enoh schijnt door kasimpasa te worden begeerd, 3.5 miljoen.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toby en Vermeer moeten gewoon weg nu. Kan je er nog wat centen voor krijgen.
Oohja die is er ook nog. Nou als je dat er voor kan krijgen moet je het meteen doen natuurlijk. Welke idioot heeft daar lopen scouten? Arveladze?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
enoh schijnt door kasimpasa te worden begeerd, 3.5 miljoen.
ik breng hem het liefst met de fiets er heen
zou kunnen. die heeft toch al donk en babel uit de benelux gehaaldquote:Op zondag 7 juli 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja die is er ook nog. Nou als je dat er voor kan krijgen moet je het meteen doen natuurlijk. Welke idioot heeft daar lopen scouten? Arveladze?
Ja, natuurlijk. Heeft god direct zo opgeschreven.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
moet je de bijbel eigenlijk letterlijk nemen
Djoko. Murray zal nooit een wimbledon winnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
oh ja morgen ook nog murray - djokovic
insom, zeg het maar.
Geen idee, nooit gelezen die onzin. Ik was meer van Harry Potter.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
moet je de bijbel eigenlijk letterlijk nemen
je had zijn gedrag vrijdag moeten zien omdat dak gesloten werd, stuitend. Anders kan die niet winnen hé.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Djoko. Murray zal nooit een wimbledon winnen.
Murray is de betere grass player, Murray wint,quote:Op zondag 7 juli 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Djoko. Murray zal nooit een wimbledon winnen.
Murray kan niet winnen in Engeland.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Murray is de betere grass player, Murray wint,
Deed het anders beter met dak dan zonder.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je had zijn gedrag vrijdag moeten zien omdat dak gesloten werd, stuitend. Anders kan die niet winnen hé.
wereld van verschil met murray als hij met dak of zonder dak speelt
murray? die finale gemist tegen djokovic toen het opeens begon te regenen?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deed het anders beter met dak dan zonder.
Hebben nooit een finale gespeeld op Wimbledon.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
murray? die finale gemist tegen djokovic toen het opeens begon te regenen?
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Heeft god direct zo opgeschreven.
Dit was trouwens een serieuze vraag.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gelezen die onzin. Ik was meer van Harry Potter.
Kolere, wat een geld.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las trouwens een artikel dat Murray iets van 75 miljoen kan overhouden aan Wimbledon.
Dit was een serieus antwoord van mijquote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Dit was trouwens een serieuze vraag.
dat denk ik nitquote:Op zondag 7 juli 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit was een serieus antwoord van mij.
doeidoei slaapzequote:Op zondag 7 juli 2013 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
ik denk dat ik maar in bed ga liggen en dan tv kijken.
slaap ze
Ah de 'bel mij' zenders.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
ik denk dat ik maar in bed ga liggen en dan tv kijken.
slaap ze
Lekker naar bed jaquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekker naar bed ja.
Was gewoon een opmerking om je aandacht te trekken.
Ik wel met jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |