quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze nu stoppen om het weer open te doen.
Ja, inderdaad.quote:
Of meer beheersing hebben/krijgen. Een beheerster is een vrouwelijk persoon die het beheer voertquote:
Haha, ja, oprecht! Maar goed, misschien dat hij in vergelijking met Murray ook nog net wat leuker afsteekt.quote:
Ik twijfelde al, maar ik dacht mooi-mooier, dus beheerster. Ik heb echt geen idee of daar een regel voor is ofzo trouwensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of meer beheersing hebben/krijgen. Een beheerster is een vrouwelijk persoon die het beheer voert
Beheerster kan gewoon hoor. Dat wat Tim86 zegt klopt ook, maar het zijn gewoon homoniemen (net als bank (een bank voor geld en een bank om op te zitten)).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, maar ik dacht mooi-mooier, dus beheerster. Ik heb echt geen idee of daar een regel voor is ofzo trouwens
2-5, hij heeft die op de US Open gewonnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
Zielige murray, komt ie 1-6 in GS finales straks
Je bent ervan overtuigd dat hij het niet redt tegen Djokovic?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
Zielige murray, komt ie 1-6 in GS finales straks
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
2-5, hij heeft die op de US Open gewonnen.
en de tweede?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
2-5, hij heeft die op de US Open gewonnen.
Op grond waarvan? Murray heeft de finale van de US Open toch gewonnen van Djoko.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef danos het volgende:
Murray gaat die finale echt niet winnen, dan begint ie zelf te chocken. En djoko is gewoon nog een maatje groter, ook delpo had wel van murray gewonnen in de final denk ik.
Ja. Wordt precies zo als bij de AOquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent ervan overtuigd dat hij het niet redt tegen Djokovic?
Wimbledon 2013.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |