Gelijke kansen? Murray staat 2-1 in sets voor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Serieus?
Echt, dus dan moet je dat risico nemen terwijl beide spelers nu gelijke kansen hebben? Want... Momentum?
Ik neem aan dat ze uitgaan van de lichtsterkte die er nog is, of hoe dat ook heet, niet van één van de spelers die het niet goed meer ziet.quote:Want Jano kan geen last hebben van schemer dus fuck hem?
Ja, vanzelfsprekend.quote:
Ah, op die fiets! Wie was die dude met de gouden telefoon net eigenlijk? En aan iemand die het niet vroeg, bbc zendt het uit (duh :p)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef Palomar het volgende:
[..]
wonen allemaal bejaarden naast die naar bed willen
Dan hadden ze dus nog 43 minuten. De sets duren ongeveer 3 kwartier, had net gekund.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zucht. De set was klaar om 21.37. Jano ging naar de kleedkamer, dus de vierde had nooit voor 21.42 begonnen.
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat ze geen uur hadden zoals jij beweerde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan hadden ze dus nog 43 minuten. De sets duren ongeveer 3 kwartier, had net gekund.
is vast een of andere sjeik die in london in een blauwe lamborghini rondrijdtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Ah, op die fiets! Wie was die dude met de gouden telefoon net eigenlijk? En aan iemand die het niet vroeg, bbc zendt het uit (duh :p)
'Ongeveer' zegt al genoeg. Bij 'ongeveer' drie kwartier kan het ook 50 of 55 minuten worden, zeker als het een TB mocht worden. Duurt dus te lang om erop te kunnen gokken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan hadden ze dus nog 43 minuten. De sets duren ongeveer 3 kwartier, had net gekund.
Ah dus een set beginnen is niet eerlijk? Flikker op.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gelijke kansen? Murray staat 2-1 in sets voor.
[..]
Ik neem aan dat ze uitgaan van de lichtsterkte die er nog is, of hoe dat ook heet, niet van één van de spelers die het niet goed meer ziet.
Ik houd van overdrijven, sorry.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat ze geen uur hadden zoals jij beweerde.
Omdat die achtelijke metro niet langer doorrijdt. Hoe het kan dat in zo'n miljoenenstad als London de metro niet gewoon de hele nacht doorrijdt, ik begrijp het niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Norrage het volgende:
11u lokale tijd moeten ze stoppen ja. Is met alles in Londenzelfs Bruce Springsteen met Paul McCarthey hebben ze afgekapt
![]()
![]()
O, oké.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Iemand vroeg net waar het live te zien was.
in welke stad rijdt de metro dan wel 24 uur?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:07 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Omdat die achtelijke metro niet langer doorrijdt. Hoe het kan dat in zo'n miljoenenstad als London de metro niet gewoon de hele nacht doorrijdt, ik begrijp het niet.
Wel weer geniaal dat hij nou net die oud-tennisser waarvoor datzelfde gold als coach heeft gekozen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Murray heeft het gezicht van een oorwurm woody, dus dat kan kloppen
New York? Parijs?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Palomar het volgende:
[..]
in welke stad rijdt de metro dan wel 24 uur?
Nou wel tenminste tot 1 à 2 uur hoor...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Palomar het volgende:
[..]
Metro in NYC gaat hele nacht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee, ook daar stopt het rond een bepaald tijdstip.
Metro 's nachts is gevaarlijk.
en denk ook veel geluidsoverlastquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee, ook daar stopt het rond een bepaald tijdstip.
Metro 's nachts is gevaarlijk.
Waar dan? Moskou ofzo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou wel tenminste tot 1 à 2 uur hoor...
Stockholm. Zeker op vrijdag t/m zondag. Doordeweeks nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Palomar het volgende:
[..]
In Nederland?quote:
moeder murray?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef Dimauro het volgende:
Die vrouw op mount murray keek net zo zuur als murray zelf
Sinds 2/3 jaar wel. Met die politie hervormingen. Ik heb nog om 4u de metro genomenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee toch? In mijn ervaring niet in ieder geval.
wel hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee toch? In mijn ervaring niet in ieder geval.
Nee klopt het is pas sinds paar jaar, Bloomberg koningquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef Rosario het volgende:
Oh, nou dan lag het misschien aan het station naast mijn hotel. Was ook alweer een paar jaar terug, dus.
Wat deed hij dan?quote:
Ik nu ook.quote:
Even z'n vinger voor z'n mond dat ze stil moesten zijn. Gewoon tussen eerste en tweede service op 0-15.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:14 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Deed een shhhhh gebaar tegen het publiek.
Oké, da's wel tof. Doet me hieraan denken:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even z'n vinger voor z'n mond dat ze stil moesten zijn. Gewoon tussen eerste en tweede service op 0-15.
Sinds zijn finale tegen koning matwe in Scheveningen jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef Stoephoert het volgende:
Kenden jullie Janowicz eigenlijk al voor deze partij? Ik had eigenlijk nog nooit van hem gehoord (al volg ik tennis de laatste tijd ook niet erg goed). Best een knappe jongen ook!
Breekt Janowicz mentaal ja. Het publiek dat 'tegen' hem is, Murray die geweldige ballen gaat spelen, Janowicz die onnodige fouten maakt, etc.quote:
Megatalent, haalde al de finale bij de Masters in Parijs eind vorig jaar. Dat was zijn echte doorbraak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef Stoephoert het volgende:
Kenden jullie Janowicz eigenlijk al voor deze partij? Ik had eigenlijk nog nooit van hem gehoord (al volg ik tennis de laatste tijd ook niet erg goed). Best een knappe jongen ook!
Ja, vorig jaar zien spelen op de Mets.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef Stoephoert het volgende:
Kenden jullie Janowicz eigenlijk al voor deze partij?
Vind je?quote:Best een knappe jongen ook!
Er moet veel gebeuren voordat Jano beheerster kan wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Breekt Janowicz mentaal ja. Het publiek dat 'tegen' hem is, Murray die geweldige ballen gaat spelen, Janowicz die onnodige fouten maakt, etc.
Ik denk dat Janowicz gewoon nog een paar jaar nodig heeft. Hij kan zeker een goede speler worden, top-6 ofzo, maar dan moet hij wel beheerster worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Goed punt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef alors het volgende:
Naast Andy Murray ben je al snel knap natuurlijk.
Zou mooi zijn als ze nu stoppen om het weer open te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef Dimauro het volgende:
Als het zo snel gaat, hadden ze het dak wel open kunnen laten..
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er moet veel gebeuren voordat Jano beheerster kan wordenHoe heet dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer beheerst?
Volledig mee eensch. Vooral dat laatste.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:07 schreef Szura het volgende:
Murrie gun ik wel een keer de titel, als hij fatsoenlijk en niet laf speelt
Dat publiek mag ebola krijgen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze nu stoppen om het weer open te doen.
Ja, inderdaad.quote:
Of meer beheersing hebben/krijgen. Een beheerster is een vrouwelijk persoon die het beheer voertquote:
Haha, ja, oprecht! Maar goed, misschien dat hij in vergelijking met Murray ook nog net wat leuker afsteekt.quote:
Ik twijfelde al, maar ik dacht mooi-mooier, dus beheerster. Ik heb echt geen idee of daar een regel voor is ofzo trouwensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of meer beheersing hebben/krijgen. Een beheerster is een vrouwelijk persoon die het beheer voert
Beheerster kan gewoon hoor. Dat wat Tim86 zegt klopt ook, maar het zijn gewoon homoniemen (net als bank (een bank voor geld en een bank om op te zitten)).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, maar ik dacht mooi-mooier, dus beheerster. Ik heb echt geen idee of daar een regel voor is ofzo trouwens
2-5, hij heeft die op de US Open gewonnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
Zielige murray, komt ie 1-6 in GS finales straks
Je bent ervan overtuigd dat hij het niet redt tegen Djokovic?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
Zielige murray, komt ie 1-6 in GS finales straks
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
2-5, hij heeft die op de US Open gewonnen.
en de tweede?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
2-5, hij heeft die op de US Open gewonnen.
Op grond waarvan? Murray heeft de finale van de US Open toch gewonnen van Djoko.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef danos het volgende:
Murray gaat die finale echt niet winnen, dan begint ie zelf te chocken. En djoko is gewoon nog een maatje groter, ook delpo had wel van murray gewonnen in de final denk ik.
Ja. Wordt precies zo als bij de AOquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent ervan overtuigd dat hij het niet redt tegen Djokovic?
Wimbledon 2013.quote:
Nee hoor, hij is van zichzelf ook echt gewoon een knappe jongen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Stoephoert het volgende:
Maar goed, misschien dat hij in vergelijking met Murray ook nog net wat leuker afsteekt.
Dat is geen mening hoor, gewoon een feitquote:
Klopt.quote:
Jij vindt de Olympische Spelen een grandslamtoernooi?quote:
Het is wel onderdeel van de Golden Slam.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij vindt de Olympische Spelen een grandslamtoernooi?
sorry was een grapjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij vindt de Olympische Spelen een grandslamtoernooi?
Hmm, ja, da's waar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is wel onderdeel van de Golden Slam.
Nee, dat is zo.quote:
Nee, want het klopte.quote:
Oehlaaa, ik ben fan!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is van zichzelf ook echt gewoon een knappe jongen.
Oké, late reactie, maar leek er niet helemaal op. Federer is daar een beetje boos tegen kamp Djoko, terwijl Janowicz het net met een knipoog deed, niet boos bedoeld ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Oké, da's wel tof. Doet me hieraan denken:
De vergelijking hield wat mij betreft op bij het feit dat ze beiden (een deel van) het publiek verzochten om stil te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Oké, late reactie, maar leek er niet helemaal op. Federer is daar een beetje boos tegen kamp Djoko, terwijl Janowicz het net met een knipoog deed, niet boos bedoeld ofzo.
[...]
Maakt het uit? Het gaat om presteren, met sportiviteit win je niets.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef opgebaarde het volgende:
Jano staat zeker niet als de sportiefste speler bekend in het circuit neem ik aan
Murray Hill toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Stoephoert het volgende:
Kunnen ze Henman Hill anders gewoon niet meer filmen? Al de springende mensen en kutkinderen..
Ze filmen het vaak na een goed punt van Murray. Het gejuich wordt dan verlengd. Valt me op.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Stoephoert het volgende:
Kunnen ze Henman Hill anders gewoon niet meer filmen? Al de springende mensen en kutkinderen..
Murray hillquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Stoephoert het volgende:
In Nederland zou het een soort 2de koninginnedag zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Stoephoert het volgende:
Murray Mountain hè.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Murray hill![]()
Verder vind ik het wel grappig. Dat hele land heeft maar één goede tennisser bij de mannen, en dan gaan ze zo tekeer voor die ene
Zie jij iets van een standpunt in mijn aanname?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maakt het uit? Het gaat om presteren, met sportiviteit win je niets.
En terecht, als we bij de Nederlanders één vreselijke goede had ging ik ook zo tekeer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Murray hill![]()
Verder vind ik het wel grappig. Dat hele land heeft maar één goede tennisser bij de mannen, en dan gaan ze zo tekeer voor die ene
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Murray wordt vandaag niet verslagen dus.
Zondag.
Ik denk dat Murray er toch wel vier nodig heeft, die Djokovic blijft toch wel een aardig goede speler.quote:
Schitterende post.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef alors het volgende:
Nouja dan heb ik liever dat hij zondag ook wint. Wat een kutfinale eigenlijk
Djokovic speelt toch gewoon heel goed dit toernooi?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef opgebaarde het volgende:
Hopelijk halen ze in de finale eindelijk hun hoge niveau
Als Djoko het niveau haalt van wat was het de 3de, 4de ronde wordt het een eitje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef opgebaarde het volgende:
Hopelijk halen ze in de finale eindelijk hun hoge niveau
Haha, de Britten zijn niet erger dan een ander Europees land (pin me er niet op vast). Vind ze zelfs behoorlijk sportief over het algemeen, zelfs als er een Brit speelt. Dat ze nu zo juichen... Dat zou overal gebeuren, dat heeft aan de ene kant zijn charmequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Kan het nauwelijks geloven dat ik het zo voel, maar dankzij dat k*tpubliek hoop ik dat Djoko de titel pakt.
Heb niet alles gezien maar van het beetje dat ik zag, had ik de indruk dat hij beter kan. Vandaag tegen del Potro kwam hij zelfs bijzonder gelukkig wegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Djokovic speelt toch gewoon heel goed dit toernooi?
Onzin. Del Potro speelde goed en maakte het Djokovic heel moeilijk. Dat Djokovic na ruim 4 uur spelen fouten gaat maken is niet verwonderlijk. Bovenal zijn het mensen en die krijgen op een gegeven moment ook last van vermoeidheid en minder scherpte.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien maar van het beetje dat ik zag, had ik de indruk dat hij beter kan. Vandaag tegen del Potro kwam hij zelfs bijzonder gelukkig weg
Toch had hij het al eerder af kunnen maken.. je komt pas goed weg als je achter komt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien maar van het beetje dat ik zag, had ik de indruk dat hij beter kan. Vandaag tegen del Potro kwam hij zelfs bijzonder gelukkig weg
Het schijnt wel dat del Potro is genomineerd voor een Oscar voor dat uitrusten op die bankjes tussen de punten door..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Onzin. Del Potro speelde goed en maakte het Djokovic heel moeilijk. Dat Djokovic na ruim 4 uur spelen fouten gaat maken is niet verwonderlijk. Bovenal zijn het mensen en die krijgen op een gegeven moment ook last van vermoeidheid en minder scherpte.
Is dat een excuses? Del Potro is gewoon een outsider als hij op zijn best speelt en Djokovic heeft dat vandaag mogen ondervinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat del Potro is genomineerd voor een Oscar voor dat uitrusten op die bankjes tussen de punten door..
Een eitje? Murray is ongeveer net zo'n geweldige tennisser als Djokovic.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Als Djoko het niveau haalt van wat was het de 3de, 4de ronde wordt het een eitje.
Zijn ze ook. Ze steunen hun landgenoot maar haten niet op zijn tegenstander.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha, de Britten zijn niet erger dan een ander Europees land (pin me er niet op vast). Vind ze zelfs behoorlijk sportief over het algemeen, zelfs als er een Brit speelt. Dat ze nu zo juichen... Dat zou overal gebeuren, dat heeft aan de ene kant zijn charme
Nou, Djokovic kan daar ook wat van. Die is bij uitstek een speler die dat doet. Soms laat hij zich van vermoeidheid op de grond valen of doet hij alsof hij geen stap meer kan zetten, om vervolgens weer weergaloos te gaan spelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat del Potro is genomineerd voor een Oscar voor dat uitrusten op die bankjes tussen de punten door..
Behalve dat ze gingen juichen bij Janowic' dubbele fouten..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Ze steunen hun landgenoot maar haten niet op zijn tegenstander.
Klopt, dat vond ik ook niet erg leuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Behalve dat ze gingen juichen bij Janowic' dubbele fouten..
Ja, dat lijkt mij ook. Becker won in 1989 de Wimbledonfinale van Edberg met 7-6 6-0 6-4, maar dat zijn er alweer 11.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Szura het volgende:
Ik hoop van harte op een triple bagel voor Djokovic
Wat is trouwens het minste aantal games dat de verliezer in een GS-finale won? Fed met z'n 4 tegen Nadal op RG zal wel in de top 5 staan?
Dat juichen om dubbele fouten is precies de reden dat ik me vaak zo erger aan het "voetbalpubliek" dat je bij Davis Cup wedstrijden aantreft. Of het overal zou gebeuren betwijfel ik en is bovendien niet relevant. Dit is Wimbledon, daar golden tot op heden andere normen en waarden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha, de Britten zijn niet erger dan een ander Europees land (pin me er niet op vast). Vind ze zelfs behoorlijk sportief over het algemeen, zelfs als er een Brit speelt. Dat ze nu zo juichen... Dat zou overal gebeuren, dat heeft aan de ene kant zijn charme
Ik vind het geweldigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Waarom stuitert het blok niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef Norrage het volgende:
Hopelijk komen ze ook een keer naar het net en wordt het niet precies zoals dit gifje:
[ afbeelding ]
deden ze ook bij verdasco ook geloof ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, dat vond ik ook niet erg leuk.
ik dacht AO finale 2011quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Becker won in 1989 de Wimbledonfinale van Edberg met 7-6 6-0 6-4, maar dat zijn er alweer 11.
6+4 = 11?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Becker won in 1989 de Wimbledonfinale van Edberg met 7-6 6-0 6-4, maar dat zijn er alweer 11.
Fred Perry - Baron Gottfried von Cramm 6-1 6-1 6-0quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Szura het volgende:
Ik hoop van harte op een triple bagel voor Djokovic
Wat is trouwens het minste aantal games dat de verliezer in een GS-finale won? Fed met z'n 4 tegen Nadal op RG zal wel in de top 5 staan?
Ja laten we ook de houten rackets weer invoeren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:32 schreef Confetti het volgende:
Ze moeten eens wat doen aan die lange big-servers. Langzamere ballen ofzo.
Wat een gedrocht van tennisser.
6 - 4 = 10.quote:
Schitterende post.quote:
Ik hoop echt dat ze wint.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:00 schreef Loekie1 het volgende:
Bartoli is het slimst, ik denk dat zij gaat winnen op taktiek.
Heb ik gisteren mijn opname van Djokovic en die ander gemist omdat ik de tv van de standby had afgehaald toen ik van huis ging!!! Die prachtige vieruurdurende thriller kan ik nu niet zien, weet iemand een lange samenvatting op internet, langer dan 2 minuten?
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:10 schreef Loekie1 het volgende:
Merci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja dat snap ik maar die kan ik toch niet zienquote:
Ja, om 15.00.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar die kan ik toch niet zien
Kan me alleen ff niet herinneren hoe laat de mannenfinale afgelopen jaren begon
Na de wedstrijd Sharapova - Larcher de Brito is er collectief besloten dat het toch wel een beetje belachelijk was en zijn ze ermee gestopt.quote:
aha, duidelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na de wedstrijd Sharapova - Larcher de Brito is er collectief besloten dat het toch wel een beetje belachelijk was en zijn ze ermee gestopt.
Echt ongekendquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:23 schreef Tim86 het volgende:
Echt alles aan Bartoli is zo irritant..zelfs hoe ze haar water drinkt..als een klein kind met een flesje
Ik vind het schattig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:23 schreef Tim86 het volgende:
Echt alles aan Bartoli is zo irritant..zelfs hoe ze haar water drinkt..als een klein kind met een flesje
Nee!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:28 schreef superniger het volgende:
Beter geven ze Bartoli meteen de overwinning
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:36 schreef Rosario het volgende:
Haten op Bartoli..
Dan heb je het echt verkeerd begrepen hoor.
Au contraire, mon frère.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:36 schreef Rosario het volgende:
Haten op Bartoli..
Dan heb je het echt verkeerd begrepen hoor.
quote:
Ik bied me aan om haar te troosten..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
Komt Lisicki nog terug?
Edit: daar is ze. Ze heeft gehuild.
Suffe toestand. Toen ze hem sloeg leek hij me boven op de lijn,maar in de herhaling leek hij opeens heel close.quote:
Ik vraag me werkelijk af wat het nut is van dit soort analyses. Je kunt toch geen zinnig woord zeggen over een finale als deze, althans over wie er gaat winnen? Nu Lisicki blijkbaar heel erg gespannen is, verandert dat alles.quote:lisicki 2-0 @2.20 sabs playing well good match up against marion has had tough draw and got thru it while marion has had a cake walk draw if lisicki plays the way she has played recently and doesnt implode she should kick bartolis ass i thought lady aga was a tough match up for sabs but she still won just hope she doesnt get too nervous, also i dont think bartolis win over 1 leg flipkens wasnt that great, flipkens was pathetic also lisicki x joker @2.30
De write-up slaat nergens op, maar je kan natuurlijk wel dingen voorspellen. Je moet het mentale aspect gewoon meerekenen als je de kansen inschat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik las dit net op MTF:
[..]
Ik vraag me werkelijk af wat het nut is van dit soort analyses. Je kunt toch geen zinnig woord zeggen over een finale als deze, althans over wie er gaat winnen? Nu Lisicki blijkbaar heel erg gespannen is, verandert dat alles.
Beetje voorbarig dit. Als Lisicki op een kansloze stand kan ze zomaar wat van die zenuwen verliezen en alsnog terugkomen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
En klaar zou je bijna zeggen al. *2-1 Bartoli.
Maar hoe had je bij deze partij kunnen voorspellen wie het meest zou worden bevangen door de zenuwen? Het enige wat ik had kunnen bedenken was dat het bij Bartoli minder zou zijn omdat die weleens in een GS-finale heeft gestaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De write-up slaat nergens op, maar je kan natuurlijk wel dingen voorspellen. Je moet het mentale aspect gewoon meerekenen als je de kansen inschat.
Dan hoop ik dat het snel gebeurt, anders is het al te laatquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig dit. Als Lisicki op een kansloze stand kan ze zomaar wat van die zenuwen verliezen en alsnog terugkomen.
Lisicki is daar sowieso veel gevoeliger voor en had ook al een gigantische inzinking tegen Radwanska. En het feit dat Bartoli al ooit dit circus heeft meegemaakt scheelt idd veel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar hoe had je bij deze partij kunnen voorspellen wie het meest zou worden bevangen door de zenuwen? Het enige wat ik had kunnen bedenken was dat het bij Bartoli minder zou zijn omdat die weleens in een GS-finale heeft gestaan.
Echt pijnlijk om te zien dit zeg.quote:
Nou, inderdaad.quote:
Bartoli vreet Sabine gewoon opquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:14 schreef Confetti het volgende:
Sabine is veel te zachtaardig.
Bartoli is een haai
quote:
Als je daar niet tegen kunt dan ben je gewoon mentaal zwak en verdien je niet om te winnenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:16 schreef Dimauro het volgende:
Waarschijnlijk wordt ze gewoon krankzinnig van die irritante maniertjes van Bartoli..
Nou, dat zegt dan wel iets over haar professionaliteit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:16 schreef Dimauro het volgende:
Waarschijnlijk wordt ze gewoon krankzinnig van die irritante maniertjes van Bartoli..
Bartoli is aan het vragen of het dak vast dicht mag..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
*5-4 Bartoli nog maar. Als ze haar service inlevert, is de wedstrijd weer helemaal open.
Hup Bartoli.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |