Ik bied me aan om haar te troosten..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
Komt Lisicki nog terug?
Edit: daar is ze. Ze heeft gehuild.
Suffe toestand. Toen ze hem sloeg leek hij me boven op de lijn,maar in de herhaling leek hij opeens heel close.quote:
Ik vraag me werkelijk af wat het nut is van dit soort analyses. Je kunt toch geen zinnig woord zeggen over een finale als deze, althans over wie er gaat winnen? Nu Lisicki blijkbaar heel erg gespannen is, verandert dat alles.quote:lisicki 2-0 @2.20 sabs playing well good match up against marion has had tough draw and got thru it while marion has had a cake walk draw if lisicki plays the way she has played recently and doesnt implode she should kick bartolis ass i thought lady aga was a tough match up for sabs but she still won just hope she doesnt get too nervous, also i dont think bartolis win over 1 leg flipkens wasnt that great, flipkens was pathetic also lisicki x joker @2.30
De write-up slaat nergens op, maar je kan natuurlijk wel dingen voorspellen. Je moet het mentale aspect gewoon meerekenen als je de kansen inschat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik las dit net op MTF:
[..]
Ik vraag me werkelijk af wat het nut is van dit soort analyses. Je kunt toch geen zinnig woord zeggen over een finale als deze, althans over wie er gaat winnen? Nu Lisicki blijkbaar heel erg gespannen is, verandert dat alles.
Beetje voorbarig dit. Als Lisicki op een kansloze stand kan ze zomaar wat van die zenuwen verliezen en alsnog terugkomen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
En klaar zou je bijna zeggen al. *2-1 Bartoli.
Maar hoe had je bij deze partij kunnen voorspellen wie het meest zou worden bevangen door de zenuwen? Het enige wat ik had kunnen bedenken was dat het bij Bartoli minder zou zijn omdat die weleens in een GS-finale heeft gestaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De write-up slaat nergens op, maar je kan natuurlijk wel dingen voorspellen. Je moet het mentale aspect gewoon meerekenen als je de kansen inschat.
Dan hoop ik dat het snel gebeurt, anders is het al te laatquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig dit. Als Lisicki op een kansloze stand kan ze zomaar wat van die zenuwen verliezen en alsnog terugkomen.
Lisicki is daar sowieso veel gevoeliger voor en had ook al een gigantische inzinking tegen Radwanska. En het feit dat Bartoli al ooit dit circus heeft meegemaakt scheelt idd veel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar hoe had je bij deze partij kunnen voorspellen wie het meest zou worden bevangen door de zenuwen? Het enige wat ik had kunnen bedenken was dat het bij Bartoli minder zou zijn omdat die weleens in een GS-finale heeft gestaan.
Echt pijnlijk om te zien dit zeg.quote:
Nou, inderdaad.quote:
Bartoli vreet Sabine gewoon opquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:14 schreef Confetti het volgende:
Sabine is veel te zachtaardig.
Bartoli is een haai
quote:
Als je daar niet tegen kunt dan ben je gewoon mentaal zwak en verdien je niet om te winnenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:16 schreef Dimauro het volgende:
Waarschijnlijk wordt ze gewoon krankzinnig van die irritante maniertjes van Bartoli..
Nou, dat zegt dan wel iets over haar professionaliteit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:16 schreef Dimauro het volgende:
Waarschijnlijk wordt ze gewoon krankzinnig van die irritante maniertjes van Bartoli..
Bartoli is aan het vragen of het dak vast dicht mag..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
*5-4 Bartoli nog maar. Als ze haar service inlevert, is de wedstrijd weer helemaal open.
Hup Bartoli.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |