Ik denk dat Murray er toch wel vier nodig heeft, die Djokovic blijft toch wel een aardig goede speler.quote:
Schitterende post.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef alors het volgende:
Nouja dan heb ik liever dat hij zondag ook wint. Wat een kutfinale eigenlijk
Djokovic speelt toch gewoon heel goed dit toernooi?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef opgebaarde het volgende:
Hopelijk halen ze in de finale eindelijk hun hoge niveau
Als Djoko het niveau haalt van wat was het de 3de, 4de ronde wordt het een eitje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef opgebaarde het volgende:
Hopelijk halen ze in de finale eindelijk hun hoge niveau
Haha, de Britten zijn niet erger dan een ander Europees land (pin me er niet op vast). Vind ze zelfs behoorlijk sportief over het algemeen, zelfs als er een Brit speelt. Dat ze nu zo juichen... Dat zou overal gebeuren, dat heeft aan de ene kant zijn charmequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Kan het nauwelijks geloven dat ik het zo voel, maar dankzij dat k*tpubliek hoop ik dat Djoko de titel pakt.
Heb niet alles gezien maar van het beetje dat ik zag, had ik de indruk dat hij beter kan. Vandaag tegen del Potro kwam hij zelfs bijzonder gelukkig wegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Djokovic speelt toch gewoon heel goed dit toernooi?
Onzin. Del Potro speelde goed en maakte het Djokovic heel moeilijk. Dat Djokovic na ruim 4 uur spelen fouten gaat maken is niet verwonderlijk. Bovenal zijn het mensen en die krijgen op een gegeven moment ook last van vermoeidheid en minder scherpte.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien maar van het beetje dat ik zag, had ik de indruk dat hij beter kan. Vandaag tegen del Potro kwam hij zelfs bijzonder gelukkig weg
Toch had hij het al eerder af kunnen maken.. je komt pas goed weg als je achter komt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien maar van het beetje dat ik zag, had ik de indruk dat hij beter kan. Vandaag tegen del Potro kwam hij zelfs bijzonder gelukkig weg
Het schijnt wel dat del Potro is genomineerd voor een Oscar voor dat uitrusten op die bankjes tussen de punten door..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Onzin. Del Potro speelde goed en maakte het Djokovic heel moeilijk. Dat Djokovic na ruim 4 uur spelen fouten gaat maken is niet verwonderlijk. Bovenal zijn het mensen en die krijgen op een gegeven moment ook last van vermoeidheid en minder scherpte.
Is dat een excuses? Del Potro is gewoon een outsider als hij op zijn best speelt en Djokovic heeft dat vandaag mogen ondervinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat del Potro is genomineerd voor een Oscar voor dat uitrusten op die bankjes tussen de punten door..
Een eitje? Murray is ongeveer net zo'n geweldige tennisser als Djokovic.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Als Djoko het niveau haalt van wat was het de 3de, 4de ronde wordt het een eitje.
Zijn ze ook. Ze steunen hun landgenoot maar haten niet op zijn tegenstander.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha, de Britten zijn niet erger dan een ander Europees land (pin me er niet op vast). Vind ze zelfs behoorlijk sportief over het algemeen, zelfs als er een Brit speelt. Dat ze nu zo juichen... Dat zou overal gebeuren, dat heeft aan de ene kant zijn charme
Nou, Djokovic kan daar ook wat van. Die is bij uitstek een speler die dat doet. Soms laat hij zich van vermoeidheid op de grond valen of doet hij alsof hij geen stap meer kan zetten, om vervolgens weer weergaloos te gaan spelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat del Potro is genomineerd voor een Oscar voor dat uitrusten op die bankjes tussen de punten door..
Behalve dat ze gingen juichen bij Janowic' dubbele fouten..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Ze steunen hun landgenoot maar haten niet op zijn tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |