Alleen met jou.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
In een Whatsapp-groep zitten met FOK!kers
Waar gaan jullie heen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:35 schreef betyar het volgende:
"Nou vooruit, we rijden vanavond al aan."
Kinderen : "JAAAAAAA."
"Maar wel jullie rommel opruimen."
Ik heb ze nog nooit zo ijverig zien werken.
Het Jobbik-familiekamp.quote:
Wie rijden jullie aan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:35 schreef betyar het volgende:
"Nou vooruit, we rijden vanavond al aan."
Kinderen : "JAAAAAAA."
"Maar wel jullie rommel opruimen."
Ik heb ze nog nooit zo ijverig zien werken.
Ga je nog op Fok posten daar?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker in de avond "The White Man Marches On" zingen met Dr.Nikita rondom een brandende Roma.
Alleen GS doet dat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:03 schreef robin007bond het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met teenhaar? Ook knippen/scheren?
Neen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:03 schreef robin007bond het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met teenhaar? Ook knippen/scheren?
Oh ik dacht al. Ik had mijn tenen zorgvuldig geïnspecteerd maar zag geen haren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helder. Was het ook niet van plan, maar was benieuwd naar wat de medemannen deden hier.
Mijn vriendin heeft mijn twee grote tenen gelakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik dacht al. Ik had mijn tenen zorgvuldig geïnspecteerd maar zag geen haren.
Oh..my..God..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft mijn twee grote tenen gelakt.
Op de een staat haar voorletter en een half hartje, en op de ander mijn voorletter met een half hartje. Als ik mijn twee grote tenen samendoe vormt dat dus één hart.![]()
Het is wel rozig en wil er niet echt afgaan.
Ahhh, tienerliefdequote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft mijn twee grote tenen gelakt.
Op de een staat haar voorletter en een half hartje, en op de ander mijn voorletter met een half hartje. Als ik mijn twee grote tenen samendoe vormt dat dus één hart.![]()
Het is wel rozig en wil er niet echt afgaan.
Eigenlijk ben ik er wel trots op.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ahhh, tienerliefde![]()
Je hebt aceton nodig als je het weg wilt hebben.
Trouwen is ouderwets.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:06 schreef Webschip het volgende:
Goh zeg. Zal Robin ooit eens gaan trouwen?
Op je liefde of op je hartjes? Met dat laatste zou ik maar niet naar voetballen gaan als ik jou was.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik er wel trots op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |