De ronde borsten van de caissiere waardoor je je pincode echt niet meer kunt herinneren tijdens het pinnen van je boodschappen bij de supermarkt. De billen van sportieve dame die één trede voor je op de roltrap staat in de Hema..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was een grapje![]()
Ik moet wel zeggen dat ik er nu al allemaal beelden bij krijg. Dat de dokter met een minipiemeltje bij je bed staat, en het reuzengeslacht van de monteur onder je auto vandaan piept. Robin wat heb je gedaan.
Kortom, het maatschappelijk verkeer zou stil komen te liggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
De ronde borsten van de caissiere waardoor je je pincode echt niet meer kunt herinneren tijdens het pinnen van je boodschappen bij de supermarkt. De billen van sportieve dame die één trede voor je op de roltrap staat in de Hema..
Idd. Totale chaos.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Kortom, het maatschappelijk verkeer zou stil komen te liggen.
Dat verhaal begint zulke geniale wendingen te nemen.quote:
Shingeki no Kyojin is zeker de moeite waard. De eerste 10 eps gingen snel voorbij. Daarna werd het iets minder.quote:
Oeh, goed om te weten. Ik haal ze even binnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Shingeki no Kyojin is zeker de moeite waard. De eerste 10 eps gingen snel voorbij. Daarna werd het iets minder.
Neeee, vulva-SC.quote:
H0ax. Mensen die een leven hebben doen alsof ze dat hebben. Eigenlijk leiden ze niet het leven dat ze willen leiden.quote:
Niet echt. Normaal zou ik op een dag als deze in het park zijn nu, maar helaas moet ik feedback in een verslag verweken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk games, De_Guidance?
Ah, succes!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet echt. Normaal zou ik op een dag als deze in het park zijn nu, maar helaas moet ik feedback in een verslag verweken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |