Oh ik dacht al. Ik had mijn tenen zorgvuldig geïnspecteerd maar zag geen haren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helder. Was het ook niet van plan, maar was benieuwd naar wat de medemannen deden hier.
Mijn vriendin heeft mijn twee grote tenen gelakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik dacht al. Ik had mijn tenen zorgvuldig geïnspecteerd maar zag geen haren.
Oh..my..God..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft mijn twee grote tenen gelakt.
Op de een staat haar voorletter en een half hartje, en op de ander mijn voorletter met een half hartje. Als ik mijn twee grote tenen samendoe vormt dat dus één hart.![]()
Het is wel rozig en wil er niet echt afgaan.
Ahhh, tienerliefdequote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op de een staat haar voorletter en een half hartje, en op de ander mijn voorletter met een half hartje. Als ik mijn twee grote tenen samendoe vormt dat dus één hart.![]()
Eigenlijk ben ik er wel trots op.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ahhh, tienerliefde![]()
Je hebt aceton nodig als je het weg wilt hebben.
Trouwen is ouderwets.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:06 schreef Webschip het volgende:
Goh zeg. Zal Robin ooit eens gaan trouwen?
Op je liefde of op je hartjes? Met dat laatste zou ik maar niet naar voetballen gaan als ik jou was.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik er wel trots op.
Allebei.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Op je liefde of op je hartjes? Met dat laatste zou ik maar niet naar voetballen gaan als ik jou was.
Ook niet omdat het een bedenksel van de staat is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Trouwen is ouderwets.
Geregistreerd partnerschap.
Van de religieuze gemeenschap.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ook niet omdat het een bedenksel van de staat is.
Waarom?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:08 schreef Friek_ het volgende:
Dit zijn van die feiten die je later beter kan verzwijgen, Robin.
Leg dat maar uit als ze met fakkels voor de deur staan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom?
Het is veel gayer om dit selectief te verbergen vind ik.
Al die irrationele verontwaardiging.
Ik koop een mega-ventilator in de tuin en blaas ze allemaal weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:14 schreef waht het volgende:
[..]
Leg dat maar uit als ze met fakkels voor de deur staan.
Goed idee, een waterkanon zou ook helpen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik koop een mega-ventilator in de tuin en blaas ze allemaal weg.
Eens durf je dat laatste niet meer te vertellenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Allebei.
Ik vind het ook wel gedurft van mezelf dat ik het heb laten doen.
Tjongejonge, dat is nog eens diep.quote:Het Filosofisch Kwintet
Een van de gasten van aankomende zaterdag, Paul Verhaeghe zegt over identiteit:
Identiteit ontstaat in verhouding tot iemand anders. Het is onmogelijk om een identiteit in je eentje te hebben. De ander is altijd aanwezig.
Ik moet er even bij zitten.quote:
Ja, ik moet er ook mijn hoofd eens over breken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik moet er even bij zitten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha sinds wanneer heb jij een vriendinnetje?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja oké, maar daar stáát ook echt iets. Of het klopt zou ik niet durven zeggen, want als we een product van mensen om ons heen zijn, wat is onze persoonlijkheid dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bijbehorende boekentip:
http://www.bol.com/nl/p/the-self-illusion/9200000000806470/
Genoteerd voor toekomstige ridicule.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net een paar dagen meer dan een half jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Haha sinds wanneer heb jij een vriendinnetje?
Ik weet het, maar de culturele verontwaardiging slaat nergens op en is juist gay.quote:
Heb je al een jurkje gekocht?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de culturele verontwaardiging slaat nergens op en is juist gay.
Dat krampachtig vasthouden aan culturele kenmerken die bij een geslacht zouden horen. Dat is pas gay!
Heeft ze ook interesse in de politiek?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net een paar dagen meer dan een half jaar.
Hmm, redelijk. Ik kan er wel met haar over praten, maar echt een interesse is het voor haar niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft ze ook interesse in de politiek?
Zo dacht ik er ook over een aantal jaar terug, sympathiek.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de culturele verontwaardiging slaat nergens op en is juist gay.
Dat krampachtig vasthouden aan culturele kenmerken die bij een geslacht zouden horen. Dat is pas gay!
Correct, maar sommige lieden voelen zich daardoor bedreigd omdat ze worstelen met eigen gevoelens.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja heb een vriendin die er matige interesse in heeft. Ze vind vooral de roddels interessant.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, redelijk. Ik kan er wel met haar over praten, maar echt een interesse is het voor haar niet.
Heb jij een vriendin Hexagon en if ja, praat je er ook mee over politiek?
Koos is liev.quote:
Ook mijn vrouw houdt zich er niet echt mee bezig. Gelukkig wel collega's, vrienden en natuurlijk fok! waarmee ik lekker over politiek, economie, nieuws, wetenschap etc kan kletsen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja heb een vriendin die er matige interesse in heeft. Ze vind vooral de roddels interessant.
Ik lijk gewoon op jou.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over een aantal jaar terug, sympathiek.
Mijn antwoord: het is vermoeiend tegen de stroom in te gaan en in veel gevallen is het het ook niet waard.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik lijk gewoon op jou.
Waarom denk je er nu anders over dan?
Hmm..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn antwoord: het is vermoeiend tegen de stroom in te gaan en in veel gevallen is het het ook niet waard.
Ondergoed associëren we met ons private leven en toont over het algemeen teveelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm..
Sowieso vind ik deze cultuur een beetje vreemd. In dit weer zouden we eigenlijk met zijn allen gewoon in ondergoed buiten moeten lopen, maar toch doen we lekker gek en een shirt en een broek aan. Nergens voor nodig.
Hmm, ik zie geen mensen in ondergoed lopen, terwijl dat veel geschikter is in dit weer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ondergoed associëren we met ons private leven en toont over het algemeen teveelMaar je ziet toch zat mensen rondlopen die anderszins schaars gekleed zijn met dit weer?
Maar ik heb helemaal geen zin om met die tepel geconfronteerd te wordenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik zie geen mensen in ondergoed lopen, terwijl dat veel geschikter is in dit weer.
En tsja, dat teveel tonen is omdat onze maatschappij al verontwaardigd doet bij het zien van een tepel. We zijn gek geworden!
Juist bij nudisten schijnt er een heel vredig sfeertje te heersen. Misschien veel fijner dan het krampachtige "normale".
Juist omdat het speciaal is die tepels te zien voel je je "geconfronteerd". Als het de normaalste zaak van de wereld is let je er niet meer op.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen zin om met die tepel geconfronteerd te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |