Als ik mij helemaal glad scheer denken mensen ook dat ik jonger ben. Op mijn 30e werd mij nog wel eens gevraagd om legitimatie bij het kopen van bier.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben gezegend met een babyface. En babygedrag. Mensen denken dan ook dat ik 19 ben.
Als het kon ging ik in de Efteling wonen.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:34 schreef Tem het volgende:
Ben denk ik al 25 jaar niet meer in de Efteling geweest.
eriksd als Holle Bolle Gijs, Tem als Lange Jan, Boze_Appel als willekeurige laaf. Dit alles onder het toeziend oog van KoosVogels als nar Pardoes.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het kon ging ik in de Efteling wonen.
Welke middelen heb je tot je genomen?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
eriksd als Holle Bolle Gijs, Tem als Lange Jan, Boze_Appel als willekeurige laaf. Dit alles onder het toeziend oog van KoosVogels als nar Pardoes.
Thee. Zonder suiker.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welke middelen heb je tot je genomen?
Guido en Mutant krijgen een plekje in de Fata Morgana.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
eriksd als Holle Bolle Gijs, Tem als Lange Jan, Boze_Appel als willekeurige laaf. Dit alles onder het toeziend oog van KoosVogels als nar Pardoes.
Oh ja. Mag ik dan een draak zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vond Dr.Nikita geloofwaardiger in deze rol.
Dat was mooi ja. En natuurlijk allemaal met een grote boog om de Fata Morgana heen.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:05 schreef Friek_ het volgende:
Toen Kortenoeven en Hernandez uit de PVV-fractie stapten vertelden ze aan de pers dat ze een keer met de gehele fractie naar de Efteling waren gegaan. Toen ging Geertje drie keer achter elkaar in de Droomvlucht omdat 'ie het zo geweldig vond. Daar moet ik nog steeds om gniffelen.
Ah ja, dat lijkt me wel wat:quote:Op zondag 7 juli 2013 12:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrouw Holle lijkt me wel geschikt, uw leeftijd inacht nemende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |