Gezien het feit dat je regelmatig in een FB zit te huilen over nare opmerkingen doet echter vermoeden dat jij je het enorm aantrekt wat er op internet wordt gezegd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik voel gelukkig niet dergelijke heftige emoties tegen nietszeggende internetfiguren die ik niet ken.
Anders doe je het lekker zelf.quote:
Zeik toch niet man, idioot. Was gewoon terecht dat je billenmaat werd geband. Nog bedankt daarvoor, Guido.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je regelmatig in een FB zit te huilen over nare opmerkingen doet echter vermoeden dat jij je het enorm aantrekt wat er op internet wordt gezegd.
Geen dank.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeik toch niet man, idioot. Was gewoon terecht dat je billenmaat werd geband. Nog bedankt daarvoor, Guido.
Ja laten we het hopen. En anders maken we nieuwe protestborden en gaan we gewoon weer de barricaden op.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
een einde aan dat zieke sfeertje. Lijkt grotendeels ook geslaagd.
De POL-SC vakbond.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja laten we het hopen. En anders maken we nieuwe protestborden en gaan we gewoon weer de barricaden op.
Ik heb anderhalve maand geen ruzie met jullie kunnen maken. Laat mij lekker.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen de kinders weer eens kappen tegen elkaar? Dat geziek en gezuig tegen elkaar loopt de laatste tijd de spuigaten uit.
Van mij mag je, maar je weet toch dat je met dergelijk gescheld er binnen de kortste keren afvliegt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb anderhalve maand geen ruzie met jullie kunnen maken. Laat mij lekker.
Gast, ik krijg om het minste of geringste al een ban. Wil ik geen ban krijgen dan moet ik mij als een du_ke gaan gedragen en dat wil ook niemand.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar je weet toch dat je met dergelijk gescheld er binnen de kortste keren afvliegt.
Ach, ik kan je scheldstukjes wel waarderen hoor. Helaas bestaan er op internetfora zoals deze ook zoiets als regels.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, ik krijg om het minste of geringste al een ban. Wil ik geen ban krijgen dan moet ik mij als een du_ke gaan gedragen en dat wil ook niemand.
Zegt de mocro/moslim/islambasher.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen de kinders weer eens kappen tegen elkaar? Dat geziek en gezuig tegen elkaar loopt de laatste tijd de spuigaten uit.
Jij komt niet in onze zeer besloten rechtse groep. Altijd al geweten dat je stiekem enorm jaloers was.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:57 schreef De_Guidance het volgende:
Ik wil een WhatsApp-groep met scheldpartijen van Koos.
Circle jerk groep.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij komt niet in onze zeer besloten rechtse groep. Altijd al geweten dat je stiekem enorm jaloers was.
Van alle rechtse economische sectoren 1, zo houden we rechtstreeks contact over ons volk. Waht voor de energie uit fossiele stoffen, vP voor zorg en defensie, ik voor financiele sector, GS voor huisvesting en erik doet justitie.quote:
Veel triester kan niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
In een Whatsapp-groep zitten met FOK!kers
Ik wil niet in die circle-jerk groep met jou.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij komt niet in onze zeer besloten rechtse groep. Altijd al geweten dat je stiekem enorm jaloers was.
Alleen met jou.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
In een Whatsapp-groep zitten met FOK!kers
Waar gaan jullie heen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:35 schreef betyar het volgende:
"Nou vooruit, we rijden vanavond al aan."
Kinderen : "JAAAAAAA."
"Maar wel jullie rommel opruimen."
Ik heb ze nog nooit zo ijverig zien werken.
Het Jobbik-familiekamp.quote:
Wie rijden jullie aan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:35 schreef betyar het volgende:
"Nou vooruit, we rijden vanavond al aan."
Kinderen : "JAAAAAAA."
"Maar wel jullie rommel opruimen."
Ik heb ze nog nooit zo ijverig zien werken.
Ga je nog op Fok posten daar?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker in de avond "The White Man Marches On" zingen met Dr.Nikita rondom een brandende Roma.
Alleen GS doet dat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:03 schreef robin007bond het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met teenhaar? Ook knippen/scheren?
Neen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:03 schreef robin007bond het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met teenhaar? Ook knippen/scheren?
Oh ik dacht al. Ik had mijn tenen zorgvuldig geïnspecteerd maar zag geen haren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helder. Was het ook niet van plan, maar was benieuwd naar wat de medemannen deden hier.
Mijn vriendin heeft mijn twee grote tenen gelakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik dacht al. Ik had mijn tenen zorgvuldig geïnspecteerd maar zag geen haren.
Oh..my..God..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft mijn twee grote tenen gelakt.
Op de een staat haar voorletter en een half hartje, en op de ander mijn voorletter met een half hartje. Als ik mijn twee grote tenen samendoe vormt dat dus één hart.![]()
Het is wel rozig en wil er niet echt afgaan.
Ahhh, tienerliefdequote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op de een staat haar voorletter en een half hartje, en op de ander mijn voorletter met een half hartje. Als ik mijn twee grote tenen samendoe vormt dat dus één hart.![]()
Eigenlijk ben ik er wel trots op.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ahhh, tienerliefde![]()
Je hebt aceton nodig als je het weg wilt hebben.
Trouwen is ouderwets.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:06 schreef Webschip het volgende:
Goh zeg. Zal Robin ooit eens gaan trouwen?
Op je liefde of op je hartjes? Met dat laatste zou ik maar niet naar voetballen gaan als ik jou was.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik er wel trots op.
Allebei.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Op je liefde of op je hartjes? Met dat laatste zou ik maar niet naar voetballen gaan als ik jou was.
Ook niet omdat het een bedenksel van de staat is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Trouwen is ouderwets.
Geregistreerd partnerschap.
Van de religieuze gemeenschap.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ook niet omdat het een bedenksel van de staat is.
Waarom?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:08 schreef Friek_ het volgende:
Dit zijn van die feiten die je later beter kan verzwijgen, Robin.
Leg dat maar uit als ze met fakkels voor de deur staan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom?
Het is veel gayer om dit selectief te verbergen vind ik.
Al die irrationele verontwaardiging.
Ik koop een mega-ventilator in de tuin en blaas ze allemaal weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:14 schreef waht het volgende:
[..]
Leg dat maar uit als ze met fakkels voor de deur staan.
Goed idee, een waterkanon zou ook helpen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik koop een mega-ventilator in de tuin en blaas ze allemaal weg.
Eens durf je dat laatste niet meer te vertellenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Allebei.
Ik vind het ook wel gedurft van mezelf dat ik het heb laten doen.
Tjongejonge, dat is nog eens diep.quote:Het Filosofisch Kwintet
Een van de gasten van aankomende zaterdag, Paul Verhaeghe zegt over identiteit:
Identiteit ontstaat in verhouding tot iemand anders. Het is onmogelijk om een identiteit in je eentje te hebben. De ander is altijd aanwezig.
Ik moet er even bij zitten.quote:
Ja, ik moet er ook mijn hoofd eens over breken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik moet er even bij zitten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha sinds wanneer heb jij een vriendinnetje?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja oké, maar daar stáát ook echt iets. Of het klopt zou ik niet durven zeggen, want als we een product van mensen om ons heen zijn, wat is onze persoonlijkheid dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bijbehorende boekentip:
http://www.bol.com/nl/p/the-self-illusion/9200000000806470/
Genoteerd voor toekomstige ridicule.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net een paar dagen meer dan een half jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Haha sinds wanneer heb jij een vriendinnetje?
Ik weet het, maar de culturele verontwaardiging slaat nergens op en is juist gay.quote:
Heb je al een jurkje gekocht?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de culturele verontwaardiging slaat nergens op en is juist gay.
Dat krampachtig vasthouden aan culturele kenmerken die bij een geslacht zouden horen. Dat is pas gay!
Heeft ze ook interesse in de politiek?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net een paar dagen meer dan een half jaar.
Hmm, redelijk. Ik kan er wel met haar over praten, maar echt een interesse is het voor haar niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft ze ook interesse in de politiek?
Zo dacht ik er ook over een aantal jaar terug, sympathiek.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de culturele verontwaardiging slaat nergens op en is juist gay.
Dat krampachtig vasthouden aan culturele kenmerken die bij een geslacht zouden horen. Dat is pas gay!
Correct, maar sommige lieden voelen zich daardoor bedreigd omdat ze worstelen met eigen gevoelens.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja heb een vriendin die er matige interesse in heeft. Ze vind vooral de roddels interessant.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, redelijk. Ik kan er wel met haar over praten, maar echt een interesse is het voor haar niet.
Heb jij een vriendin Hexagon en if ja, praat je er ook mee over politiek?
Koos is liev.quote:
Ook mijn vrouw houdt zich er niet echt mee bezig. Gelukkig wel collega's, vrienden en natuurlijk fok! waarmee ik lekker over politiek, economie, nieuws, wetenschap etc kan kletsen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja heb een vriendin die er matige interesse in heeft. Ze vind vooral de roddels interessant.
Ik lijk gewoon op jou.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over een aantal jaar terug, sympathiek.
Mijn antwoord: het is vermoeiend tegen de stroom in te gaan en in veel gevallen is het het ook niet waard.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik lijk gewoon op jou.
Waarom denk je er nu anders over dan?
Hmm..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn antwoord: het is vermoeiend tegen de stroom in te gaan en in veel gevallen is het het ook niet waard.
Ondergoed associëren we met ons private leven en toont over het algemeen teveelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm..
Sowieso vind ik deze cultuur een beetje vreemd. In dit weer zouden we eigenlijk met zijn allen gewoon in ondergoed buiten moeten lopen, maar toch doen we lekker gek en een shirt en een broek aan. Nergens voor nodig.
Hmm, ik zie geen mensen in ondergoed lopen, terwijl dat veel geschikter is in dit weer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ondergoed associëren we met ons private leven en toont over het algemeen teveelMaar je ziet toch zat mensen rondlopen die anderszins schaars gekleed zijn met dit weer?
Maar ik heb helemaal geen zin om met die tepel geconfronteerd te wordenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik zie geen mensen in ondergoed lopen, terwijl dat veel geschikter is in dit weer.
En tsja, dat teveel tonen is omdat onze maatschappij al verontwaardigd doet bij het zien van een tepel. We zijn gek geworden!
Juist bij nudisten schijnt er een heel vredig sfeertje te heersen. Misschien veel fijner dan het krampachtige "normale".
Juist omdat het speciaal is die tepels te zien voel je je "geconfronteerd". Als het de normaalste zaak van de wereld is let je er niet meer op.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen zin om met die tepel geconfronteerd te worden
Het wordt hier echter nooit de normaalste zaak van de wereld, alleen al omdat het klimaat er niet naar is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Juist omdat het speciaal is die tepels te zien voel je je "geconfronteerd". Als het de normaalste zaak van de wereld is let je er niet meer op.
Ik zou er iig geen problemen mee hebben als alle vrouwen voortaan 's zomers topless over straat gingenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Juist omdat het speciaal is die tepels te zien voel je je "geconfronteerd". Als het de normaalste zaak van de wereld is let je er niet meer op.
Jij zou de hele dag met een knalharde rondlopen man.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op dit moment is het weer er wel naar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt hier echter nooit de normaalste zaak van de wereld, alleen al omdat het klimaat er niet naar is.
Juist niet denk ik! Het schijnt dat bij nudisten je zelden mensen ziet lopen met erecties of druipende vagina's .quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij zou de hele dag met een knalharde rondlopen man.
Mensen zijn nieuwsgierig, iedereen gaat elkaar na kijkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op dit moment is het weer er wel naar.
Gewoon de zomers zouden we er alvast aan kunnen wennen.
Wel als je zo oud bent als jij en alleen maar pronte borstjes om je heen ziet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Juist niet denk ik! Het schijnt dat bij nudisten je zelden mensen ziet lopen met erecties of druipende vagina's .
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel als je zo oud bent als jij en alleen maar pronte borstjes om je heen ziet.
Jawel want dat wordt niet gewaardeerd, ook daar niet echt volgens mij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Maar stel dat het zou zijn, dan loop je constant met een erectie. Geen man overboord toch?
Volgens mij gaan er dan juist heel wat mannen overboord, door vrouwen die het niet pikkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Maar stel dat het zou zijn, dan loop je constant met een erectie. Geen man overboord toch?
SPOILER: link is NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Men are pigs"quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij gaan er dan juist heel wat mannen overboord, door vrouwen die het niet pikken
Was iedereen maar zo kuis als ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziehier Robin, hier is de eerste dirty mind al
Ik had het ook niet achter YK gezocht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Was iedereen maar zo kuis als ik.
Tolereren was gewoon een betere woordkeuze geweest in die zin.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziehier Robin, hier is de eerste dirty mind al
Te laat!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tolereren was gewoon een betere woordkeuze geweest in die zin.
Zo'n nette knul iddquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het ook niet achter YK gezocht.
Moet je horen wie het zegt. Jij wilt dat wij bloot gaan lopen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:43 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso refereer ik altijd naar geslachtsdelen met de oorspronkelijke naam.
Mensen die 'pik' of 'kut' zeggen.Barbaars volk.
Als ik in onderbroek mag lopen en dat getolereerd wordt door de maatschappij ben ik al tevreden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt. Jij wilt dat wij bloot gaan lopen.
Marijke, zal ik eens lekker je vulva betasten?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:43 schreef robin007bond het volgende:
"Marijke, zal ik eens lekker je kut betasten" zal denk ik ook een instant dryness wordenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Marijke, zal ik eens lekker je vulva betasten?
-> instant dryness.
Jij moet nog veel leren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Marijke, zal ik eens lekker je kut betasten" zal denk ik ook een instant dryness worden
Jij begint erover, viespeukjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe beladen het onderwerp is. Van nudisten naar geslachtsdelen.
Uh je mag het best wat 'dirty' maken. Het is geen wetenschappelijke lezing over de coïtus maar een vrij dierlijke bezigheid.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:43 schreef robin007bond het volgende:
True.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:55 schreef Perrin het volgende:
Maarja, als iedereen zich halfnaakt door de openbare ruimte beweegt, ontkom je niet aan verplicht onderdrukken van seksuele gevoelens. In sommige landen verpakken ze de dames zelfs achter burka's en chadors om die reden.. Niet dat ik daar een voorstander van ben, maar het is wel fijn als je in de openbare ruimte niet te veel last hebt van geile blikken of zelf tegen een lantarenpaal aanloopt omdat je naar die bevallige voorgevel aan het staren was.
Waarom gaat het bij nudisten dan wel goed?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:55 schreef Perrin het volgende:
Maarja, als iedereen zich halfnaakt door de openbare ruimte beweegt, ontkom je niet aan verplicht onderdrukken van seksuele gevoelens. In sommige landen verpakken ze de dames zelfs achter burka's en chadors om die reden.. Niet dat ik daar een voorstander van ben, maar het is wel fijn als je in de openbare ruimte niet te veel last hebt van geile blikken of zelf tegen een lantarenpaal aanloopt omdat je naar die bevallige voorgevel aan het staren was.
Reken maar dat het grootste deel van hen ook loopt te loeren. Waarom gaan ze anders op een kluitje zitten?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom gaat het bij nudisten dan wel goed?
Ik was niet degene die een beeld schetste van een wereld waarin iedereen naakt rond zou moeten lopen en waarbij het geen probleem zou moeten zijn als tal van mannen met een erectie rondlopen.quote:
Hmm... true.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat dit voor mensen met een pedofiele voorkeur die verder nooit aan kinderen zitten helemaal niet wenselijk is.
De maatschappij kan daar niet mee omgaan en ze zullen een outcast worden.
Het was een grapjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was niet degene die een beeld schetste van een wereld waarin iedereen naakt rond zou moeten lopen en waarbij het geen probleem zou moeten zijn als tal van mannen met een erectie rondlopen.
self-trollingquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:06 schreef robin007bond het volgende:
Het ergste is nog dat ik zelf niet meer weet of ik aan het trollen ben of serieus ben.
Haha, dat dus.. Ik heb al aardig wat mental images voorbij zien komen. En dan zijn er nog heel wat scenarios te verzinnen. Vieze ouwe man met erectie achter je in de rij van de supermarkt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was een grapje![]()
Ik moet wel zeggen dat ik er nu al allemaal beelden bij krijg. Dat de dokter met een minipiemeltje bij je bed staat, en het reuzengeslacht van de monteur onder je auto vandaan piept. Robin wat heb je gedaan.
Oh ja, dat heb jij meegemaakt. Jakkes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, dat dus.. Ik heb al aardig wat mental images voorbij zien komen. En dan zijn er nog heel wat scenarios te verzinnen. Vieze ouwe man met erectie achter je in de rij van de supermarkt bijvoorbeeld.
De ronde borsten van de caissiere waardoor je je pincode echt niet meer kunt herinneren tijdens het pinnen van je boodschappen bij de supermarkt. De billen van sportieve dame die één trede voor je op de roltrap staat in de Hema..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was een grapje![]()
Ik moet wel zeggen dat ik er nu al allemaal beelden bij krijg. Dat de dokter met een minipiemeltje bij je bed staat, en het reuzengeslacht van de monteur onder je auto vandaan piept. Robin wat heb je gedaan.
Kortom, het maatschappelijk verkeer zou stil komen te liggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
De ronde borsten van de caissiere waardoor je je pincode echt niet meer kunt herinneren tijdens het pinnen van je boodschappen bij de supermarkt. De billen van sportieve dame die één trede voor je op de roltrap staat in de Hema..
Idd. Totale chaos.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Kortom, het maatschappelijk verkeer zou stil komen te liggen.
Dat verhaal begint zulke geniale wendingen te nemen.quote:
Shingeki no Kyojin is zeker de moeite waard. De eerste 10 eps gingen snel voorbij. Daarna werd het iets minder.quote:
Oeh, goed om te weten. Ik haal ze even binnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Shingeki no Kyojin is zeker de moeite waard. De eerste 10 eps gingen snel voorbij. Daarna werd het iets minder.
Neeee, vulva-SC.quote:
H0ax. Mensen die een leven hebben doen alsof ze dat hebben. Eigenlijk leiden ze niet het leven dat ze willen leiden.quote:
Niet echt. Normaal zou ik op een dag als deze in het park zijn nu, maar helaas moet ik feedback in een verslag verweken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk games, De_Guidance?
Ah, succes!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet echt. Normaal zou ik op een dag als deze in het park zijn nu, maar helaas moet ik feedback in een verslag verweken.
Ga je dan picknicken, net als alle andere Turken in het Zuiderpark?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet echt. Normaal zou ik op een dag als deze in het park zijn nu, maar helaas moet ik feedback in een verslag verweken.
Ben nu Berserk Golden Age Arc 3 aan het binnenhalen.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben nu Berserk Golden Age Arc 3 aan het binnenhalen.
Ik wil graag de eclipse zien. Hopelijk is het echt bruut.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Een vriend van me heeft de DVD gewonnen
Hmm, ik moet nog beginnen aan Berserk. De manga vind ik echt mooi getekend.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:14 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik wil graag de eclipse zien. Hopelijk is het echt bruut.
SPOILER: Mijn bescheiden mangacollectieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2013 00:21:11 ]
Nee. Vandaag is er trouwens het Metropolis-festival in het Zuiderpark.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga je dan picknicken, net als alle andere Turken in het Zuiderpark?
Issut leuk? Dan ga ik een kijkje nemen...quote:Op zondag 7 juli 2013 08:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee. Vandaag is er trouwens het Metropolis-festival in het Zuiderpark.
Volgens mij is het echt een hipsterdingetje en hun bijbehorende vreemde muziek.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Issut leuk? Dan ga ik een kijkje nemen...
Ja, maar hipsters he..dat maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:40 schreef De_Guidance het volgende:
Maar lekker weer+park+festival+dichtbij , dus een kijkje nemen kan geen kwaad.
Hipsters zijn mainstream geworden. Kom ze tegenwoordig helaas dagelijks tegen in de openbare ruimte.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar hipsters he..dat maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk.
Goed nieuws is wel dat ze met die veels te strakke broeken nooit voort zullen planten.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar hipsters he..dat maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk.
Ik ken wel een paar kleine Nederlandse bandjes, maar dat is allemaal niet zo heel speciaal verder. Maar ach, als het gratis is (ook maar 1 euro entree betalen is al te veel in dit geval).quote:
Beter zelfs, soms zie je daar bandjes optreden die later groot worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh, ik ben helemaal voor festivals hoor. Hoe meer hoe beter. Mensen die daarheen (Metropolis) gaan zullen weer geen enkele band kennen van de festivals waar ik heen ga.
'Gratis' festivals zijn altijd wel leuk ookal trek ik de muziek vaak niet. Beetje rondlopen, biertje doen, slap ouwehoeren met willekeurige voorbijgangers. Ook de straatfestivals zijn leuk. Dat mis ik dan wel weer een beetje van R'dam. Die Surifestivals enzo. Heerlijk man. Beetje lekker eten, hopen dat je geen salmonellavergiftiging krijgt van alle kip die de hele dag op 20 graden ligt te rotten.
Wat lul je nou stom. Wat is het zomercarnaval dan? Het Zweedse balletjesfestijn?quote:Op zondag 7 juli 2013 09:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh, ik ben helemaal voor festivals hoor. Hoe meer hoe beter. Mensen die daarheen (Metropolis) gaan zullen weer geen enkele band kennen van de festivals waar ik heen ga.
'Gratis' festivals zijn altijd wel leuk ookal trek ik de muziek vaak niet. Beetje rondlopen, biertje doen, slap ouwehoeren met willekeurige voorbijgangers. Ook de straatfestivals zijn leuk. Dat mis ik dan wel weer een beetje van R'dam. Die Surifestivals enzo. Heerlijk man. Beetje lekker eten, hopen dat je geen salmonellavergiftiging krijgt van alle kip die de hele dag op 20 graden ligt te rotten.
Geen grappen maken over Zweden en helemaal niet over Finnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat lul je nou stom. Wat is het zomercarnaval dan? Het Zweedse balletjesfestijn?
Met je kutstad.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat lul je nou stom. Wat is het zomercarnaval dan? Het Zweedse balletjesfestijn?
Waarom ben je toch altijd zo zuur, m'n jongen?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:16 schreef Tem het volgende:
Alphen, De hoofdstad van surifestivals in Nederland.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:19 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens mij zegt hij dat hij Rotterdam mist vanwege de Surifestivals. Niet dat er te weinig Surifestivals zijn in Rdam.
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom ben je toch altijd zo zuur, m'n jongen?
Exact. GVR niet goed lees.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:19 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens mij zegt hij dat hij Rotterdam mist vanwege de Surifestivals. Niet dat er te weinig Surifestivals zijn in Rdam.
De laatste keer dat ik er was, waren de laven nieuw.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:34 schreef Tem het volgende:
Ben denk ik al 25 jaar niet meer in de Efteling geweest.
Ik ben van dezelfde leeftijdscategorie als Erik, GS en dergelijke, dus ja.quote:
Ok. Ik had je ouder, niet wijzer ingeschat. Dan moet ik wel toegeven, dat ik er ook niet zo heel erg mee bezig was.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben van dezelfde leeftijdscategorie als Erik, GS en dergelijke, dus ja.
Christus te paard, dan ben je zeker ergens rond de 40 ofzo.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:34 schreef Tem het volgende:
Inderdaad, 38.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Christus te paard, dan ben je zeker ergens rond de 40 ofzo.
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga voor twee vlechtjes denk ik. Vol voor de Viking gaan!
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:17 schreef Tem het volgende:
Dus verzuring is dan een bekend fenomeen, Friek_. Kan je nagaan hoe de meeste zullen zijn wanneer ze mijn leeftijd hebben.
Als ik mij helemaal glad scheer denken mensen ook dat ik jonger ben. Op mijn 30e werd mij nog wel eens gevraagd om legitimatie bij het kopen van bier.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben gezegend met een babyface. En babygedrag. Mensen denken dan ook dat ik 19 ben.
Als het kon ging ik in de Efteling wonen.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:34 schreef Tem het volgende:
eriksd als Holle Bolle Gijs, Tem als Lange Jan, Boze_Appel als willekeurige laaf. Dit alles onder het toeziend oog van KoosVogels als nar Pardoes.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het kon ging ik in de Efteling wonen.
Welke middelen heb je tot je genomen?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
eriksd als Holle Bolle Gijs, Tem als Lange Jan, Boze_Appel als willekeurige laaf. Dit alles onder het toeziend oog van KoosVogels als nar Pardoes.
Thee. Zonder suiker.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welke middelen heb je tot je genomen?
Guido en Mutant krijgen een plekje in de Fata Morgana.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
eriksd als Holle Bolle Gijs, Tem als Lange Jan, Boze_Appel als willekeurige laaf. Dit alles onder het toeziend oog van KoosVogels als nar Pardoes.
Oh ja. Mag ik dan een draak zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vond Dr.Nikita geloofwaardiger in deze rol.
Dat was mooi ja. En natuurlijk allemaal met een grote boog om de Fata Morgana heen.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:05 schreef Friek_ het volgende:
Toen Kortenoeven en Hernandez uit de PVV-fractie stapten vertelden ze aan de pers dat ze een keer met de gehele fractie naar de Efteling waren gegaan. Toen ging Geertje drie keer achter elkaar in de Droomvlucht omdat 'ie het zo geweldig vond. Daar moet ik nog steeds om gniffelen.
Ah ja, dat lijkt me wel wat:quote:Op zondag 7 juli 2013 12:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrouw Holle lijkt me wel geschikt, uw leeftijd inacht nemende.
Noemde jij Friek gisteren nou een moslimbasher?quote:
Geheel terecht natuurlijk, aangezien het uiteraard een inferieure cultuur is.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Noemde jij Friek gisteren nou een moslimbasher?
True.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geheel terecht natuurlijk, aangezien het uiteraard een inferieure cultuur is.
Dat is wel een belediging vermoed ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:24 schreef Friek_ het volgende:
Ik zie Mutant meer als een munāfiq. Zeer duidelijk zelfs.
http://en.wikipedia.org/wiki/Munafiqquote:Op zondag 7 juli 2013 12:24 schreef Friek_ het volgende:
Ik zie Mutant meer als een munāfiq. Zeer duidelijk zelfs.
Zo leer je nog eens wat.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Na doorklikken kwam ik op dit.
http://en.wikipedia.org/wiki/D%C3%B6nmeh
Undercover bij de islam, de nieuwe tv-serie geproduceerd door waht.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Na doorklikken kwam ik op dit.
http://en.wikipedia.org/wiki/D%C3%B6nmeh
Maar waar zit je nou dan? Je zou toch naar Hongarije?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Vrouwlief met de kids van de glijbanen, papa aan het bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |