Murray heeft het gezicht van een oorwurm woody, dus dat kan kloppenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef heywoodu het volgende:
Murray liep echt met het gezicht van een oorwurm de baan weer op
Post van de maand.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik zou Hitler nog aan gaan moedigen als zijn tegenstander dit publiek had.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Nog geen 45 bij de start van set 4.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zijn dan nog 55 minuten
En de eerste set is de langste tot nu toe en duurde 49 minuten, dus het had gekund.
Nee, ze zijn aan het inspelen.quote:
Volgensmij was het een grapje.quote:
*wat is dezequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Palomar het volgende:
[..]
en ze pakken de bal ook gewoon in de hand vast, wat is dit??
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Murray heeft het gezicht van een oorwurm woody, dus dat kan kloppen
Zucht. De set was klaar om 21.37. Jano ging naar de kleedkamer, dus de vierde had nooit voor 21.42 begonnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog 50 dan, er zit geen tien minuten tussen de sets.
Serieus?quote:
Ja, klopt. Wegens overlast voor de buurt. Afspraak met de gemeente.quote:Begrijp ik nou goed dat het om 11 uur klaar moet zijn? Waarom eigenlijk?
Lokale tijd hè.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Volgensmij was het een grapje.
Begrijp ik nou goed dat het om 11 uur klaar moet zijn? Waarom eigenlijk?
wonen allemaal bejaarden naast die naar bed willenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Ja, klopt. Wegens overlast voor de buurt. Afspraak met de gemeente.
Serieus?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze hadden zeker nog drie kwartier gehad en de laatste sets duurde ook 45 minuten. Het gaat allemaal redelijk snel.
Ik las 'wonen allemaal bejaarden naast die met Murray naar bed willenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef Palomar het volgende:
[..]
wonen allemaal bejaarden naast die naar bed willen
"Fourty - Fortyfive Hitler"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
je leest wat je wilt lezenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik las 'wonen allemaal bejaarden naast die met Murray naar bed willen'
Niks tegen Murray, wel tegen die vervelende 'fans', tsja... hopelijk herpakt Janowicz zich nu.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben ik echt de enige hier die het Murray wel gunt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |