De ronde borsten van de caissiere waardoor je je pincode echt niet meer kunt herinneren tijdens het pinnen van je boodschappen bij de supermarkt. De billen van sportieve dame die één trede voor je op de roltrap staat in de Hema..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was een grapje![]()
Ik moet wel zeggen dat ik er nu al allemaal beelden bij krijg. Dat de dokter met een minipiemeltje bij je bed staat, en het reuzengeslacht van de monteur onder je auto vandaan piept. Robin wat heb je gedaan.
Kortom, het maatschappelijk verkeer zou stil komen te liggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
De ronde borsten van de caissiere waardoor je je pincode echt niet meer kunt herinneren tijdens het pinnen van je boodschappen bij de supermarkt. De billen van sportieve dame die één trede voor je op de roltrap staat in de Hema..
Idd. Totale chaos.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Kortom, het maatschappelijk verkeer zou stil komen te liggen.
Dat verhaal begint zulke geniale wendingen te nemen.quote:
Shingeki no Kyojin is zeker de moeite waard. De eerste 10 eps gingen snel voorbij. Daarna werd het iets minder.quote:
Oeh, goed om te weten. Ik haal ze even binnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Shingeki no Kyojin is zeker de moeite waard. De eerste 10 eps gingen snel voorbij. Daarna werd het iets minder.
Neeee, vulva-SC.quote:
H0ax. Mensen die een leven hebben doen alsof ze dat hebben. Eigenlijk leiden ze niet het leven dat ze willen leiden.quote:
Niet echt. Normaal zou ik op een dag als deze in het park zijn nu, maar helaas moet ik feedback in een verslag verweken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk games, De_Guidance?
Ah, succes!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet echt. Normaal zou ik op een dag als deze in het park zijn nu, maar helaas moet ik feedback in een verslag verweken.
Ga je dan picknicken, net als alle andere Turken in het Zuiderpark?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet echt. Normaal zou ik op een dag als deze in het park zijn nu, maar helaas moet ik feedback in een verslag verweken.
Ben nu Berserk Golden Age Arc 3 aan het binnenhalen.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben nu Berserk Golden Age Arc 3 aan het binnenhalen.
Ik wil graag de eclipse zien. Hopelijk is het echt bruut.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Een vriend van me heeft de DVD gewonnen
Hmm, ik moet nog beginnen aan Berserk. De manga vind ik echt mooi getekend.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:14 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik wil graag de eclipse zien. Hopelijk is het echt bruut.
SPOILER: Mijn bescheiden mangacollectieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2013 00:21:11 ]
Nee. Vandaag is er trouwens het Metropolis-festival in het Zuiderpark.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga je dan picknicken, net als alle andere Turken in het Zuiderpark?
Issut leuk? Dan ga ik een kijkje nemen...quote:Op zondag 7 juli 2013 08:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee. Vandaag is er trouwens het Metropolis-festival in het Zuiderpark.
Volgens mij is het echt een hipsterdingetje en hun bijbehorende vreemde muziek.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Issut leuk? Dan ga ik een kijkje nemen...
Ja, maar hipsters he..dat maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:40 schreef De_Guidance het volgende:
Maar lekker weer+park+festival+dichtbij , dus een kijkje nemen kan geen kwaad.
Hipsters zijn mainstream geworden. Kom ze tegenwoordig helaas dagelijks tegen in de openbare ruimte.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar hipsters he..dat maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk.
Goed nieuws is wel dat ze met die veels te strakke broeken nooit voort zullen planten.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar hipsters he..dat maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk.
Ik ken wel een paar kleine Nederlandse bandjes, maar dat is allemaal niet zo heel speciaal verder. Maar ach, als het gratis is (ook maar 1 euro entree betalen is al te veel in dit geval).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |