Het wordt hier echter nooit de normaalste zaak van de wereld, alleen al omdat het klimaat er niet naar is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Juist omdat het speciaal is die tepels te zien voel je je "geconfronteerd". Als het de normaalste zaak van de wereld is let je er niet meer op.
Ik zou er iig geen problemen mee hebben als alle vrouwen voortaan 's zomers topless over straat gingenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Juist omdat het speciaal is die tepels te zien voel je je "geconfronteerd". Als het de normaalste zaak van de wereld is let je er niet meer op.
Jij zou de hele dag met een knalharde rondlopen man.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op dit moment is het weer er wel naar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt hier echter nooit de normaalste zaak van de wereld, alleen al omdat het klimaat er niet naar is.
Juist niet denk ik! Het schijnt dat bij nudisten je zelden mensen ziet lopen met erecties of druipende vagina's .quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij zou de hele dag met een knalharde rondlopen man.
Mensen zijn nieuwsgierig, iedereen gaat elkaar na kijkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op dit moment is het weer er wel naar.
Gewoon de zomers zouden we er alvast aan kunnen wennen.
Wel als je zo oud bent als jij en alleen maar pronte borstjes om je heen ziet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Juist niet denk ik! Het schijnt dat bij nudisten je zelden mensen ziet lopen met erecties of druipende vagina's .
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel als je zo oud bent als jij en alleen maar pronte borstjes om je heen ziet.
Jawel want dat wordt niet gewaardeerd, ook daar niet echt volgens mij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Maar stel dat het zou zijn, dan loop je constant met een erectie. Geen man overboord toch?
Volgens mij gaan er dan juist heel wat mannen overboord, door vrouwen die het niet pikkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Maar stel dat het zou zijn, dan loop je constant met een erectie. Geen man overboord toch?
SPOILER: link is NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Men are pigs"quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij gaan er dan juist heel wat mannen overboord, door vrouwen die het niet pikken
Was iedereen maar zo kuis als ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziehier Robin, hier is de eerste dirty mind al
Ik had het ook niet achter YK gezocht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Was iedereen maar zo kuis als ik.
Tolereren was gewoon een betere woordkeuze geweest in die zin.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziehier Robin, hier is de eerste dirty mind al
Te laat!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tolereren was gewoon een betere woordkeuze geweest in die zin.
Zo'n nette knul iddquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het ook niet achter YK gezocht.
Moet je horen wie het zegt. Jij wilt dat wij bloot gaan lopen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:43 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso refereer ik altijd naar geslachtsdelen met de oorspronkelijke naam.
Mensen die 'pik' of 'kut' zeggen.Barbaars volk.
Als ik in onderbroek mag lopen en dat getolereerd wordt door de maatschappij ben ik al tevreden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt. Jij wilt dat wij bloot gaan lopen.
Marijke, zal ik eens lekker je vulva betasten?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:43 schreef robin007bond het volgende:
"Marijke, zal ik eens lekker je kut betasten" zal denk ik ook een instant dryness wordenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Marijke, zal ik eens lekker je vulva betasten?
-> instant dryness.
Jij moet nog veel leren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Marijke, zal ik eens lekker je kut betasten" zal denk ik ook een instant dryness worden
Jij begint erover, viespeukjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe beladen het onderwerp is. Van nudisten naar geslachtsdelen.
Uh je mag het best wat 'dirty' maken. Het is geen wetenschappelijke lezing over de coïtus maar een vrij dierlijke bezigheid.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:43 schreef robin007bond het volgende:
True.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:55 schreef Perrin het volgende:
Maarja, als iedereen zich halfnaakt door de openbare ruimte beweegt, ontkom je niet aan verplicht onderdrukken van seksuele gevoelens. In sommige landen verpakken ze de dames zelfs achter burka's en chadors om die reden.. Niet dat ik daar een voorstander van ben, maar het is wel fijn als je in de openbare ruimte niet te veel last hebt van geile blikken of zelf tegen een lantarenpaal aanloopt omdat je naar die bevallige voorgevel aan het staren was.
Waarom gaat het bij nudisten dan wel goed?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:55 schreef Perrin het volgende:
Maarja, als iedereen zich halfnaakt door de openbare ruimte beweegt, ontkom je niet aan verplicht onderdrukken van seksuele gevoelens. In sommige landen verpakken ze de dames zelfs achter burka's en chadors om die reden.. Niet dat ik daar een voorstander van ben, maar het is wel fijn als je in de openbare ruimte niet te veel last hebt van geile blikken of zelf tegen een lantarenpaal aanloopt omdat je naar die bevallige voorgevel aan het staren was.
Reken maar dat het grootste deel van hen ook loopt te loeren. Waarom gaan ze anders op een kluitje zitten?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom gaat het bij nudisten dan wel goed?
Ik was niet degene die een beeld schetste van een wereld waarin iedereen naakt rond zou moeten lopen en waarbij het geen probleem zou moeten zijn als tal van mannen met een erectie rondlopen.quote:
Hmm... true.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat dit voor mensen met een pedofiele voorkeur die verder nooit aan kinderen zitten helemaal niet wenselijk is.
De maatschappij kan daar niet mee omgaan en ze zullen een outcast worden.
Het was een grapjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was niet degene die een beeld schetste van een wereld waarin iedereen naakt rond zou moeten lopen en waarbij het geen probleem zou moeten zijn als tal van mannen met een erectie rondlopen.
self-trollingquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:06 schreef robin007bond het volgende:
Het ergste is nog dat ik zelf niet meer weet of ik aan het trollen ben of serieus ben.
Haha, dat dus.. Ik heb al aardig wat mental images voorbij zien komen. En dan zijn er nog heel wat scenarios te verzinnen. Vieze ouwe man met erectie achter je in de rij van de supermarkt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was een grapje![]()
Ik moet wel zeggen dat ik er nu al allemaal beelden bij krijg. Dat de dokter met een minipiemeltje bij je bed staat, en het reuzengeslacht van de monteur onder je auto vandaan piept. Robin wat heb je gedaan.
Oh ja, dat heb jij meegemaakt. Jakkes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, dat dus.. Ik heb al aardig wat mental images voorbij zien komen. En dan zijn er nog heel wat scenarios te verzinnen. Vieze ouwe man met erectie achter je in de rij van de supermarkt bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |