wel toegegeven dat hij fout zat. Maar, zo zei hij, het had net zo goed koud water kunnen zijn.
Mja, idd een beetje stigmatiserend om het over kokend water te hebbenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-water-gooide-.html
[..]
Ach een foutje moet kunnen, zand erover
Wie heeft het over een kraan? Weet jij veel wat voor een bakken water er op een kermisterrein staan.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mja, idd een beetje stigmatiserend om het over kokend water te hebben
Daar heb je idd een waterkoker voor nodig. Warm water uit de kraan stijgt nooit boven de 60 graden uit.
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie heeft het over een kraan? Weet jij veel wat voor een bakken water er op een kermisterrein staan.
Al was dat dan ook niet echt waar ik om moest lachen.
quote:Volgens de woordvoerder kwam het water direct uit de kraan, en kon het daarom niet kokend heet zijn. "Dat is natuurlijk ook zeer warm, maar voor kokend water heb je altijd nog een waterkoker nodig."
Ja... ik had geen zin meer om de blunder weg te editten, maar dan nog. Het zal heus een kraan met een andere bron dan de waterleiding zijn geweest gezien de brandwonden.quote:
Ik weet niet of het mogelijk is om met kraanwater 2e graad verbrandingen te veroorzaken.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... ik had geen zin meer om de blunder weg te editten, maar dan nog. Het zal heus een kraan met een andere bron dan de waterleiding zijn geweest gezien de brandwonden.
Ik heb weleens onder een douche gestaan waarna ik nog weken stukken huid van mijn hoofd aftrok in ieder geval.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mogelijk is om met kraanwater 2e graad verbrandingen te veroorzaken.
Oké.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:09 schreef Rozzje het volgende:
Cavani to sign for PSG on Tuesday
07/06/2013
PSG will complete the signing of Cavani on Tuesday. French newspaper 'Le Parisien' claims the Uruguayan striker will leave Naples for Paris for the fee of ¤63 million and the record Ligue 1 deal will be completed by the two clubs on Tuesday.
Cavani's future club has been one of the summer transfer window's main talking points. However, it seems that a flying visit from Leonardo to Italy has served to convince the player to accept PSG's substantial offer – the club will pay the forward close to ¤10 million per season.
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tennis finale kijken op het balkon. Niks mis mee.
Neequote:
mis 'm eigenlijk neit.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Hier ga ik Vandermar nog op aanspreken mocht ie nog een keer wederkeren.
schiet jezelfquote:Op zondag 7 juli 2013 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
die murray moet verliezen, die kutbritten gun ik niets
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
houd je bek dicht man.
tyfusbritten moeten hun klep dichthouden.
je bent gwn vieze racist sukkeltjequote:Op zondag 7 juli 2013 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat ik een andere mening heb tuur lijk hoh
Hoi.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen dus doe het maar hier.. Is er iemand die mij kan vertellen wat er zo speciaal is aan Marquinhos dat Barcelona deze verdediger van 19 wil halen van Roma? En van een speler als Thiago Silva begrijp ik ook niet zo goed waarom hij zoveel waard is.. heb niet zoveel verstand van verdedigers denk ik.. bij aanvallers zie je sneller of een speler iets bijzonders heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |