Gelijke kansen? Murray staat 2-1 in sets voor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Serieus?
Echt, dus dan moet je dat risico nemen terwijl beide spelers nu gelijke kansen hebben? Want... Momentum?
Ik neem aan dat ze uitgaan van de lichtsterkte die er nog is, of hoe dat ook heet, niet van één van de spelers die het niet goed meer ziet.quote:Want Jano kan geen last hebben van schemer dus fuck hem?
Ja, vanzelfsprekend.quote:
Ah, op die fiets! Wie was die dude met de gouden telefoon net eigenlijk? En aan iemand die het niet vroeg, bbc zendt het uit (duh :p)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef Palomar het volgende:
[..]
wonen allemaal bejaarden naast die naar bed willen
Dan hadden ze dus nog 43 minuten. De sets duren ongeveer 3 kwartier, had net gekund.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zucht. De set was klaar om 21.37. Jano ging naar de kleedkamer, dus de vierde had nooit voor 21.42 begonnen.
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat ze geen uur hadden zoals jij beweerde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan hadden ze dus nog 43 minuten. De sets duren ongeveer 3 kwartier, had net gekund.
is vast een of andere sjeik die in london in een blauwe lamborghini rondrijdtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Ah, op die fiets! Wie was die dude met de gouden telefoon net eigenlijk? En aan iemand die het niet vroeg, bbc zendt het uit (duh :p)
'Ongeveer' zegt al genoeg. Bij 'ongeveer' drie kwartier kan het ook 50 of 55 minuten worden, zeker als het een TB mocht worden. Duurt dus te lang om erop te kunnen gokken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan hadden ze dus nog 43 minuten. De sets duren ongeveer 3 kwartier, had net gekund.
Ah dus een set beginnen is niet eerlijk? Flikker op.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gelijke kansen? Murray staat 2-1 in sets voor.
[..]
Ik neem aan dat ze uitgaan van de lichtsterkte die er nog is, of hoe dat ook heet, niet van één van de spelers die het niet goed meer ziet.
Ik houd van overdrijven, sorry.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat ze geen uur hadden zoals jij beweerde.
Omdat die achtelijke metro niet langer doorrijdt. Hoe het kan dat in zo'n miljoenenstad als London de metro niet gewoon de hele nacht doorrijdt, ik begrijp het niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Norrage het volgende:
11u lokale tijd moeten ze stoppen ja. Is met alles in Londenzelfs Bruce Springsteen met Paul McCarthey hebben ze afgekapt
![]()
![]()
O, oké.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Iemand vroeg net waar het live te zien was.
in welke stad rijdt de metro dan wel 24 uur?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:07 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Omdat die achtelijke metro niet langer doorrijdt. Hoe het kan dat in zo'n miljoenenstad als London de metro niet gewoon de hele nacht doorrijdt, ik begrijp het niet.
Wel weer geniaal dat hij nou net die oud-tennisser waarvoor datzelfde gold als coach heeft gekozen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Murray heeft het gezicht van een oorwurm woody, dus dat kan kloppen
New York? Parijs?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Palomar het volgende:
[..]
in welke stad rijdt de metro dan wel 24 uur?
Nou wel tenminste tot 1 à 2 uur hoor...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Palomar het volgende:
[..]
in welke stad rijdt de metro dan wel 24 uur?
Metro in NYC gaat hele nacht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee, ook daar stopt het rond een bepaald tijdstip.
Metro 's nachts is gevaarlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |